Bra fra PH mot Bodø
Vil bare gi en tilbakemellding til Glenn Lampe, BRH og RHE som var meget toneangivende på tribunen. Dette var bra takter og det var bra å ha dere i nakken. Tror det kan bli enda bedre når skepsisimen til BRH og RHE forsvinner, og det gjør den med slikt pågangsmot. Bra kællær!
Et minus til hockey-fansen mine kjære venner i Beavers, som synes synging over fire sekunder er for lenge. Magnus Uggla har laget en sang om Hockey supportere..... fyra sekunder...... 😁Jeg tror pausemusikken har ødelagt supporterkulturen på norske hockeyarenaer.
🧣
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Takk til alle i Rhe,Brh,Red beavers,Holygans, ph+resten som var med og sang og skapte trøkk idag 😎
Gleder meg til Lyn kampen.
RHE Ultrasmentalitet
http://rodhvitelite.com
Er det noen som klarer det er det du D
BRH`s tribunerapporter fra kampen mot RBK og Bodø Glimt, samt noen bilder fra sistnevnte kommer senere idag.
Den unge generasjonen...
http://www.brigaderodhvit.com
signatur
signatur
Pleier å stå på et relativt rolig sted på PH og hadde derfor ikke de store forventningene til stemningen på feltet. Men i går ble jeg positivt overrasket. Det kom jo et vanvittig trykk bakfra og vi ble revet med i sangen. Hadde spillet vært litt bedre kunne det blitt helt enormt i går tror jeg.
Hva er det som var forskjellen i går? Er det BRH og RHE som nå står bakerst i hele bredden?
Uansett dette funket bra....(sang jo ned hele Kilevoldsangen som jeg forøvrig liker, men jeg aner en protest i dette, morsomt :-) )
Ellers savner jeg at PH er enda mer med i spillet, synger sanger som oppmuntrer spillerne og følger mer med i kampen og spillets gang. Men i går syns jeg det låt bra......
Opprinnelig postet av GoFFK
Hva er det som var forskjellen i går? Er det BRH og RHE som nå står bakerst i hele bredden?
Uansett dette funket bra....(sang jo ned hele Kilevoldsangen som jeg forøvrig liker, men jeg aner en protest i dette, morsomt :-) )
Stemmer bra dette ja😉
RHE Ultrasmentalitet
http://rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Jonek
Vil bare gi en tilbakemellding til Glenn Lampe, BRH og RHE som var meget toneangivende på tribunen. Dette var bra takter og det var bra å ha dere i nakken. Tror det kan bli enda bedre når skepsisimen til BRH og RHE forsvinner, og det gjør den med slikt pågangsmot. Bra kællær!
Et minus til hockey-fansen mine kjære venner i Beavers, som synes synging over fire sekunder er for lenge. Magnus Uggla har laget en sang om Hockey supportere..... fyra sekunder...... 😁Jeg tror pausemusikken har ødelagt supporterkulturen på norske hockeyarenaer.
🧣
Dere var flinke på mandag, men personlig syntes jeg dere var enda bedre forrige hjemmekamp.
Leste i Demokraten i dag, om en plakat som startet en krangel"Høili, fri oss fra værste" Dette har vist ikke blitt tatt godt i mot, og flere sponsorer nekter å støtte PH, som igjen oppfordrer til boikott av disse sponsorene.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Tror du tok litt feil,var mange som prøvde å synge med på sangen..Men ikke helt lett å høre hva som synges så mange holdt kjeft.lag flyers og del dem ut.... Sangen er bra den😁
leste teksta på den nye sangen istad ,, å må innrømme at jeg sang halve teksta feil vell:P hehe
kommer seg neste gang det :D trur den sangen her kommer til å bli en av de bedre vi har :)
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
09/09/2026 12:09 | 666cc3ad