Husk meg
Brukernavn
Passord

Uttalelsene til Bjørkøy og Andersen

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lemmy

Hvis han får utestengelse mot Odd klikker jeg! Norge må være verdens kjipeste liga.. Hvis det ikke skal være lov til å kritisere dommeren, er det bare helt patetisk.

Det er lov å kritisere dommerens prestasjoner, men det er ikke lov å si at han er partisk. Derfor er det sannsynlig at han vil bli straffet slik Jan Derek Sørensen ble.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Selvfølgelig er han ikke partisk, og det var kanskje litt dumt av Jonna.

Men han mente jo egentlig bare at han var dårlig..Det var bare et litt dumt uttrykk..

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
om bjørkøy skal staffes hardere en andre da er fotballforbundet useriøse...

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Norsk fotball i et nøtteskall detta!!

heia heia...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Har det kommet signaler fra forbundet på at Bjørkøy blir utestengt, eller er det bare noe dere forventer?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Har det kommet signaler fra forbundet på at Bjørkøy blir utestengt, eller er det bare noe dere forventer?

Det er faktisk merkelig stilt rundt denne saken i media - hadde faktisk forventa at VG, Dagbladet & Co skulle slå den stort opp. Det er ikke hver runde at en spiller anklager en dommer for å være partisk.. Kanskje det er lov å håpe på at dette bare glir pent og stille over?

Eller kanskje var Morgans brannfakkel en bevisst handling for å ta fokus vekk fra Bjørkøy? ;-)

Bjørn Jervell Hansen

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av bjervell

Det er faktisk merkelig stilt rundt denne saken i media - hadde faktisk forventa at VG, Dagbladet & Co skulle slå den stort opp. Det er ikke hver runde at en spiller anklager en dommer for å være partisk.. Kanskje det er lov å håpe på at dette bare glir pent og stille over?

Eller kanskje var Morgans brannfakkel en bevisst handling for å ta fokus vekk fra Bjørkøy? ;-)

Vel, så langt i år er det pokker meg ikke langt unna heller..

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07

Lagt til:
Håpløst utspill fra Morgan, dette går rett og slett ikke ann, hold mannen borte fra media, Lavmål. er flau på klubbens vegne.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av nelg64
Håpløst utspill fra Morgan, dette går rett og slett ikke ann, hold mannen borte fra media, Lavmål. er flau på klubbens vegne.

Nå er det vel slikt at det er han media vil snakke med. Kan ikke se hva som er galt med uttalelsene hans.

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:

Å lese dagens FB og at Morgan fortsatt står på sitt, sier litt om hans uheldige håndteringer med mediene. Greit at han som privatperson har slike meninger, men han bør ikke spy disse ut i riksdekkende medier. Han er rett og slett en klovn når det gjelder mediehåndtering, og det er derfor riksdekkende medier elsker å komme bort til han for å høre uttalelser. At han ikke skjønner dette!!!!?Jeg blir flau på Fredrikstad by og FFKs vegne etter slike uttalelser,og det er mange med meg.

Bortsett fra dette med mediehåndtering gjør ,etter min mening, Morgan en god jobb.

Whiskeypætt med dusk

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av nelg64

Nå er det vel slikt at det er han media vil snakke med. Kan ikke se hva som er galt med uttalelsene hans.

Jeg så hørte heller ikke noe galt i utalelsene.

Ble heller mer fornøyd med gutten jeg.

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 07

Lagt til:
Flaut og lese at det finnes feige Plankehaugen supportere som ikke støtter sin Direktør i denne saken.Dette er jo heller ingen sak da mannen går ut og sier at han ikke liker den feige destruktive fotballen godset faktiskt spiller.Mannen sier det det han mener og det er slike folk vi trenger,ikke de som slikker andre opp etter ryggen.Samme er det med Bjørkøy vi trenger faktisk noen som sier det de mener og står for det.Se heller på det positive nemlig at Andersen har skaffet dere en av norges beste defensive midtbane spiller.

