Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK forhandler med ny spiller! (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av rødforalltid

Ganske så sikker på at en spiller som er oppført på kampskjemaet i en uefa-cup kamp Ikke kan spille for en annen klubb i samme turnering.

Den Norske cupen har vel akkurat de samme reglene. Regner med at NFF har hentet sitt reglement i fra uefa/fifa sitt.

Er ikke 100% sikker, men 99,5%.

Dette er feil. For noen år siden ble Michale Owen vraket fra startoppstillingen i en CL-kvallik kamp for Liverpool, og satt på benken. Dagen etter gikk han til Real Madrid, og spilte derretter CL for dem hele sesongen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av rødforalltid

Den Norske cupen har vel akkurat de samme reglene. Regner med at NFF har hentet sitt reglement i fra uefa/fifa sitt

Spillere som skifter klubb må ikke stå over kamper i den norske cupen selv om de har spilt cup for et annet lag. Du forveksler nok med FA Cupen i England. Der er det slik. Jeg er usikker på hvordan det er i Europa-cupene, men ut i fra hva oleberg skriver, så regner jeg med at de har samme system som i Norge - ikke England.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula

Hadde virkelig håpet at FFK hadde klart å skaffe noe annen enn "nedfallsfrukt", som ofte ikke engang sliter benken på sine nåværende TL klubber. Sjøberg og Wehrman som er kommet hadde begge trøbbel med å spille seg inn på A laga sine, Wehrman var ikke lengre med i framtidsplanene til LSK, og foruten FFK var det de to bunnlaga Odd Og Sandefjord som viste interesse.

Gashi og Sundgot som det nå skrives om, er også spillere uten faste plasser eller ikke med i klubbenes framtidsplaner.

Er det dette FFK ønsker. Avdanka / eller spillere som ikke viser seg verdige på TL topplag, men gode nok for oss.

Hadde virkelig håp om at FFK nå kunne klare å vinne en kamp om en spiller som også andre lag ( ikke bunnlaga ) sikla på. F.eks har F.C. Lyn nå hentet inn Obikule ( er eller noe slikt) som Bosman spiller fra Viborg. Midtbanespiller med nigerianske landskamper og i begynnelsen av 20 år.

Detta er det dummeste jeg har lest på lang lang tid.. Gratulerer! Mener du virkelig det du skriver? Wherman avdanka spiller??

Landslagsspiller

Lagt til:
En på vg nett sier at klubbene alt er enige om en overgang for Gashi! Stemmer dette eller?

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07

Lagt til:
Da kom Gashi inn for Brann og er uaktuell i Europa dersom FFK kjøper han.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
Dette kan bare bety en ting: Gashi blir ikke FFK-spiller.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2
Dette kan bare bety en ting: Gashi blir ikke FFK-spiller.

Det samma tenke jeg når jeg så det.. Håper ikke det stemmer, men frykter vel det nå ja..

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av ffkmufc
En på vg nett sier at klubbene alt er enige om en overgang for Gashi! Stemmer dette eller?

Kilder sier at klubbene er enige, og det nå er opp til spilleren, ja...

Så får vi vente og se hva som skjer. Skal visstnok avgjøres i morgen ettermiddag/kveld.

... men man hører jo så mangt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Kilder sier at klubben er enige, og det nå er opp til spilleren, ja...

Så får vi vente og se hva som skjer. Skal visstnok avgjøres i morgen ettermiddag/kveld.

Det sies også at det er hørt at Jonna skal henvises til benken. Det tror jeg ikke noe på, etter det Grønis sa etter Kongsvinger kampen..

Men rart at han kom innpå nå som Brann leda 6-0, hvis han skal til FFK.. Da synes jeg det er meget dårlig gjort av Brann!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Kilder sier at klubbene er enige, og det nå er opp til spilleren, ja...

... men man hører jo så mangt.

Stemmer det Holters, i morgen ettermiddag.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Har dere hørt noe om salgssum, Holters eller Patrioten?

Ære være Plankebyen

Landslagsspiller

Lagt til:
Alt kommer an på hvor lang tid Gashi bruker på å bestemme seg nå...

