Kamptråd FFK - Follo: Søndag 28.07 kl 18:00

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg tror også Dure og Martinsen er de 2 beste. Imidlertid har Grorud vært god i flere kamper, han er også vår kaptein.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Nå begynner jeg å bli dritt lei å bli skuffet, hvor lenge skal spillerne holde på å gjøre slik mot oss?

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå begynner jeg å bli dritt lei å bli skuffet, hvor lenge skal spillerne holde på å gjøre slik mot oss?

Dette kunne kanskje spillerne kunne si om supporterne som ikke kommer til kamp også? 😎

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Det er jo jobben der3s og skal underholde for å få folk til kampene sine. Hadde de ikke hatt lønn, skulle jeg væ9rt enig med deg.

Hvis du er i en jobb, kan vel ikke sjefen din si til deg,bare jobb dårlig og væ9r sur, for slikt bryr ikke kundene sine seg om.

Kan du ikke bare prøve å se hvordan det går og hvor mange kunder som blir igjen og støtter deg

Dette må vel væ9re ett, av de dårligste innleggene du noengang har skrevet her

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Patrioten

Dette kunne kanskje spillerne kunne si om supporterne som ikke kommer til kamp også? 😎

Forskjellen er vel at supporterene betaler og spillerene får betalt. 

Men at noen supportere faktisk forventer å bli underholdt av disse spillerene sier mer om hvor naive de er. 

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

09/09/2026 12:09 | 666cc3ad