Håper på Enga-scoring i andreomgang og sluttresultat 1-1, liker ikke at både Aafk og Odd klamrer seg til lagene foran nå, det beste hadde vært å hatt to klare bunnlag resten av sesongen, og gjerne Enga på kvalikk.
Hmm jeg nevner 4 lag og tror at blandt disse lagene finner vi begge de som rykker direkte ned og kvalikkplassen.
Jeg nevner Aalesund, Odd, Sandefjord og desverre FFK. Dette er det samme som jeg skrev før sesongen. Etter det har vi sett at vi har vært både heldige og dyktige men tabellen er såpass jevn at det er alt for tidlig å avskrive oss fra nedrykksdramaet. At Aalsund slår Vålerenga er morsomt, men kan i det mest esktreme fall føre til at vi rykker ned og de klarer seg.
FFK? Er du rå eller? Sånn vi har spilt siden starten av mai er det INGENTING i verden som sier at vi KAN rykke ned. Odd har nok problemer, Sandefjord kan også dette, men jeg har mest tro på at Vålerenga kan ryke, hverfall havn på kvallik.
Desverre kan ting skje fort, er enig i at vi har vært bra i det siste, men se på høstsesongen til Odd forrige sesong så ser du hva jeg mener. Når det gjelder Vålerenga har jeg ingen tro på at de havner på kvalikk i år, de sliter men det vil løsne. Er bare å se på spillerstallen deres