Mista stemmen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Er det noen av dere som har en bra oppskrift til å få den tilbake ?? Tar virkelig å heie så mye i 2 kamper så tett innpå hverandre.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det noen av dere som har en bra oppskrift til å få den tilbake ?? Tar virkelig å heie så mye i 2 kamper så tett innpå hverandre.

Hvile !

Snakk minst mulig, så blir du nok bra til å herpe stemmen igjen til søndag...da er det "cupfinale" igjen.

....husk at skriving her ikke er fali🤓

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Brukernavn

Hvile !

Snakk minst mulig, så blir du nok bra til å herpe stemmen igjen til søndag...da er det "cupfinale" igjen.

....husk at skriving her ikke er fali🤓

Har mista stemmen helt åsså. Stemmen blir ikke bra til Søndag da ?? Greier jo knapt bedre den fra Søndag til Søndag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:

Hvil og smøring!  Bruk halspastiller som fex IFA og spis havregrøt! 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03

Lagt til:

Uff, ikke noe særlig å være stemmeløs. Ta deg en (eller ørten) kopper med varm te! Surr FFK-skjerfet rundt  halsen og pakk deg inn i noe godt og varmt! Gjør susen, dessuten er det digg å slappe av litt! 😁

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av elin

Uff, ikke noe særlig å være stemmeløs. Ta deg en (eller ørten) kopper med varm te! Surr FFK-skjerfet rundt  halsen og pakk deg inn i noe godt og varmt! Gjør susen, dessuten er det digg å slappe av litt! 😁

Nei nei, ikke varm drikke, antagelig vis er stemmebåndet ditt helt rødt (og hvitt) og trenger avkøling, tro meg kald drikke virker best....som å legge på is-pose på en vond legg etter en takling.

Det værste med å ha mista stemmen er vel at det er VELDIG fjortis, så anlegg skjegg.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Har heldigvis ikke mista stemmen, men i natt hadde jeg ufattelig vondt i halsen og brystet på innpust og svælj.
Har aldri sunget og skreket så høyt og så mye som igår.
Men det var jaggu meg verdt det! 🧣

Mitt tips for stemmen er å ete Läckerol ;)

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Begynn å synge i band, så får du trent opp stemmebånda så en tur eller to på Stadion ikke gjør så mye. ;-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Tror neppe noen tar Rune for å være fjortis akuratt 🥴. Uansett så er ikke akuratt stemmen min helt i slaget heller i dag. Måtte gi meg helt i 2dre extraomgang i går for å ikke ødelegge den helt.... 90 min + extraomganger med skriking tar på...🧣

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Lagt til:
Har kjøpt inn 3 esker IFA, og er ferdig med en alt. Kan i hvertfall gjøre meg forstått nå, selvom det skurrær no grådig. Er tvilandes til at jeg greier å bli bra til Stabækkampen.🤷

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
hvilken stemme?  moro å jobbe med kundeservice idag uten stemme.. tjo ho... går med FFK bånd rundt halsen da.. hehe.. de fleste bare ler⚽🔴⚪

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til:
Tro meg, det beste er å hvile stemmen og ta noen kopper med varm te/melk med honning i. blir bra på 2-3 dager.

Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Endret:

Jeg tok meg to kalde pils på Sir Winston i går kveld og er nesten som ny i dag .....

Men så skrek jeg ikke så mye i går heller

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

jägemaister, sterk hjemmelaget tyrker eller annet brunt varmt brennevin gjør susen for stemmen! 🍻

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

09/09/2026 12:09 | 666cc3ad