Oslofolk: Viking-FFK på shamrock (beklager spamming)

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
beklager spamminga. noe galt med mailinglista.. skal prøve å få ordnet det veldig fort,.

uansett, kampen i morra skal bli vist på Shamrock.. vi sees der:)

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
du kunne ikke bare brukt den tråden du lagde for litt sida om dette da?unødvendig å lage hundre like poster

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Ble kampen vist på Shamrock? Vi fikk beskjed av en noe bisk bartender om at innehaveren var Start-fan, og at de derfor skulle vise RBK-Start.

Ære være Plankebyen

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05

Lagt til:
Hva var avtalen med Shamrock i utgangspunktet? Jeg er også en av de som hadde en bomtur til Shamrock idag. Veldig skuffende at de sendte Start-kampen, men hadde de lovet å sende FFK-kampen?

Varme tanker til Dagfinn Enerly....

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til:
Hei!

Jeg var på Shamrock ca. 17.30 og snakka lenge med en hyggelig (!) bartender som fortalte at de ikke skulle vise kampen. Stedet eies av Kristiansand-folk ja. Bartenderen sa at de skal se over terminoppsettet fremover og sjekke hvilke kamper de skal vise; de ønsker å vise så mange FFK-kamper som mulig, som ifjor. De er også åpne for å vise 2 kamper samtidig på forskjellige skjermer, slik at de kan vise både Start og FFKs kamper samtidig. Regner med at de viser Start på lerrettet da og FFK på TV`ene.

Synes allikevel at det er "litt drøyt" å proklamere at kampen vises der når det ikke er sikkert. Bartenderen sa at han hadde snakket med noen Fredrikstad-folk, men at han ikke hadde lovt at kampen skulle vises.

Jeg og noen andre planker tusla da hjem og så kampen i stua istedet. God kvalitet på sendingene i år forresten (web-billett til 50 spenn med en laptop kobla til en 32`` LCD-TV).

Fint om mailinglista kommer opp igjen, og om initiativtakerne kan avklare hvilke kamper Shamrock faktisk kommer til å vise.

- Fredrikstadgutter våre veier -

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Endret:
jeg beklager virkelig det her.. avtalen var at Shamrock skulle vise de to første kampene til FFK ihvertfall..  så jeg trodde alt var i boks. da jeg kom idag får jeg beskjed om at de ikke har fått kjøpt splitter, slik at de ikke kan kjøre flere forskjellige kamper samtidig.. innehaveren presterte å tolke avtalen slik at de skulle vise de to første kampene i tippeligaen..

men hallo? jeg driter nå i alle andre lag enn FFK. burde være innlysende at det var FFK jeg mente..

uansett, beklager jeg det her..😭

skal ikke gjenta seg..

innehaveren ringte rundt til alle mulige fotballpuber for å forsøke å løse dette, men alle skulle vise rbk-start..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

09/09/2026 12:09 | 666cc3ad