SV: Sesongen 2026
Det er for tidlig for slike regnestykker, og ferieflyet går om et par timer, men i full fart og med alle forbehold:
Hagen: 1,33 mål i snitt - 1,11 poeng.
Ja, det er dårlig. Men sannsynligvis et snitt som akkurat holder til å klare seg (33 poeng).
Røjkjær: 0,6 mål i snitt (!) - 0,8 poeng. Det holder med god margin til ... ja, dere vet.
OK, det kommer tre potensielt lettere kamper nå. Håper virkelig tallene ser helt annerledes ut etter det.
---------------------------
- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.
Denne kampen var svak. Jeg regnet med tap på forhånd, men at vi skulle være så hjelpesløse hadde jeg ikke ventet. Passningspillet er under enhver kritikk. Vi spiller bort så mye baller på egen banehalvdel at jeg får mark. Samtidig er det ingen glød eller vilje som vises utpå der. Fredriksen ser ut som han har lyst til å være alle andre steder enn i Fredrikstad om dagen.
Røjkjær har jeg dessverre enn Lobertofølelse av, men han har ikke akkurat den beste spillerstallen å styre med heller. Jensen har ikke levert. Hørte på Fredriksstad Blad sin podcast hvor de delvis forsvarte han med at han leverer på bestillingen om unge spillere, men vi må ha en blanding av ungt og etablert. Det som er hentet av etablerte spillere siden han kom har vært bare bom. Kan ikke vente at juniorer fra obosnivå skal styre skuta i eliteserien.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
19/03/2026 20:42 | e2be8d2b