Hva skjer på vinterstid for Plankehaugen?
Er det noe man bør vite som skjer på vinterstid som angår Plankehaugen og FFK?? Er gjerne med å støtter opp hvis det er ting som skjer det neste halve året. Er like glad i FFK sommer som vinter, og alt som skjer kan jo være verdt å få med seg!!
Håper noen har noe å komme med!!
🧣
Moderator: Post tråder angående Plankehaugen i forumkategorien "Plankehaugen".
---------------------------
- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Er det noe man bør vite som skjer på vinterstid som angår Plankehaugen og FFK?? Er gjerne med å støtter opp hvis det er ting som skjer det neste halve året. Er like glad i FFK sommer som vinter, og alt som skjer kan jo være verdt å få med seg!!
Håper noen har noe å komme med!!
🧣
Mener at jeg hørte det var Sangverksted den 24 eller 25 novemer! kommer sikkert mer info etterhvert 🤞
Svensk Magi
Tråkk på`n, han lever ennå!
Opprinnelig postet av Silje
sangverkstedet er den 1. desember på stadion.. I tillegg skal vi prøve å få til litt TIFO, sånn at vi har et heidundranes show første kampen på ny stadion.. Hadde vært moro.. Kommer tilbake med mer..
Hvilket stadion? Nye, eller gamle? 🙄
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av Scout
sangverkstedet er den 1. desember på stadion.. I tillegg skal vi prøve å få til litt TIFO, sånn at vi har et heidundranes show første kampen på ny stadion.. Hadde vært moro.. Kommer tilbake med mer..
vi skal sitte midt på betongmatta på nye... Ta med lommelykt og oppblåsbart bål..
Kom på klubbhuset på gamle ærverdige stadion du, så snakkes vi..
Tråkk på`n, han lever ennå!
vi skal sitte midt på betongmatta på nye... Ta med lommelykt og oppblåsbart bål..
HAHAH! skjerp deg silje :P du er spyyyydig
Svensk Magi
Spydigheten har et ansikt skjønner jeg! 🙂 Jeg synes ikke spørsmålet var så tett jeg. Men men, jeg er glad jeg er tett, sånn sett holder jeg vannet ute. 👋
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
09/09/2026 12:09 | 666cc3ad