Forhåpentligvis får vi en avklaring i morgen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Håper dere holder dere seriøse nok til å legge ut rykter som faktisk stemmer.. Har lest så mye på dette forumet og på andre nettsteder, at jeg tror ikke på noe før det er bevist..Hehe.

Og til Dracula som skrev dette om "nedfallsfrukten" vi har kjøpt. Jeg håper inderlig dette var kødd.. Hvis ikke blir jeg alvorlig skremt. Kasey Wehrman for dårlig kjøp? Han er med på flere av vårsesongens lag.

Med sentrale midtbanespillere i Norge som Gislason(ikke nå lenger da), Tchoyi, Sapara, Andresen og Grindheim for å nevne noen, er dette mer enn bra nok for FFK.

Hvis ikke du er fornøyd nå, blir du det aldri!

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Frodal
Da kom Gashi inn for Brann og er uaktuell i Europa dersom FFK kjøper han.

Med det kampprogrammet som Europacupsspill i beste fall kan medføre for FFK, så er det fremdeles bra at vi har spillere som ikke slites helt ut. Hadde vært bra å hatt å Gashi i Europa, men det kan fort bli kjekt å ha en utvilt Gashi mot Brann og RBK utover høsten også. Anser ikke det der å være bare en ulempe, tross alt.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula

Hadde virkelig håpet at FFK bla bla bla + masse piss....

Gratulerer med årets innlegg!! Denne tok kaka.  

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:
På tide med en erstatter for Bjørkøy. Han suger.

FFK, i 50 mot toppen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av T.Olsen

Dine innlegg kvalifiserer også mange ganger til årets beste... Gratulerer til deg også! Noen som har kake?

Landslagsspiller

Lagt til:

Her har vi visst enda en kandidat til "årets innlegg".

Bjørkøy er, om jeg ikke husker feil, vår toppscorer sammen med Tarik. Han har vært på landslaget, og var mye på rundens lag i fjor. Suger? Jaja, du får mene hva du vil.

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Det er trist at idioter som deg skal ødelegge et bra forum.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Hvis han fortsetter i samme spor kan det være en aktuell fremstilling. Men selv om han har spilt under vanlig standard så har han scora noen mål tross alt. Får håpe han tar seg opp ut over høsten. Vi vet han kan bedre.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja, kanskje Constanza, Holters eller noen av de andre "bossene" kan plukke ut et innlegg hver måned som har vært bra, og sende en kake?

Gjør det, så skal jeg skrive mye dritt! Hehe..

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvis han fortsetter i samme spor kan det være en aktuell fremstilling. Men selv om han har spilt under vanlig standard så har han scora noen mål tross alt. Får håpe han tar seg opp ut over høsten. Vi vet han kan bedre.

Bjørkøy har vel ikke vært helt som forventet, men jeg synes nå han har vært vår beste midtbanespiller tross alt. Og med Kasey Wehrmans inntog som defensiv grovjobber tror jeg Jonna kan få en ny vår/høst på FFK. Gleder meg til å se Jonna i en langt mer offensiv rolle, det er der han virkelig er god! Tenk positivt folkens, dette ordner seg!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, kanskje Constanza, Holters eller noen av de andre "bossene" kan plukke ut et innlegg hver måned som har vært bra, og sende en kake?

Det trengs ikke Lemmy.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lemmy

Da foreslår jeg at de ikke gjør det....

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankekæll

Bjørkøy har vel ikke vært helt som forventet, men jeg synes nå han har vært vår beste midtbanespiller tross alt. Og med Kasey Wehrmans inntog som defensiv grovjobber tror jeg Jonna kan få en ny vår/høst på FFK. Gleder meg til å se Jonna i en langt mer offensiv rolle, det er der han virkelig er god! Tenk positivt folkens, dette ordner seg!

Hvis Gashi kommer, og Jonna spiller som nå  , så er jeg redd Jonna havner på benken etterhvert. Å sette Jonna ut på høyre siden funker heller dårlig tror nå jeg. Og Gashi trives vel heller ikke der ute. Men, men , det får tiden vise.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25