flytting av kamper

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 mai 04

Lagt til:
bortekampen mot start er flyttet til lørdag og vålerenga kampen blir flyttet til lørdag hvis dem kommer videre i køppen

---------------------------

FOR ALT I VERDEN VI ELSKER FREDRIKSTAD !!!!!!!!!!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av empert
bortekampen mot start er flyttet til lørdag og vålerenga kampen blir flyttet til lørdag hvis dem kommer videre i køppen

Lest i avisa.🔨

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til:
Vålerenga på en lørdagskveld hadde vært noe! Mange fra klanen. Stappa fullt på tribunen. Fest etter kampen!

Ære være plankebyen!

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til:
Men det kan vel vi få til på Startkampen og. Blir det busser som går nedover på fredag da, eller? Tror mange har lyst til å dra nedover da, istedet for på lørdag....

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Håper i så fall FFK-supporterne klarer å oppføre seg litt bedre på byen i Kristiansand enn det start-fansen gjorde her i fredrikstad.. Hørte de var ekle å ha med å gjøre. Blir alltid no tull med byrangling-kombi-fotballtur. 🔨
Krysser fingrene for ryktet vårt 😎

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til:
Vi fikk mye ros da vi var i Stavanger i fjor iallefall. Greit det at det blir mye tull med fotballsupportere på byn. Men vi er Plankehaugen vi. Vi er jo ikke som alle andre! ⚽🔴⚪

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Bare å komme nedover på fredag til Kr.sand. Bor her nede. Begynner å bli lei av Start-folket. Hjelper heller ikke at jeg bor rett ved stadion. 
Det som er klart er at hvis FFK slår Start skal jeg på byen med drakt.😁

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Fredd

Bare å komme nedover på fredag til Kr.sand. Bor her nede. Begynner å bli lei av Start-folket. Hjelper heller ikke at jeg bor rett ved stadion. 

Du får komme deg hjemover.😁

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Abby
Vi fikk mye ros da vi var i Stavanger i fjor iallefall. Greit det at det blir mye tull med fotballsupportere på byn. Men vi er Plankehaugen vi. Vi er jo ikke som alle andre! ⚽🔴⚪

Fotball supportere er en ting..... PH er noe annet....Plankehaugen er jo verdens beste gjeng.... Mors snilleste barn om du vil hahahaha!!!!!

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Propellen
Opprinnelig postet av Abby

Fotball supportere er en ting..... PH er noe annet....Plankehaugen er jo verdens beste gjeng.... Mors snilleste barn om du vil hahahaha!!!!!

Vi er jo det Propellen.😁

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Fredd

Du får komme deg hjemover.😁

Egentlig enig. Er her pga dame og studier. Men FFK er 1.pri. Kommer hjemover til kampene.⚽🔴⚪

Fredd

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

09/09/2026 12:09 | 666cc3ad