Ny spiller til FFK?
Lyser bare noen røde lamper når jeg hører han har vært skadet sinnsykt lenge, men siden det er snakk om lån så regner jeg med han er klar for å spille ... eller...
Opprinnelig postet av bjorn
Er han eventuelt klar for spill umiddelbart eller snakker vi lang opptreningsperiode osv ?
Lyser bare noen røde lamper når jeg hører han har vært skadet sinnsykt lenge, men siden det er snakk om lån så regner jeg med han er klar for å spille ... eller...
Det var i fjor han var skadet. Han er kampklar nå. Uansett må han selvfølgelig bestå en medisinsk test før han eventuelt skriver under.
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av bjorn
Er han eventuelt klar for spill umiddelbart eller snakker vi lang opptreningsperiode osv ?
Det var i fjor han var skadet. Han er kampklar nå. Uansett må han selvfølgelig bestå en medisinsk test før han eventuelt skriver under.
Han har nok gjennomført den i dag
Opprinnelig postet av Solheim
er han ikke her bare for å se FFK da? (og litt til)
Han har nok skrevet under og bestått legesjekken og er klar for FFK.
Det tror i hvertfall jeg
.
Blir nok bunnstrid i år også...makan til dålig spill.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Høres bra ut han her! Tipper han kommer. kan væra den mannen vi trenger!
I tillegg har vi Bertelsen og Christian Berg spilleklare til høsten.
Det betyr vel at vi får vekk sinkene Pål Andrè, Ander Prytz og utsvisningsgutten Shabani, kan ikke vinne med de spillerne.
Det betyr jo nesten et nytt forsvar til høsten.
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av ffkmufc
Høres bra ut han her! Tipper han kommer. kan væra den mannen vi trenger!I tillegg har vi Bertelsen og Christian Berg spilleklare til høsten.
Det betyr vel at vi får vekk sinkene Pål Andrè, Ander Prytz og utsvisningsgutten Shabani, kan ikke vinne med de spillerne.
Det betyr jo nesten et nytt forsvar til høsten.
Slutt å klage på Shabani da din amatør.
Han er 19 år og har muligens litt punch.
La gutten få kjangsen. Han er et kjempe talent
---------------------------
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25