Salg av billetter til den FFK-Lyn

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Starter siste uken mars til dere som lurer på det.

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Takk, du vet ikke hvilken dato? tidspunkt? Jeg skal, gleder meg som en liten unge.🧣

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Dokka
Takk, du vet ikke hvilken dato? tidspunkt? Jeg skal, gleder meg som en liten unge.🧣

Det skal være tre uker før kamp, så det vel sånn ca. 24.mars.

Og husk det er bare ca.4500 billetter igjen pr. dags dato for salg.

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Vet det, jeg skal ha de 6 beste av de.

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Noen som vet om man kan kjøpe billetter på nettet? Eller blir det kun salg over disk i Fredrikstad.

Bjørn Jervell Hansen

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Har vi plutselig solgt ca. 8.000 sesongkort nå kontra snaut 7.000 for et par-tre uker tilbake? Stemmer dette, så er det jo et lovende antall i så fall. Jeg håper vi klarer 9-10.000, men det kan vel muligens bli litt vel vanskelig, så sant vi ikke markedsfører oss enda bedre.

Pontus

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av solgaard
Har vi plutselig solgt ca. 8.000 sesongkort nå kontra snaut 7.000 for et par-tre uker tilbake? Stemmer dette, så er det jo et lovende antall i så fall. Jeg håper vi klarer 9-10.000, men det kan vel muligens bli litt vel vanskelig, så sant vi ikke markedsfører oss enda bedre.

I hvertfall i følge han som svarte for Aristokraten i dag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av solgaard

Med 4500 ledige plasser kan det hende man også har trukket i fra billettene som er reservert bortefansen. Etter hva jeg har lest så får Bastionen ca 600 billetter. Og da lander vi fortsatt på at det er solgt i overkant av 7000 sesongbilletter.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

09/09/2026 20:48 | 042c2c5c