Brann på brygga i Fredrikstad
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Var nede å så på. Var verre enn jeg trodde. Dus og Sus og den stygge videosjappa er hvertfall historie. La Riviera, Bryggetaket og Nellys Kebab er forholdsvis uskadd. Det er det viktigste. 😉 Bryggetaket får nok litt vannskader, de sto oppe der og spyla derfra.
Ikke enig der, synd at showtime og dus og sus er nedbrent! Husker 22-årsdagen min der:) Hehe, men de bygger vel opp nytt etterhvert.
Rød hvit til jeg dør:)
Opprinnelig postet av kanogvetalt
I følge brannvesenet så started brannen i video butikken.
Hørte det var i Dus og Sus jeg... Det er vel ikke så mye typiske brannkilder i en videosjappe som på et utested.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av kanogvetalt
I følge brannvesenet så started brannen i video butikken.Hørte det var i Dus og Sus jeg... Det er vel ikke så mye typiske brannkilder i en videosjappe som på et utested.
Glohete spotter og en løsnet "Alvin and the chipmunks"-plakat kan skape et lite hett helvete.
Burn in hell, por favore..
Likte meg nede på showtime jeg, trivelige folk og god service :) sikkert noen andre som mener noe annet her inne men :P
Dus og sus har jeg ikke vært på, og heller ikke frisørsalongen.. synes synd på de som ikke har noen jobb å gå til imorra :/ Så røyken helt til Gressvik, og trodde faktisk det var der jeg jobba en stund, men det var det heldigvis ikke..
Mye historie i disse bygningene uansett, og det er leit at de nå er borte..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Min frisørsalong er boorte:(
Det var i showtime brannen startet! Dette er jeg 100% sikker på
For fredrikstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
09/09/2026 20:48 | 042c2c5c