FFK forhandler med ny spiller! (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av keiko99
Vi snakker om spiss. Så gashi er ikke spiss, men skulle det være mitdbane og gashi ja hvorfor ikke sier nå jeg
Du skriver : Vi snakker om spiss, men så kommer du med en bemerkning etter på , skulle det være en midtbane. Hva i tusan er det snakk om keiko99 ?? Spiss eller midtbanespiller ?? Eller later du som om du har info, men egentlig ikke har noe ??
Håper at det er noe i disse ryktene, men .....Hadde vært kjekt å vite noe mer enn bare slikt hemmelighetskremmeri.
Opprinnelig postet av Patrioten
Skal vel ikke se bort i fra at det blir en spiss, FFK har ikke misbrukt få sjanser i år, Kongsvinger kampen var kanskje en utløsende faktor
Hvis så er tilfelle så håper jeg det kommer en storfisk som borger for mye mål.
Det er en midtbanespiller... og han er ikke direkte ukjent nei 
Blir trolig avgjordt i kveld om han kommer..
Opprinnelig postet av Finbeck
Det er en midtbanespiller... og han er ikke direkte ukjent nei
Blir trolig avgjordt i kveld om han kommer..
Hvem er det da ??
Kansje best og la de forhandle seg ferdig uten at andre får snusen i det.
Trist om noen skulle snappe han forran oss..
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Som jeg sier: vi snakker om spissOpprinnelig postet av keiko99
Vi snakker om spiss. Så gashi er ikke spiss, men skulle det være mitdbane og gashi ja hvorfor ikke sier nå jeg
Du skriver : Vi snakker om spiss, men så kommer du med en bemerkning etter på , skulle det være en midtbane. Hva i tusan er det snakk om keiko99 ?? Spiss eller midtbanespiller ?? Eller later du som om du har info, men egentlig ikke har noe ??
Håper at det er noe i disse ryktene, men .....Hadde vært kjekt å vite noe mer enn bare slikt hemmelighetskremmeri.
---------------------------
Opprinnelig postet av ffkmufc
Detta høres bra ut!! Håper vi får han i kveld da.. Ingen som vil si noe mer?? Virker ikke som dere er enige om det er spiss eller midtbane heller.. Forskjellige kilder?? Får håpe en av dere har rett da..
Spennende dette 
Kanskje det er en midtbane/spiss? Noen definerer han som spiss og andre som midtbanespiller/kant?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Som jeg sier: vi snakker om spiss
Ok, greit å vite. Jeg ble litt forvirra når du begynte å blande inn midtbanespiller se.
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av ffkmufc
Detta høres bra ut!! Håper vi får han i kveld da.. Ingen som vil si noe mer?? Virker ikke som dere er enige om det er spiss eller midtbane heller.. Forskjellige kilder?? Får håpe en av dere har rett da..Spennende dette
Kanskje det er en midtbane/spiss? Noen definerer han som spiss og andre som midtbanespiller/kant?
Det liker jeg ikke. Vil ha en som spiller fast i en posisjon jeg.. Enten høyrekant. Eller rein spiss, helst en god targetman.
Og som jeg sier: Det er en midtbanespiller.
Det sier i alle fall samtlige kilder jeg har undersøkt med nå.
Har du lest forumets retningslinjer?
har ikke så høye forventninger gett. sjeldent ffk har fått inn to klassespillere i samme vindu. blitt skuffa så mye. så det er bedre å ha lave forventninger å heller bli ekstra glad hvis det er en toppspiller
Opprinnelig postet av Holters
Hvis det er en midtbanespiller, og han er kjent, så blir jeg ikke overraska om det er Gashi som kommer. Spørsmålet er om han er en nevneverdig forsterkning. Han holder vel ikke noe høyere standard enn Jonna ??
Opprinnelig postet av Holters
Det er nok logisk at det er en midtbane spiller ja.. Det er jo det alle sier. Og det har vel Grønhagen hatt lyst på lenge, en god høyrekant. Barsom har vært diskutert tidligere, men det virker som det er en mer kjent spiller nå.. Keiko står fast på at det er en spiss, noe han har fra en som jobber i FFK sier han. Da synes jeg de som jobber i FFK gjør en dårlig jobb, hvis de røper hvem som kommer før det er i boks..
Grönhagen har jo også sagt flere ganger den siste tiden at det er forsvar og midtbane som skulle styrkes i sommer. Ikke et eneste ord om spiss, så vet ikke hvor dere har det fra. Han ønsket en forsvarsspiller (Sjöberg), defensiv midtbanespiller (Wehrman) og en kantspiller. Derfor har blant annet svenske Abgar Barsom vært aktuell. Vet ikke om han er det lenger. Han er høyre midtbanespiller.
PS! Vi har bare scoret ett mål færre enn serieleder Stabæk. Det er ikke der skoen trykker. Vi trenger kantspillere som kan bidra med kvalitet både defensivt og offensivt i 4-4-2. Heldigvis virker det som Grönhagen tenker likt som meg her :)
Ære være plankebyen!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Nå er jeg nysgjerrig her ...
Storflor var værtfall veldig god før!! Kan bli en bra forsterkning det..
Har han landskamper da?, noe trådstarter sa at den nye spilleren har.. Fant ut selv at han ikke har det..
Da bør det væra en annen, og han bør væra bedre..
Hadde håpet på valencia men han er jo solgt, akkurat den type spiller vi hadde trengt på høyre kanten.
Tror nok det kan være en svenske som er på vei og ikke gashi.
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av A9$h
Hadde håpet på valencia men han er jo solgt, akkurat den type spiller vi hadde trengt på høyre kanten.
Tror nok det kan være en svenske som er på vei og ikke gashi.
Etter det noen sier her så skal han være kjent. Hvilke svensker er kjente for oss ?? Jeg vet knapt noen som er aktuelle.
Denne Barsom er vel ikke noe kjent navn ??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25