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til:

Synes Morgan gjør en kjempejobb, så slutt med den sutringen deres. Der er lov å si hva man mener til riksmedia uten at dere her inn skal henge ham,

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion

Landslagsspiller

Lagt til:
Vel, jeg må si meg 100 % enig med Anders Grönhagen som kaller Morgan Andersens utspill rett ut for uintelligent.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza
Vel, jeg må si meg 100 % enig med Anders Grönhagen som kaller Morgan Andersens utspill rett ut for uintelligent.

Meget godt sagt av Grønhagen. Ellers så burde MA få munnkurv i media heretter, makan til fjott. Men tipper at det nå er internt bråk siden Grønhagen går ut slik han gjør nå og det er jo ikke bra.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Hadde vært litt komisk om det ble en stor sak ut av dette tullet ...

Hun rotta i TV2 gnir seg sikkert i henda nå

Landslagsspiller

Lagt til:

Nå sier vel ikke Grönhagen at Morgan Andersens uttalelse er uintellegent.

Han sier vel noe slik som at "uttalelsen ikke er det mest intelektuelle man har hørt". Det er vel ganske stor forskjell.

Landslagsspiller

Lagt til:

Han sier vel noe slik som at "uttalelsen ikke er det mest intelektuelle man har hørt". Det er vel ganske stor forskjell.

Hvis du leser teksten, og ikke bare ser videointervjuet, så er Grönhagen sitert på følgende: - Det er etter min mening dumt og uintelligent å komme med slike uttalelser.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
Endret:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145243

Da er det igang, skal bli "artig å se hva media klarer å få ut av dette

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"

Knøttespiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Meget godt sagt av Grønhagen. Ellers så burde MA få munnkurv i media heretter, makan til fjott. Men tipper at det nå er internt bråk siden Grønhagen går ut slik han gjør nå og det er jo ikke bra.

Sterke ord og kalle Andersen for en fjott.mannen som er grunn til at Fredrikstad fortsatt er i tippeligaen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Opptrer du som en fjott så fortjener du en slik beskrivelse, samme hva han har gjort før.Eller?

Knøttespiller

Lagt til:
Jeg var tilstede under intervjuet og kan bekrefte at Grönhagen IKKE brukte ordet uintelligent.Håper FB sine journalister får en smekk for dette men det er jo ikke første gangen media vrir på sannheten.Tydligvis så er det personer i FB som har hvert på kanten med Andersen gjennom hans tidligere jobb i NISO.

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:

Synes det er tragisk at vi i det ene øyeblikket henger opp et stort banner der det står av vi støtter Morgan, og i det andre øyeblikket så er det mange her som hetser Morgan og gjør mest mulig for å lage kvalme!!! Bruker heller tiden til å støtt opp om Morgan fordi om han kanskje slenger ut noe dritt som kanskje ikke er så smart. Det er mer en nok at han har hele media-Norge mot seg, om han ikke skal ha halve plankehaugen mot seg i tillegg...

Skjep dere folkens!!!  

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Synes det er tragisk at vi i det ene øyeblikket henger opp et stort banner der det står av vi støtter Morgan, og i det andre øyeblikket så er det mange her som hetser Morgan og gjør mest mulig for å lage kvalme!!! Bruker heller tiden til å støtt opp om Morgan fordi om han kanskje slenger ut noe dritt som kanskje ikke er så smart. Det er mer en nok at han har hele media-Norge mot seg, om han ikke skal ha halve plankehaugen mot seg i tillegg...

Skjep dere folkens!!!  

Dette forumet og Plankehaugen har absolutt ingen ting med hverandre å gjøre (selv om en del sikkert er medlemmer). Her er det ikke bare lov, det oppfordres også til å ha selvstendige meninger...

Knøttespiller

Lagt til:
Til constanca og holters.Har sett på flere av postene deres og de fleste går jo faktisk inn for og svare negativt til andre sine innlegg.Bruk heller tiden til og komme med noe konstruktivt og ikke bare negative holdninger.Moderatorer på et forum burde vise litt respekt for andre og ikke leke "guder"

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25