Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongen 2026

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Da er vi snart igang med serien.

TIL er vel tippet foran oss av alle, og Alfheim (som jeg velger å kalle det) har vel tradisjonelt vært en vanskelig bortebane.

Så poeng tas imot med takk, men forhåpningene bør kanskje ikke være for høye?

Skal bli veldig spennende å se hvordan styrkeforholdet mellom de forskjellige lagene i Eliteserien er nå i starten, og hvordan det skiller seg fra forrige sesong. Hver har styrket seg, og hvem har kommet svekket ut av det, med tanke på spillerlogistikk.

Hvem har sluppet opp på hardtreningen tidsnok til å være 100 % allerede, og hvem er tunge i beina.

Eliteserien er kanskje ikke verdens beste liga, men det er vår liga, og dermed den jeg følger tettest. Gleder meg!

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Fint å endelig være i gang igjen og deilig med seier mot Særp i den siste treningskampen. Det tok lang tid før jeg fikk sesongstartfølelse, men nå er den her endelig.

Usikker på hva vi kan forvente oss i år, men plassering rundt der vi var i fjor men at vi ser utvikling i spillet er for meg akseptabelt. Har ingen tro på at vi klarer å blande oss inn i medaljekampen slik noen sier at er mulig. Til det har vi for dårlig bredde, spesielt på stopperplass hvor vi vel per nå ikke har et eneste reellt alternativ bak de tre som starter. At Rafn er førstevalg som innhopper sier vel sitt... Okpaleke er langt fra klar for dette ut i fra hva vi har sett i treningskampene. Så skal det vel snart komme en afrikaner på 18 år, men hvordan nivået hans er aner jeg ikke. At vi ikke prøvde oss på Ethan Amundsen-Day er for meg uforstålig.

Tromsø til søndag blir en fin test på hvor vi står. Det er vel det sterkeste laget vi har møtt så langt i år, så ett poeng der oppe tenker jeg er meget akseptabelt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25