PH fornøyd med lyden fra hovedtibunen i dag?
Synes det var til tider utrolig bra stemning på stadion i dag, i tillegg til PH så var hovedtribunen mye mer med enn noen gang tidligere i år.
Folk rundt meg som aldri har vært med å sunget var med for full hals i dag.
Håper ikke dette var bare ett engangstilfelle men at det bare vil bli enda bedre. Det er da det er moro å gå på kamp.
PH ¨får bare fortsette å prøve å få med HT så blir dette show.
Opprinnelig postet av Olavesen
Myyyye bedre en før, Spesielt første halvtimen var helt rå!Beste trykket jeg har hørt på stadion i år og det med bare 7500 til stede men det sier jo bare sitt om hvor bra trykk Plankehaugen kan lage med publikum i ryggen
Første gange vi ropte "mot hverandre" var jo helt rått! Første gang jeg har hørt skikkelig ekko fra HT👏
Forsetter det sånn kan det bli bra🧣
---------------------------
HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Synes det var til tider utrolig bra stemning på stadion i dag, i tillegg til PH så var hovedtribunen mye mer med enn noen gang tidligere i år.
Folk rundt meg som aldri har vært med å sunget var med for full hals i dag.
Håper ikke dette var bare ett engangstilfelle men at det bare vil bli enda bedre. Det er da det er moro å gå på kamp.
PH ¨får bare fortsette å prøve å få med HT så blir dette show.
Helt 👑. Fortsett med det.. 🙇
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Satt på hovedtribunen i dag og stemninga var til tider fantastisk!
Den første haltvimen var det veldig bra når ph og hovedtribunen topte mot hverandre. Og den stemninga som kom når vi leda 1-0 var syk. Da begynte ht og synge med på ole ole ole sangen og seven nations army. For ett trøkk det var da!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
var sinnsykt bra trøkk mot hammarby:D hadde det bare vært så mye liv i folk vær kamp,,, jeg skal ialefall gjøre mitt :D
hva med å anbefalle plankehaugen medlemmer til å kjøpe billetter på høyre siden av oss på vanelige kamper? blir flere som står å da kanskje flere som synger?
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Rød Hvit til jeg dør...
Håper dette blir standarden for de resterende hjemmekampene i TL.
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Fikk bakoversveis, gåsehud, og nesten en tåre i øyekroken da HT svarte første gang vi dro "Røde og Hvite". Makan til trøkk har jeg ikke hørt på Stadion før. Helt sinnsykt! 🙇
Håper dette blir standarden for de resterende hjemmekampene i TL.
Hammarby fansen ble ganske lange i maska dem og, vanvittig trøkk
😨
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
09/09/2026 12:09 | 666cc3ad