Nye spillere ??
---------------------------
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Dette er 3 spillere jeg har hørt FFK vil jobbe aktivt med å skaffe. Samtidig har jeg hørt det er overveiende sansynlig Bjørkøy forsvinner....
Synd hvis Jonna forsvinner men det vil egentlig ikke overraske. Det har liksom surret rykter om det i hele år. Dessuten syns jeg ikke han har stått frem like mye i år som i 2005 og 2006.
Hvis det stemmer det du sier om at FFK jobber med disse er det fantastisk! Ser for meg dette laget neste år da:
Staw
Ruud - Gerrbrand - Piiroja - Stefanutto
Hoff - Gashi - Wehrman - Kvisvik
Gardar - Tarik
Resten av troppen: Bråthen, Czwartek, Shabani, West, Elvestad, Martinsen, Berg, Fofana, Sjøberg, Multaharju, Kouadio.
En tropp bestående av 22 spillere. Det eneste vi trenger da er en 3. keeper men det kan vi sikkert finne til en billig penge.
I tillegg har vi et par jr spillere som banker på døra til A-lags spill. Tenker da mest på Halvorsen, Trulsen osv.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av Per Egil
Er vel litt tidlig å kaste Tegström ut av troppen, Rasle? 😉
Hehe, det har du kanskje rett i. Da blir det 23 spillere totalt. 24 hvis vi henter en 3. keeper. Kanskje en eller to bør ut?
Cupmester 2006
Har du lest forumets retningslinjer?
Cupmester 2006
Stolt Oslo Aristokrat
Synd at Stefanutto glapp.
Dersom det blir / er slik at Jonna har begynt å tenke på partnerskap med KTE igjen, kan jo Demidov være en aktuell 3.sentrale midtbanemann.
Synes også at VIFs Annar Førsund er en spennende spiller, men VIF slipper nok ikke han.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
09/09/2026 12:09 | 666cc3ad