| |
Emne |
Startet av |
Vist |
Innlegg |
Siste innlegg |
 |
God bedring til Enerly
|
elbechos
|
839 |
1 |
30 okt 05, 14:10
av:
elbechos
|
 |
Lykke til Dagfinn!
|
VIF-supporter
|
857 |
1 |
30 okt 05, 13:45
av:
VIF-supporter
|
 |
Serigull og Enerly
|
engaseriemester
|
1 274 |
2 |
30 okt 05, 13:32
av:
Håkon
|
 |
Dagfinn Enerly
|
stinemora1988
|
836 |
1 |
30 okt 05, 13:25
av:
stinemora1988
|
 |
Gi han direktørstillingen!
|
134912
|
747 |
1 |
30 okt 05, 13:18
av:
134912
|
 |
Dagfinn Enerly
|
Nann-Helen
|
1 707 |
1 |
30 okt 05, 12:52
av:
Nann-Helen
|
 |
Til Dagfinn Enerly - FFK
|
Vålerenga Klan
|
3 324 |
5 |
30 okt 05, 12:51
av:
Steinarm
|
 |
Ber for deg Dagfinn
|
christopherknudsen
|
986 |
1 |
30 okt 05, 12:09
av:
christopherknudsen
|
 |
DAGFINN ENERLY FØLER MED DEG OG DINE
|
rones
|
2 175 |
1 |
30 okt 05, 12:04
av:
rones
|
 |
Hilsen fra Bastionen
|
JanL
|
1 074 |
1 |
30 okt 05, 11:17
av:
JanL
|
 |
Hilsen fra Stavanger
|
Horden
|
1 165 |
1 |
30 okt 05, 11:03
av:
Horden
|
 |
God bedring til Enerly og grattis til FFK
|
kakemanx
|
986 |
1 |
30 okt 05, 11:02
av:
kakemanx
|
 |
Vil gjerne få komme med en sympatierklæring.
|
risto
|
5 553 |
8 |
30 okt 05, 11:00
av:
RBK Eva
|
 |
Hilsen fra Sarpsborg
|
spartasupporter
|
627 |
1 |
30 okt 05, 10:56
av:
spartasupporter
|
 |
All mulig Hilsener fra TRondheim Til Enerly og Ffk.
|
Litjmini
|
1 000 |
1 |
30 okt 05, 10:49
av:
Litjmini
|
 |
Serieoppsettet
|
Patrioten
|
559 |
3 |
30 okt 05, 08:55
av:
GurrBass
|
 |
Kvisvik mener vi kjøpte for lite spillere i høst
|
Patrioten
|
575 |
1 |
30 okt 05, 07:23
av:
Patrioten
|
 |
Fredrikstad leder
[Side:
1
2
3
A
]
|
Mossekæll
|
50 474 |
67 |
30 okt 05, 01:26
av:
fredrikstadpatriot
|
 |
GRATULERER
[Side:
1
2
A
]
|
Acromion
|
22 982 |
35 |
30 okt 05, 00:41
av:
Love_FFK
|
 |
Mine tanker går til Enerly og hans nærmeste!!
|
sissi
|
1 960 |
1 |
30 okt 05, 00:40
av:
sissi
|
 |
Hvor er mossingene nå?
|
Patrioten
|
3 330 |
11 |
30 okt 05, 00:29
av:
Superkjegle
|
 |
Rasisme blant enkelte under Lyn kampen
|
ash
|
6 508 |
18 |
29 okt 05, 23:23
av:
FFKgutten
|
 |
Jeg driter i Moss
|
Topscorer
|
639 |
3 |
29 okt 05, 21:51
av:
keiko99
|
 |
Det gikk bra med Dagfinn
|
Patrioten
|
1 660 |
6 |
29 okt 05, 21:19
av:
mr_max
|
 |
FEST!!!!!!!!!
|
sil_go_FFK
|
570 |
2 |
29 okt 05, 21:05
av:
bjorn
|
 |
DRIT BRA
|
sil_go_FFK
|
527 |
1 |
29 okt 05, 20:48
av:
sil_go_FFK
|
 |
GRATULERER FFK
|
p@triot
|
861 |
1 |
29 okt 05, 20:47
av:
p@triot
|
 |
Denne seieren for dagfinn!
|
jorhan
|
605 |
1 |
29 okt 05, 20:45
av:
jorhan
|
 |
Plankehaugen for drittings til å spise middag
|
Patrioten
|
2 743 |
7 |
29 okt 05, 20:42
av:
GurrBass
|
 |
Start går utover tilskuerkapasiteten
|
Rune Haugen
|
828 |
6 |
29 okt 05, 18:39
av:
FFK1903
|
| Forumet er moderert av:
arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey |