Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Strømsgodset - FFK (Runde 12)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
Sånn for å ta noe helt annet. Hvor mange tror dere vi var i Drammen i dag?

Knøttespiller

Ble medlem: 07 jan 06

Lagt til:

Synes Godset var hakket bedre i dag, spillemessig og forsvarsmessig. Alt i alt en fortjent seier til SIF.

Men at Morgan Andersen synes Godset bare spiller langt er bare tøv. Alle som var tilstede på Marienlyst i går så vel at Godset ikke slo mye langt. Den eneste på Godset som slo langt var Glenn Andersen, og han slo vel 3-4 langpasninger. Bare legg merke til SIFs forspill på 1-0 skoringa! Utrolig vakker fotball!

Takk for kampen, FFK og Plankehaugen!

---------------------------

Leve Godset og FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Kampen viser klart at FFK trenger å forsterke med to spillere i tillegg til Wehrman som bør gå rett inn og ta pålassen til Bjørjøy.

En høyre back. PAC har ikke imponert i år og er alt for dårlig til å gå i dueller når det kommer innlegg fra kantene slik som på 1-0 målet i går. Har sett han feile i for mange slike situasjoner i tillegg til at en "håndfull" venstrevinger har utspilt ham så langt i år.

En kantspiller. Når vi ikke kan benytte Raymond og Tarik på hver sin kant har vi ingen gode erstattere. Stadheim og Multe er de svakeste leddene på midtbanen når de spiller og bør erstattes. En god "klassisk" kantspiller vil forsterke laget.

Med forsterkninger på disse plassene klare til høsten kan FFK kjempe blandt de 5-6 beste allerede i år tror jeg.

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Enig med Kent Wehrman tar plassen til Bjørkøy, ny høyreback og høyrebreddeholder.

Så slipper Fofana å brukes på laget for han holder TL nivå. Så langt i år, Adecco spiller akkurat som PAC,Hoås, Stadheim m.m

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Mener absolutt at Ramberg pr i dag er det svakeste punktet på midtbanen, og kanskje på hele laget. Han har taklingsvegring og er generelt veik i alt han foretar seg.

Shabani imponerte meg i går.

Dommeren er en annen historie. Situasjonen der han blir hindret i å komme ut på en dødball ville "alle" keepere med et større navn fått frispark. Det røde kortet er også billig, og uansett gir du ikke et tvilsomt rødt kort til en 19 åring på overtid hvis du har litt mellom ørene.

Kan forstå Bjørkøy sin frustrasjon og kan ikke se noe galt i hans uttalelser. Morgan er vel ikke den første til å kritisere Strømsgodsets spill?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av aavdst

Og det røde var korrekt i.o.m Shabani var bakerste mann. Det blir selvfølgelig et skjønnsmessig tema hvorvidt Godset-spilleren hadde en klar avslutningsmulighet dersom han ikke ble felt. Men fellingen var klar nok, og han var bakerste mann.

Slutt og drit deg ut!! Det er INGENTING som heter BAKERSTE MANN!! Det skal gis rødt kort hvis det angripende lag fratas en klar målsjanse, ikke når en spiller blir felt som bakerste mann. I går var Ohr på vei retning cornerflagget, Pål André var på vei inn i sikring. Dermed skulle det vært gult kort, ikke rødt.

Blir så jævli provosert av folk som ikke kan reglene, og i tillegg skal belære oss andre om en regel som ikke finnes. Les regelboka før du kommer med sånn piss. Faen, kjenner det koker.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Utrolig åssen folk vil kaste Bjørkøy ut av laget når Wehrman er på plass. Enten Ramberg ut, eller evt,  siden Ramberg har hevet seg, Bjørkøy ut på høyre, Fofana på benken, og Tarik opp som spiss.

Multe må slutte å slå pasninger, og PAC må erstattes nå. Har egentlig alltid støttet PAc, men nå begynner det å bli for langt mellom de gode kampene, dessuten vet vi at han ikke har offensive kvaliteter, i form av innleggsfot. Han treffer aldri in i boksen.

Ellers ser vi at vi trygt kan selge Rami, dersom noen byr i overkant av 5 mill, og at Agim kanskje bør få flere muligheter på bekostning av Patric, iallefall noen lange innhopp innimellom, for å få erfaring.

