Billett til FFK-Start i plankehaugen selges

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 05

Lagt til:

Fant akkurat ut at det må bli nøytral plass på meg denne gangen i og med at jeg skal dra ditt sammen med en kompis som er start fan..Så får ikke brukt billeten io plankehaugen

Koster 80 kr som i butikken, kravet må være at du har sesongkort og er villig til å synge der.

Dette er for det kampen som spilles nå til søndag...PM meg hvis du er inntresert

---------------------------

FFK for Life......

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av ash

Fant akkurat ut at det må bli nøytral plass på meg denne gangen i og med at jeg skal dra ditt sammen med en kompis som er start fan..Så får ikke brukt billeten io plankehaugen

Koster 80 kr som i butikken, kravet må være at du har sesongkort og er villig til å synge der.

Dette er for det kampen som spilles nå til søndag...PM meg hvis du er inntresert

Hvis man har sesongkort så har man vel alle billettene fra før av.🙄

Bedriftsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ash

Hvis man har sesongkort så har man vel alle billettene fra før av.🙄

Hehe, mente medlemskort🔨

FFK for Life......

Bedriftsspiller

Lagt til:
vel...Noen som trenger biletten?🥳

FFK for Life......

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
har en kompis som trenger billetten.. er den fremdeles til salgs?

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

09/09/2026 20:48 | 042c2c5c