Andre norske klubbers overgangsrykter eller fakta
Bokstavkrøll for Start
![]()
- Kameruner bløffet ikke, hevder klubben
![]()
Etter spekulasjoner om hvorvidt Guy Bwele har bløffet seg til prøvespill med Start eller ikke, hevder klubben at de nå har oppklart saken: Han har nemlig en fetter, Guy Bwelle...

---------------------------
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av keiko99
LSK vil ha Stamatopoulos. Er han virkelig så god ? jeg syns ikke den keeperen er så god.
Han er midt på treet etter det jeg har sett av han. Så ja, han er en middelsgod tippeligaspiller, men det er vel vanskelig å få tak i noe bedre her akkurat nå ??
det er vel ikke vanskelig å få tak i bedre keepere..
Penger og tilgjengelighet er vel nøkkelord her...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
det er vel ikke vanskelig å få tak i bedre keepere..Penger og tilgjengelighet er vel nøkkelord her...
Det er nok det. Lillestrøm må nok gå utenfor Norge for å få bedre keeper enn han.
Jeg liker ikke den spilleren og han skal være den rette for tromsø tviler jeg på
Hulsker Tromsø-aktuell
Jeg liker ikke den spilleren og han skal være den rette for tromsø tviler jeg på
Hadde håpa vi var kvitt han i Norsk fotball jeg...
ja det kan være bra og det kan være dårlig... jeg vet ikke
Er det dette som kalles "helgardering", keiko99? 
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Da skal det vel mye til om ikke godeste Daniel Braaten blir å finne i Premier League kommende sesong, Bolton betaler fem millioner.
Opprinnelig postet av FFK1903
Da skal det vel mye til om ikke godeste Daniel Braaten blir å finne i Premier League kommende sesong, Bolton betaler fem millioner.
5 mill det var ikke mye....
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av Brukernavn
5 mill det var ikke mye....
Med tanke på at kontrakta går ut etter denne sesongen, altså om 6 mnd.Er dette en veldig bra pris
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
ååå da så...
..hver gang vi har hørt om han så har det jo vært snakk om MYE mer..venta for lenge med andre ord.
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
lurer på hvor lenge han sier det jeg...
Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D
Andres meninger støter meg.
Forlater Sandefjord
Tuomas Haapala reiser hjem til Finland.
Her er LSKs nye keeper
er han god nok da ?
Han skal nok bare være reservekeeper for Otto Fredrikson (han har vist seg å være god nok....)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25