Rød.... hvit... og patriot!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av A.Scheie
Ellers synes jeg Godsetunionen sin oppførsel etter kampen er pinlig på deres vegne. Istedet for å glede seg over eget lag og årets første seier på Marienlyst, er de mer interessert i å lire av seg et eller annet mot FFK. Flaut synes jeg. Håper Plankehaugen ikke faller ned på dette nivået.

Heisann folkens.

Takk for kampen, bra oppmøte fra Plankehaugen, men litt ensformige var dere! Så må jeg be A.Scheie om å utdype hva han mente med å "lire av seg ett eller annet mot FFK". Vi sang variert hele kampen, og sang en gang - rundt det 90. minutt - HVA ER STILLINGA, FREDRIKSTAD. Altså en gang! Hvis det var denne du siktet til må jeg si at du (for har ikke sett noen andre FFK`ere klage på dette) virker noget hårsår.

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 jun 07

Lagt til:

Hepp!

Takk for godt oppmøte fra plankebyen! Må dog si meg skuffet over lydene dere lagde. Stod selv på motsatt kortside og hørte dere aldri. Leste i en annen tråd at dere brukte tromme og ropert..

Satser på en størreutfordring på tribunen når vi kommer til dere. Gleder meg til å se den nye stadionen deres!

-Godset til jeg dør-

Hvis Gud ikke er Godset-fan, hvorfor er da himmelen hvit og blå?

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Vi var heller ikke fornøyd med hvordan vi presterte på søndag. Det ble eksperimentert litt med å synge samme sang i hele kampen. Det ble dessverre ikke noe særlig trøkk av det og vi gikk bort i fra det til andre omgang. Det var dessverre likevel ødeleggende for stemningen. (I tillegg til at bare et fåtall av oss så hva som skjedde innenfor 16 meteren, noe som også ødela litt av stemningen).

Satser på at vi knuser dere både på tribunen og på banen når vi møtes i høst. Ettersom vi var så elskverdige å la dere ta alle poengene, regner jeg med at dere gjør det samme for oss 

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til:
Lyden var helt forferdelig der borte, stod bare noen meter fra hovedfeltet på gresset og hørte knapt noe.. Lydmessig var den plassen helt forferdelig, lyden gikk rett opp i lufta, og godset-supporterne regjerte på marinlyst, desverre..

En annen ting var at Espen Johnsen var i praktslag på søndag, har ikke sett han så god på lenge.
Blir uansett godt å få inn Kasey på midten, funker ikke med Stadheim desverre.

FFK for alltid!

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankekæll

Slutt og drit deg ut!! Det er INGENTING som heter BAKERSTE MANN!! Det skal gis rødt kort hvis det angripende lag fratas en klar målsjanse, ikke når en spiller blir felt som bakerste mann. I går var Ohr på vei retning cornerflagget, Pål André var på vei inn i sikring. Dermed skulle det vært gult kort, ikke rødt.

Blir så jævli provosert av folk som ikke kan reglene, og i tillegg skal belære oss andre om en regel som ikke finnes. Les regelboka før du kommer med sånn piss. Faen, kjenner det koker.

Ok. Skal slutte å drite meg ut. Det siste jeg ønsker er jo at du koker over

Men jeg mener likevel han ble fratatt en scoringsmulighet da han ble felt. Om PAC hadde klart å nå inn i sikringsposisjon avhenger av når Ohr ville prøvd på en avslutning.

Selv om ordlyden "bakerste mann" ikke eksisterer i dommerboka - så er det vel det de mener med å bli fratatt en opplagt scoringsmulighet. Da det ikke er noen flere motstandere mellom ham og keeper.

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 jun 07

Lagt til:

Vi er dessverre ikke kjent for å være elskverdige når det gjelder å legge igjen mange poeng på bortebane

Tror neppe noen blir knust på tribunene heller, det blir kamp til døra der òg! Ikke se bort ifra at dere nok en gang vil få gleden av å oppleve GodsetUnionen danse disco...

-Godset til jeg dør-

Hvis Gud ikke er Godset-fan, hvorfor er da himmelen hvit og blå?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25