Bra fra PH mot Bodø

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til:
Endret:

Vil bare gi en tilbakemellding til Glenn Lampe, BRH og RHE som var meget toneangivende på tribunen. Dette var bra takter og det var bra å ha dere i nakken. Tror det kan bli enda bedre når skepsisimen til BRH og RHE forsvinner, og det gjør den med slikt pågangsmot. Bra kællær!

Et minus til hockey-fansen mine kjære venner i Beavers, som synes synging over fire sekunder er for lenge. Magnus Uggla har laget en sang om Hockey supportere..... fyra sekunder...... 😁Jeg tror pausemusikken har ødelagt supporterkulturen på norske hockeyarenaer.

🧣

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:
Endret:
Kudos til Glenn i dag. Tror dette blir bedre og bedre fremover.
Takk til alle i Rhe,Brh,Red beavers,Holygans, ph+resten som var med og sang og skapte trøkk idag 😎

Gleder meg til Lyn kampen.

RHE Ultrasmentalitet
http://rodhvitelite.com

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til:
Noen som vil skrive tribune rapport til plankehaugen??? Send meg en pm da vel :) Veldig bra i dag foresten 1 omgang spesielt

Er det noen som klarer det er det du D

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:

BRH`s tribunerapporter fra kampen mot RBK og Bodø Glimt, samt noen bilder fra sistnevnte kommer senere idag.

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:
skulle gjerne bidratt ffkerkonge, men tror andre er mere egnet en meg:)

signatur

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:
hvertfall, det her blir bedre,   skulle kanskje stilt oss litt annerledes mener nå jeg, menmen ,  mye bedre idag,

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:
litt bedre komunikasjon mellom ivirige fans og forsanger, så blir dette knall;)

signatur

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til:

Pleier å stå på et relativt rolig sted på PH og hadde derfor ikke de store forventningene til stemningen på feltet. Men i går ble jeg positivt overrasket. Det kom jo et vanvittig trykk bakfra og vi ble revet med i sangen. Hadde spillet vært litt bedre kunne det blitt helt enormt i går tror jeg.

Hva er det som var forskjellen i går? Er det BRH og RHE som nå står bakerst i hele bredden?

Uansett dette funket bra....(sang jo ned hele Kilevoldsangen som jeg forøvrig liker, men jeg aner en protest i dette, morsomt :-) )

Ellers savner jeg at PH er enda mer med i spillet, synger sanger som oppmuntrer spillerne og følger mer med i kampen og spillets gang. Men i går syns jeg det låt bra......

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av GoFFK

Hva er det som var forskjellen i går? Er det BRH og RHE som nå står bakerst i hele bredden?

Uansett dette funket bra....(sang jo ned hele Kilevoldsangen som jeg forøvrig liker, men jeg aner en protest i dette, morsomt :-) )

Stemmer bra dette ja😉

RHE Ultrasmentalitet
http://rodhvitelite.com

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Jonek

Vil bare gi en tilbakemellding til Glenn Lampe, BRH og RHE som var meget toneangivende på tribunen. Dette var bra takter og det var bra å ha dere i nakken. Tror det kan bli enda bedre når skepsisimen til BRH og RHE forsvinner, og det gjør den med slikt pågangsmot. Bra kællær!

Et minus til hockey-fansen mine kjære venner i Beavers, som synes synging over fire sekunder er for lenge. Magnus Uggla har laget en sang om Hockey supportere..... fyra sekunder...... 😁Jeg tror pausemusikken har ødelagt supporterkulturen på norske hockeyarenaer.

🧣

Dere var flinke på mandag, men personlig syntes jeg dere var enda bedre forrige hjemmekamp.

Leste i Demokraten i dag, om en plakat som startet en krangel"Høili, fri oss fra værste" Dette har vist ikke blitt tatt godt i mot, og flere sponsorer nekter å støtte PH, som igjen oppfordrer til boikott av disse sponsorene.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til:

Tror du tok litt feil,var mange som prøvde å synge med på sangen..Men ikke helt lett å høre hva som synges så mange holdt kjeft.lag flyers og del dem ut.... Sangen er bra den😁

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til:

leste teksta på den nye sangen istad ,, å må innrømme at jeg sang halve teksta feil vell:P hehe  

kommer seg neste gang det :D            trur den sangen her kommer til å bli en av de bedre vi har :)

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

09/09/2026 20:48 | 042c2c5c