Vær så snill å klappe for Brenne
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av TothNR1
http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece
Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det
Klappe for det svinet der?
Aldri. Håpet kasey setter inn en tofotstakling i knehøyde pån. Da skal jeg klappe
Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK
---------------------------
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
- Vi snakker med Simen stadig vekk vi, når han er i Fredrikstad. Han kommer til å bli godt mottatt av oss når han kommer, bedyrer Ulf Berg i , Fredrikstads supporterklubb Plankehaugen.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det
Klappe for det svinet der?
Aldri. Håpet kasey setter inn en tofotstakling i knehøyde pån. Da skal jeg klappe
Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK
Kasey er ikke en Judas. Lillestrøm har tross alt hentet inn en ny midtbanespiller slik at kasey får mindre spilletid. Simen svek oss ved å gå til Lillestrøm selv om han etter sigende ble tilbudt en like bra kontrakt fra oss.Det at han i tillegg er lokal gjør ikke akkuratt sviket mindre.
FRIHET FOR ULTRAS
Fredrikstad Blad hadde jo i dag et ålreit intervju med Simen. Fikk faktisk litt sympati for ham. Han behandles nesten som en fiende, men jeg skal klappe for ham under lagoppstillingen! Det håper jeg resten av Plankehaugen gjør også. Alt annet vil bare bli patetisk.
Likte spesielt det han sa om at han ikke vil ha noen æresrunde hvis han skulle score. Det er lurt, og veldig hyggelig gjort av ham ovenfor Plankehaugen.
Stå på, Simen- bare ikke mot oss! Blir nok desverre ingen poeng med til Åråsen da.. :)
Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Feil, Wherman, eller hvordan man skriver det, ble bedt om å gå.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av Lemmy
Slike kampanjer for å pushe sin egen mening som den riktige er patetisk.Alt annet vil bare bli patetisk.
Dette er jo et diskusjonsforum, hvor man sier sin egen mening.
Så fasiten trenger ikke være at alt annet er patetisk, men det er min mening. Akkurat som du mener at min mening er patetisk. 
Opprinnelig postet av T.Olsen
Feil, Wherman, eller hvordan man skriver det, ble bedt om å gå.
Han ble ikke bedt om å gå. Han ba om en 3årskontrakt for å sikre seg økonomisk, noe Lillestrøm ikke var interresert i.
FFK, i 50 mot toppen.
Tøv!
Jeg kommer aldri verden til å klappe for en motspiller. Personlig håper jeg på en av Johan Bach`s pipekonserter, men nei, klappe for en LSK-spiller?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jeg kommer ikke til å klappe men jeg kommer heller ikke til å bue. Synes vi skal forbigå ham i taushet.
Han skaffet oss tross alt noen millioner ved å signe ny kontrtakt, men han gikk på en måte som ikke var akseptabel.
Grunnen til at han gikk var Eggen. De var ikke helt gode venner på slutten. Hadde Eggen hatt vett på å gå litt tidligere, så hadde Brenne sannsynligvis vært FFK-spiller i dag. Nå følte han at han trengte nye impulser.
[/quote]
blir jo litt feil siden han prøvde å få kontrakt videre med lsk. men lsk ville ikke ha han med videre. skal han legge skoa på hylla mener du da eller?
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Alle vet jo at på fotballkamper generelt så "buer" supporterene på det motsatte laget. Brenne er en motstander uansett hvor mye han har gjort for FFK. Jeg tror nok at spillerene vet at dette bare er en måte for supporterne å hedre sitt lag på og at det er en "kamp" mellom supportere fra begge lag. Helt uavhengig av hvilken spiller som blir annonsert med navn på det motsatte laget. Jeg gjør som jeg pleier "buer" for det andre laget uten at jeg personlig har noe i mot noen av dem. Det er et spill og en "kamp" mellom supportere og det skjer på alle arenaer vil jeg tro. Derimot er jeg ikke noen tilhenger av tilrop av rasistiske utrykk og fornermelser av andre slag som ikke hører hjemme på en fotball stadion. Jeg roper aldri "dommerjævel" f.eks.......
Plankehaugen for ALLE :-)
Jeg klapper!!

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Kasey er ikke en Judas. Lillestrøm har tross alt hentet inn en ny midtbanespiller slik at kasey får mindre spilletid. Simen svek oss ved å gå til Lillestrøm selv om han etter sigende ble tilbudt en like bra kontrakt fra oss.Det at han i tillegg er lokal gjør ikke akkuratt sviket mindre.
Kasey fikk ikke den kontrakten han ville ha eller sagt på en annen måte LSK kunne ikke matche kravet hans.Er han sviker da, siden han krever så mye...Jeg mener nei, akkurat som jeg mener at Simen ikke er noen sviker. Jeg mener det blir svært barnslig og snakke om svikere. Drittungementalita
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av scheien
før han eventuelt kommer tilbake hit om 5 år.
Det håper jeg aldri skjer!
Tantehaugen for alle!!! ehhhh......
Frihet For Ultras!!!!!
Opprinnelig postet av Guillermo
Syk pipekonsert han fikk da :o
Deilig! Og er jo ikke så rart da, kødden prøvde å filme seg til frispark og straffespark, makan til tulling! Nei, jaggu bra han er i lsk
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av scheien
er enig med han som syns det var unødvendig å pipe han ut. greit å pipe når han blir ropt opp i førsten. men unødvendig å pipe hver gang han hadde ballen. syns vi burde behandlet han som en vanlig motstander. men å klappe for han hadde jeg aldri gjort idag. ikke før han eventuelt kommer tilbake hit om 5 år.
Jeg synes det var unødvendig å pipe hver gang han hadde ballen! Men jeg vil ikke ha han tilbake igjen, bare så det er sagt. Fint at han ikke gjorde en så veldig god kamp heller! Men Kasey imponerte!
Hadde vært så kult om han hadde putta for FFK, men det kommer nok!Stort av Kanarifansen å synge og støtte Kasey som de gjorde, men som sagt så er det litt forskjell på måten Kasey kom til oss og Simen dro fra oss.
FFK for alltid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25