Helt topp. Er medlem av Forest Supporters Club of Scandinavia.
Fett og ligge på topp av tabelen, klare sjanser for opprykk. Spillerne virker solide og sultne og har klart g vidreføre den gode våren forige sesong. Kan vi håpe på noe av det samme denne sesongen?
Forest er klare for 4 runde i FA cupen etter en festforestilling mot Charlton, Thomas Myhre måtte plukke to baller ut av nettet på City Ground i første omgang etter skåringer av Grant Holt og Junior Agogo, ellers var kantspillern Nathan Tyson og midtstoppernen Wes Morgan og Ian Breckin i toppslag og vant stortsett alt av hodedueler mot sterke Hasselbaink og Bent. Dette var virkelig noe gutta fra sherwood skogen trengte som en vitamininsprøytning på nyåret etter noen litt labrekamper i det siste. Laget ligger akuratt nå på kvalikplass i league one, men etter kveldens kamp viser laget seg sterke nok for og kjempe om topp to plassering.
For oss som heier på Forest så vil jeg opplyse om at idag er det FA cup trekning, og kan vi håpe på at vi får Derby i neste runde. Ett skikkelig rival oppgjør som det, visst det blir, kommer til og lukte svidd av.
Vel, det kan se ut som om Chelsea borte kan være en umulig oppgave, men jeg trodde ikke vi skulle slå Charlton heller så derfor er jeg forsiktig opptimist. I fotball er alt mulig. Fordelen med og møte Chelsea er jo at det blir TV-Kamp.
Det er for J......., men sann går det når klubben ikke har flere midler en det de har. Får håpe på en god sommer, med god trening og noen saftige signaturer, samt ett par tre spillere fra egen stall kan ta steget opp.
Men det som er for jævelig er at Derby ligger ann til og rykke opp i PL :(
En storspiller til Forest, til tross for tilbud fra mange klubber på høyere nivå har Lennon skrevet under på en 1+1 års avtale med gutta fra Sherwood skogen. Kan årets sesong bli en suksess og ende med oppryk uten kvalik?? Nå trengs kun en habil keeper og en god back så kommer det til å bli bra!