Husk meg
Brukernavn
Passord

Vuorinen til HJK Helsinki

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av dracula
Ps.Toth HAR gjort jobben sin, enig der Rune, men kurrant tja, etter min mening labert TL nivå.

Jeg derimot mener faktisk at Toth skal ha mye av æren for at Eggens omlegging til 4-3-3 var såpass suksessfull, og at vi hadde en god sesong det året. Toth fungerte veldig godt som møtende spydspiss, og ballfordeler/flikker til vingene, selv om scoringsraten var under pari.

Jeg hadde veldig sansen for Toth. Synd at han ikke var enda et par hakk bedre, blant annet høyere og bedre på hodet, og bedre avslutningsegenskaper.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Lykke til, Heavy. Fin type, men mangla vel litt på å levere i Tippeligaen. Takk for besøket.

Ellers er det jo lovende at man rydder litt i stallen, vil vel kanskje tippe at Mihaly Tóth også ligger tynt an. Så lenge ut til at Gardar også skulle vært ute i kulden, men han har jo vist seg tilliten verdig etter at han kom inn på A-laget. Den lange fra Romsdal er kanskje også aktuell for klubbskifte? Tror han kunne hatt godt av å ta steget ned en divisjon. Hvis Molde holder seg nede kan de jo få ham billig etter sesongen :-) Fin fyr, god teknikk, men du verden så treg han er.

Unge Stadheim håper jeg får ut sesongen med å vise at han har noe på toppnivå å gjøre, han viste jo veldig gode takter før han kom hit. Finner han tilbake til form er han gull verdt.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Tøfflus
Unge Stadheim håper jeg får ut sesongen med å vise at han har noe på toppnivå å gjøre, han viste jo veldig gode takter før han kom hit. Finner han tilbake til form er han gull verdt.

Unge Stadheim??! Fyren blir 27 år i August! I den alderen er man ikke noe talent lenger, men skal være en etablert spiller på godt nivå! Stadheim begynte å stagnere lenge for han tok turen til FFK. Dessverre.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Unge Stadheim??! Fyren blir 27 år i August! I den alderen er man ikke noe talent lenger, men skal være en etablert spiller på godt nivå! Stadheim begynte å stagnere lenge for han tok turen til FFK. Dessverre.

Var vel bare et uttrykk Holters...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Veldig gode takter før han kom hit ?? Hvor har du fått det fra ?? Han ble vel henta p.g.a av talentet sitt ( som han hadde før etter min mening ). De håpa vel mest på at han kom til å blomstre igjen med ny klubb.

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av FFK1903
Han virket jo lovende med sine mange scoringer i finsk fotball, men, det gjorde helt sikkert Hamre med sine 8 mål i snitt per kamp i Estland også, han ble ingen suksess i Enga. Jeg vet om en som feller en modig tåre nå, han fikk i hvert fall ikke rett i at Vourinen kom til å bli stor i årets sesong :)

Hvem da mener du? Ikke meg vel? Jeg får vel fjerne den signaturen min, eller gjøre noe med den... Men hva sier folket hvis Heavy scorer 3 mål i sin første kamp i finland?

Vuorinen på topp!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Hvem da mener du? Ikke meg vel? Jeg får vel fjerne den signaturen min, eller gjøre noe med den... Men hva sier folket hvis Heavy scorer 3 mål i sin første kamp i finland?

Shit happens.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

... at ligaen i Finland holder et ufattelig mye dårligere nivå enn Tippeligaen!

A-lagspiller

Lagt til:
HJK Helsinki møter FFK i cupen og Hermanni scorer det avgjørende målet? Sjangsen for at det skjer er faktisk tilstede...

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bob Page
Bokstavelig mener du ?  

Hehe. Jepp. You got me there. Skriveleif fra min side...

Du kunne jo bare unnskyldt deg igjen, med at han ikke skulle ta alt så bokstavelig:-)

Rød.... hvit... og patriot!

A-lagspiller

Lagt til:
Håper han putter mot FFK i UEFA-cupen

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes Toth kunne fått sjansen i et par kamper, på beksotning av Fofana.

