Underskrift: JA TIL NY SPISS
Opprinnelig postet av dracula
Gardar Johansson er ikke av TLkvalitet.
Det er fristende å påstå at du mangler fotballforståelse med en slik uttalelse...
Opprinnelig postet av Costanza
Det er fristende å påstå at du mangler fotballforståelse med en slik uttalelse...
Fristende å si helt enig... Gardar er vel en av få som faktisk holder tippeligakvalitet. West og Hoås derimot... hmmmm.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Fristende å si helt enig... Gardar er vel en av få som faktisk holder tippeligakvalitet. West og Hoås derimot... hmmmm.
Synes West gjorde en av sine bedre opptredner for sesongen idag jeg. Mangler kanskje det siste lille på fart, og ballbehandling, men som en nr 3 spiss holder han eter min mening god kvalitet. Tarik og Gardar burde vært våre soleklare førstevalg på topp nå som Jonna mest sansynlig blir flyttet ut på høyre kant.
---------------------------
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Gardar Johansson er ikke av TLkvalitet.Det er fristende å påstå at du mangler fotballforståelse med en slik uttalelse...Fristende å si helt enig... Gardar er vel en av få som faktisk holder tippeligakvalitet. West og Hoås derimot... hmmmm.
Du er på dypt vann her dracula...
RednWhite
Opprinnelig postet av djpete
Synes West gjorde en av sine bedre opptredner for sesongen idag jeg. Mangler kanskje det siste lille på fart, og ballbehandling, men som en nr 3 spiss holder han eter min mening god kvalitet. Tarik og Gardar burde vært våre soleklare førstevalg på topp nå som Jonna mest sansynlig blir flyttet ut på høyre kant.
West blir naturlig nok bedre for hver kamp, noe annet ville vært veldig rart. Men uansett mangler West noen vesentlige ting, for det første var han raskere før. Derfor mister han sin største styrke, sin eneste styrke. Han mangler stort sett alt annet. Teknikk og skudd er jo helt labert. Tydelig at kondisen heller ikke er helt på plass ennå heller. Men vi får bare håpe han finner igjen til 2004-formen, men jeg tviler, er veldig skeptisk. Jeg ville heller prøvd å få noe penger for han, og hentet inn en annen spiss, en ikke-EU spiss, helst norsk.
Men man kan jo håpe jeg tar fullstendig feil, ingenting hadde gledet mer enn at han hadde storspilt fremover.
Gjerne på dypt vann, men jeg kan heldigvis svømme. Går ikke på vannet, det overlater jeg til andre.
Når det gjelder Gardar Johanson, har har i enkelte kamper vist brukbart TL nivå, men vært variabel.
Etter Lyn kampen sitter jeg igjen med inntrykket at han i perioder jobbet og slet brukbart, men at altfor ofte sto verken mottak, avleveringer eller avslutninger i stil til forventa TL kvalitet. Jeg kan gjerne si av han holder svak TL nivå og trolig kan ha potensiale til brukbart/bra TL nivå.
Et tankekors kan jo være at dersom Shaban hade misset på like mange situasjoner, noe som også hadde resultert i poengtap, hadde flere her inne ropt høyt om at Shaban hadde hatt en svak dag på jobben. I rettferdighetens navn så var det ikke bare G.J som misset i avgjørende situasjoner i går, Fofana som vanlig og dessverre både Gashi og Tarik.
Mener fortsatt at FFK trenger en spiss av bra TL kvalitet og breddeholder(e). Er samtidig så mye realist at jeg verken forlanger/ tror eller mener at FFK kan innfri alle ønsker i denne sesongen. Derfor håper jeg at Høili gjør alvor av sine ønsker om ny klassespiss i løpet av vinteren.
Håper at FFK i resten av sesongen klarer å frigjøre Tarik som ren spiss og som makkere får West / Gardar Johansson alternere.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
FFK har ikke scoret mål på de 2 siste kampene. Da er det forståelig at mange, med manglende fotballkunnskaper, mener at FFK`s spisser ikke er gode nok.
I de 2 samme kampene har hverken gullfavoritten LSK eller det gode hjemmelaget Lyn klart å score på FFK. Når var det FFK holdt nullen på bortebane sist? Da Grömhagen ble trener sa han at han skulle tette igjen bakover. Det begynner vi å se reultatet av nå. Kampen i går, uten PAC og Bjørkøy, var vel det beste FFK har prestert defensivt noensinne(?).
Det er et uttalt mål for FFK å spille offensiv attraktiv forball. Men forutsetningen må være at det ikke går på bekostningen av forsvarsspillet. De tidligere årene i TL har laget gang på gang spilt naivt, spesielt borte, og tapt selv om de selv har scoret. Holder man tett bakover så får man minst 1 poeng. Mange vil sikkert si at de heller vil vinne 5-3 enn 1-0, men all statistikk tilsier at lag som slipper inn 2 mål eller mer taper.
Hvis FFK sine spisser ikke holder TL nivå hva skal man da si om Ocean, Sungot, Riise, Myklebust, Edu, Knudzon, Powell og Hoff som heller ikke scoret? Holder ikke disse heller TL nivå? De eneste spissene i TL som har vært, er eller kan bli på det nivået som Tarik og Fofana vil nå er: Edu og Steffen Iversen, og kanskje Rune Lange, Daniel Braathen, Daniel Nannskog og Daniel Fredheim Holm.
Med det forsvaret og midtbanen som FFK kan mønstre til kampen mot Aafk, og med Tarik og Fofana som spisser, så ser jeg frem mot høsten med glede og forventning.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
masse fint.
Amen!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Både forsvar og midtbane svært gode i går, men synes vi sliter veldig der framme. Tarik kun med de siste 10 minuttene, West finner ikke tilbake til rollen som han tidligere bekledde, Fofana trenger selvfølgelig mer tid, blir habil til året, vår kjære islending vinner mye dueller men kommer ikke nok inn i boksen/får ikke nok baller som ¨han får vist sine kvaliteter med.
Vi er litt der at vi har mye på gang (Fofana, Tarik og Island) men savner goalgetteren nå, liten tro på at West kommer tilbake der vi husker ham. Kan vi ikke bare kjøpe tilbake Ringberg??? Hadde vært gull det!
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Kan vi ikke bare kjøpe tilbake Ringberg??? Hadde vært gull det!
Hatt noe "attåt" i lunsjmelken?
Håper for din egen del at du ikke er seriøs..
FRIHET FOR ULTRAS
Opprinnelig postet av Husgutt
Ringberg nå igjen? Ikke er han god nok og dessuten er han langtidsskada.. Antar du ikke var seriøs, men allikevel...
Ringberg scorte 11 mål den ene hele sesongen han fikk i Tippeligaen med FFK. Tror nok han hadde vært god for flere med det laget og systemet vi har idag........ Uansett, Ringberg er historie.....
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Greit at det settes merkelappen " manglende fotballkunnskaper" på samtlige som ikke er fornøyde med dagens FFK spisser. Det betyr jo bare at du mener at personen som i all hovedsak har æren for at FFK er der de er i dag, Terje Høili har "manglende fotballkunnskap" . Vel talt "Kano......".
Seriøst la oss slippe å sette merkelapper på hverandre, synes det er helt greit at det er uenighet om bl.a Gardar Johansson sine ferdigheter.
Når nå Ringberg trekkes inn i denne debatten,er Ringberg historie. Det er 2 år siden han forlot FFK, og er i ferd med å bli omskolert til midtbanemann i H. K. Sjøl om jeg var av de som savnet Ringberg etter salget, har det rent for mye vann i Glomma siden den gang til at jeg har tro på at Ringberg vil høyne kvaliteten på dagens FFK lag.
Kan som sagt være enig i at såvel Gardar som Fofana har potensiale til bra/brukbar TL kvalitet, men pr.idag hadde jeg ønsket en ny spiss i spann med Tarik.
PS håper selvsagt at såvel Fofana som Gardar kan utvikle seg til meget bra /god TL kvalitet.
Greit at det settes merkelappen " manglende fotballkunnskaper" på samtlige som ikke er fornøyde med dagens FFK spisser. Det betyr jo bare at du mener at personen som i all hovedsak har æren for at FFK er der de er i dag, Terje Høili har "manglende fotballkunnskap" . Vel talt "Kano......".
Jeg refererte til at mange mener spissene ikke holder TL nivå fordi FFK ikke scoret mål mot LSK og LYN. Da scoret heller ikke de to nevnte lags offensive spillere mål. Og hvis vi følger den konklusjonen så holder vel ikke de heller mål?
Hvis Terje Høili mener at klubben trenegr en ny spiss nå så er jeg uenig. Hvis han mener at vi trenger en ny spiss til vinteren for å erstatte Tarik som da sannsynelig vil bli solgt, så er jeg enig.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Det betyr jo bare at du mener at personen som i all hovedsak har æren for at FFK er der de er i dag, Terje Høili har "manglende fotballkunnskap" . Vel talt "Kano......".
Vi er nok uenige ja, men hva mente du med det du skrev ovenfor? Er det fotballkunskapene til Terje Høili som gjør at vi er der vi er idag? Trodde det var lommeboka hans som var årsaken jeg.
RednWhite
Eller om vi venter og gir gadar tid ?
Beklager at det jeg skrev om T.H kunne missforstås, selvsagt er det i første rekke pengene, planene og hans forkjærlighet for FFK som er årsaken til at FFK er der de er. Dernest brukte jeg det som et eksempel på hvordan det å sette merkelapper kan gi utslag.
I mitt hode hadde det som sagt vært flott med en bra spiss til FFK nå, så når FFK selger Tarik etter 2008 sesongen, da har forhåpentlig Fofana eller Gardar utviklet seg i løpet av 2008 slik at de kan kan utfylle den andre spissrolla , (ved siden av den nye spissen). Om Fofana eller Gardar utfyller Tarik fullt ut, tja det gjenstår det å se.
Beklager at det jeg skrev om T.H kunne missforstås, selvsagt er det i første rekke pengene, planene og hans forkjærlighet for FFK som er årsaken til at FFK er der de er. Dernest brukte jeg det som et eksempel på hvordan det å sette merkelapper kan gi utslag.
I mitt hode hadde det som sagt vært flott med en bra spiss til FFK nå, så når FFK selger Tarik etter 2008 sesongen, da har forhåpentlig Fofana eller Gardar utviklet seg i løpet av 2008 slik at de kan kan utfylle den andre spissrolla , (ved siden av den nye spissen). Om Fofana eller Gardar utfyller Tarik fullt ut, tja det gjenstår det å se.
veldig enig..men synes gardar og fofana er bedre enn tarik akkurat nå:/
"Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål."
"En fotballkamp uten øl er en håndballkamp. "
Opprinnelig postet av carasp
.men synes gardar og fofana er bedre enn tarik akkurat nå:/
Hva får deg til å si det ?? Disse 2 viser heller ikke glimt av storhet om dagen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva får deg til å si det ?? Disse 2 viser heller ikke glimt av storhet om dagen.
Synes ikke han har vist seg fram som spiss..God i starten av sesongen men har blitt med det.. "disse ikke viser storhet" er jo derfor vi trenger ny spiss...
"Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål."
Synes ikke han har vist seg fram som spiss..God i starten av sesongen men har blitt med det.. "disse ikke viser storhet" er jo derfor vi trenger ny spiss...
Synes du Gardar og Fofana har vist seg som no bedre spiss en Tarik da ?? Det synes ikke jeg. Jeg synes heller ikke du svarer på spørsmålet mitt. Begrunn litt tydeligere hvorfor du mener at Gardar og Fofana er bedre enn Tarik akkurat nå ?? Det er jo den påstanden du kommer med.
Synes du Gardar og Fofana har vist seg som no bedre spiss en Tarik da ?? Det synes ikke jeg. Jeg synes heller ikke du svarer på spørsmålet mitt. Begrunn litt tydeligere hvorfor du mener at Gardar og Fofana er bedre enn Tarik akkurat nå ?? Det er jo den påstanden du kommer med.
Jeg synes bare det virker som fofana og gardar skaper mer enn tarik. Sier ikke de er bedre men synes at tarik skulle spilt h.kant og gardar og fofana/west på topp, men nå er det jo ikke jeg som er
trener heller;) Tarik har bare ikke imponert meg noe mer enn gardar og fofana..å når han er bedre på h. kant synes jeg han skal være det..hehe..Ble litt feil,men skjønner vel sikkert hva jeg mener
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25