SV: Sesongen 2026
Hvordan kunne dette skje?
Det så ut som offside, men utfra TV bildene er jeg ikke sikker.
Handsen derimot er det ikke tvil om.
Og hvorfor spilte vi lenger enn de 7 tillagte minutten?
Det er ikke offside, det er ikke hands men litt rart at vi spilte over de syv minuttene som var satt, selv om jeg synes det var riktig med mer enn syv minutter i utgangspunktet.
Men det er vel ikke det som er det viktige i dag. Spørsmålet jeg stiller meg er hva vi klarer å se av positiv utvikling? Angrepsspillet er dårligere, forsvarsspillet er dårligere og det ser ut som vi er fysisk dårligere trent enn tidligere. Den fandenivoldskheten som vi hadde tidligere er borte. Vi har ingen ledertyper igjen i laget.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Uenig. Jeg mener offsiden var 50/50, og jeg har lært at VAR kun skal bry seg om det er en soleklar dommerfeil. "Hevet over enhver tvil" er vel begreper. Det var ikke tilfelle her, og dommerens avgjørelse burde ha stått.
Om ikke 08 spilleren hadde brukt overarmen, så ville ball hatt en annen retning, og ikke "død" slik den gjorde.
Og jeg synes dette er viktig fordi det var matchavgjørende. :-)
Enig i at vi ikke er til å kjenne igjen defensivt. Vi selger de to beste midtstopperne, og kanskje den beste keepere, vi noen gang har hatt i klubben, og erstatter de med spillere fra OBOS og 2.div. Det har vært dette forsvaret som har startet mange av angrepen/overgangene de siste årene. Slik er det ikke lenger.
Ja, ref Hagen er vi dårligere trent enn tidligere pga mange som har slitt med skader i oppkjøringen. Når vi ikke gjør flere bytter i dag, er det også fordi vi ikke har all verden å sette inn.
Offsiden er ikke offside og i VARs øyne er ikke en offisde en skjønnsavgjørelse og derfor ikke 50/50. Jeg var dessverre helt sikker på at det ikke var offside. Handsen derimot er en skjønnsavgjørelse om naturlig stilling så den skjønner jeg at dem ikke gjorde om. Det dem skal ha kritikk for er tidsbruken. Dem har gått ut noen ganger og sagt at dem ikke skal bruke så lang tid, da skal avgjørelsen på banen stå.
Skader hadde vi i fjor også i mengder og når det gjentar seg så tenker jeg at det er noe galt med måten vi trener på eller at vi henter feil spillere. Det siste er vel egentlig sant uansett. Spillerlogistikken har ikke vært bra. De vi har solgt har vi måttet selge, men inn har vi bommet. Tenker de har overvurdert hvor gode talentene er eller tenkt at de skulle ta nivået kjappere... og det kan koste oss dyrt
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
19/03/2026 20:42 | e2be8d2b