Hvorfor er du plutselig så positiv til Toth i år? I fjor mente du han scorte for lite mål.

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:

Hvorfor det?

FFK, i 50 mot toppen.

A-lagspiller

Lagt til:
Da hadde han bevist at han kan score mål hvis han får spille. Så det så!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Da hadde han bevist at han kan score mål hvis han får spille. Så det så!

Hvorfor kan han ikke heller skåre mot noen andre da? Eller er det bare fordi du elsker Vourinen?

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Fuck heller, jeg er totalt alene her, uansett hva jeg sier. La han spille og han scorer. Fofana har spilt 13 forbanna kamper og putta ETT mål... Triste saker. Mest fordi han aldri fikk sjangsen... Hadde han spilt 5 kamper og putta noen mål hadde han kommet i gang. La oss vente å se hva som skjer med han i Helsinki. Og hvis han putter i bøtter og spann? Kan si dere at opsjonssummen er så høy at den er menneskelig for finske klubber. Kommer han tilbake da?

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jun 07

Lagt til:
Vuorinen kan få sin debut allerede i morgen (tirsdag, mener jeg) da HJK-reservene Klubi 04 møter PK-35 i 1. divisionkamp. Hans første kampen i ligaen er trolig næste mandag mot rivalene FC Haka.

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til:
Ikke gråt du Gressvikslampen. Kan godt være litt enig med deg jeg. Vuorinen kan gjerne putte for Helsinki når FFK vinner 5-1!

Vuorinen ble flopp!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Jeg tror det kan spørres om det er Vourinen som er for dårlig for FFK eller FFK som er for dårlig for en spiller som Vourinen. Heavy blir beskrevet av en finne som kjenner ham bedre enn vi gjør som "purely a boxplayer." Det betyr at han må ha en sterk midtbane i ryggen som kan spille ham fram inn i feltet, gjerne fra kant. Slike spillere har ikke FFK for mange av. Heavy har knapt fått prøve seg i den eneste rollen hvor han har noe å bidra med.

Det sagt, den samme finnen har også ment at Vourinen egentlig ikke er så god som alle scoringene sist sesong indikerte. Mange spillere kan ha en god periode uten å etablere seg på det nivået.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til:

Er litt rart å si det, men føler meg ganske enig... Så lenge FFK vinner kampen da naturligvis..

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av amroj
Vuorinen kan få sin debut allerede i morgen (tirsdag, mener jeg) da HJK-reservene Klubi 04 møter PK-35 i 1. divisionkamp. Hans første kampen i ligaen er trolig næste mandag mot rivalene FC Haka.

Jeg vet han får sin debut da. Han ville ha kamptrening istedenfor vanlig trening...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Toth har gjort jobben sin helt kurant. De andre 2 hadde jeg ingen tiltro til uansett.

... og dermed er det greit at FFK svir av millioner på spillere som ikke slår til?

Selvfølgelig ikke. Jeg har vært like oppgitt som deg over FFK sin innkjøpspolitikk. Hvor mange ganger har ikke du påpekt det Holters ?? Og jeg har vært enig med deg hver gang du legger det ut.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jun 07

Lagt til:
Vuorinen utlignet till 3-3 i toppmøtet mot Haka.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

La oss håpe det går bedre for han i Finland. Slik jeg ser det er dette en ganske utrolig historie. Han kommer inn for et år siden som FFK`s dyreste spiller noensinne (er det riktig?) og får knapt sitte på,benken den første tiden for senre å spille kant på FFK2. Jeg spør hvem som tok avgjørelsen med å hente han så dyrt og hvorfor treneren ikke ga han en fair sjangse til å spille seg inn på laget:

En annen ting i agurktiden er å spørre om han er den største tabba FFK noen gang har gjort på transfer siden? (Når jeg spør slik håper jeg dere forstår at kostnad er en viktig side av en slik vurdering)

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Erikk
LHan kommer inn for et år siden som FFK`s dyreste spiller noensinne (er det riktig?)

Nest dyreste, rundt 4,5 millioner kroner.

Dyreste er nok Raymond Kvisvik.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25