Magnus Bahne

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Er det noen av dere som husker Magnus Bahne som var på prøvespill i FFK og som ikke fikk kontrakt?

Han er ihvertfall tatt ut i den finske troppen som skal møte sverige. Han er med som tredjevalg.. :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Han husker jeg... men husker ikke hvorfor han ikke fikk kontrakt ?

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av SirLion

For dårlig!
Men ikke vits å grine over det. Nå har vi Sveriges 2.keeper, står høyere i kurs hos meg enn Finlands 3.keeper.🙇

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av karl_marx

For dårlig!
Men ikke vits å grine over det. Nå har vi Sveriges 2.keeper, står høyere i kurs hos meg enn Finlands 3.keeper.🙇

rettelse, Rami er sveriges 3 keeper.........

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

For dårlig!

rettelse, Rami er sveriges 3 keeper.........

Hvor er kilden din på dette? Er vel ikke spilt en VM kamp enda? Blir vel bestemt av hvem som sitter på benken i første kamp det, ikke sant? Tenkte vi kunne ha litt troa på egen keeper, og at han tok den plassen som 2.keeper.

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til:
Alvbåge kan vel umulig være 2.keeper foran Rami?? Det er jo latterlig i så fall..

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

Hvor er kilden din på dette? Er vel ikke spilt en VM kamp enda? Blir vel bestemt av hvem som sitter på benken i første kamp det, ikke sant? Tenkte vi kunne ha litt troa på egen keeper, og at han tok den plassen som 2.keeper.

Har bare hørt at han er 3 keeper jeg, mulig jeg har feil her, isåfall så beklager jeg... 

Selvfølgeli har jeg tro på egen keeper! Håper han blir 1 keeper jeg, selvom det ikke er så sansynlig kanskje...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:

Isaksson er nok bænkers, men det bør være åpent om hvem som er 2.keeper ja... Holder en (ikke helt objektiv) knapp på Rami.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Bahne stilte vel i samme klasse som den andre finske " forsterkningen" lindstrøm, som ble sendt hjem i koffert etter sesongen i fjor.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Er det noen av dere som husker Magnus Bahne som var på prøvespill i FFK og som ikke fikk kontrakt?

Han er ihvertfall tatt ut i den finske troppen som skal møte sverige. Han er med som tredjevalg.. :)

Spør Snæbbusaristokrat 1. Han elska jo den karen.😁

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

jeg tror at bahne hadde vært ett mer sikkert kort bak rami en steinar...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen

jeg tror at bahne hadde vært ett mer sikkert kort bak rami en steinar...

Tror jeg neppe keiko99. Usikkert kort han å. 🤷

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
ja rune du er full skjønner jeg 😁   bahne er 3 valg som landslagskeeper og steinar er bare for god keeper i 1 div og en usikker keeper i TL... ennå sier du at bahne er usikker..    🍻

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
ja rune du er full skjønner jeg 😁   bahne er 3 valg som landslagskeeper og steinar er bare for god keeper i 1 div og en usikker keeper i TL... ennå sier du at bahne er usikker..    🍻

sCHÅLL🍻🥴

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Drar opp denne tråden igjen: Nå er han på prøvespill hos Start.... Finsk toppkeeper står det, sjekk linken: http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article668915.ece

God bedring Dagfinn Enerly

Landslagsspiller

Lagt til:
ja det er han vi burde ha prøvd å sikret oss

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Synes ikke Rami er så dårlig valg, jeg...

2006: CL, RL, "the double"...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

09/09/2026 12:09 | 666cc3ad