Kasey Wehrman (29) klar for FFK
Opprinnelig postet av keiko99
moss har ikke krav på en krone. om FFK hadde gitt over 2 mill hadde moss hatt retten på alt over 2.
Sa han kategorisk... Og feil, så vidt jeg har forstått det. Hvor har du det fra, keiko99?
Tidligere har det fremkommet informasjon som sier at Moss vil ha rett på 30% av summen over 1.050.000. Hvis FFK kjøper Wehrman for 2.000.000 kroner, skal Moss ha 30% av 2.000.000-1.050.000, som blir 285.000 kroner.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
moss har ikke krav på en krone. om FFK hadde gitt over 2 mill hadde moss hatt retten på alt over 2.
Jeg har ingen tro på at Moss ville hatt rett på 100% av summen over en viss terskel.....
det har jeg fra venner i fredriksad
Det har han fra meg, men mulig jeg tar feil. På kråkeforumet leste jeg etter jeg snakket med Keiko99 at Wherman gikk til LSK for 1,5 mill og Moss skulle ha prosenter av forskjellen mellom det han gikk til moss for og ev videresalg... Om det stemmer er en annen sak...
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Skulle visst ha laget en egen tråd om dette likevel. Seks svar så langt, og jeg er like klok.
*Kanskje* fordi INGEN faktisk vet noe? Det eneste som har fremkommet om dette stod i avisartiklen jeg refererte til tidligere.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25