Viking ønsker Bertelsen (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Fredrikstad eller Viking for Bertelsen?
Agent Rune Hauge er koblet inn for å få til en overgang fra FFK til Viking for Trond Erik Bertelsen. I løpet av et par dager kan det komme en avklaring. www.ba.no/sport/article2873416.ece
Opprinnelig postet av Patrioten
Fredrikstad eller Viking for Bertelsen?
Agent Rune Hauge er koblet inn for å få til en overgang fra FFK til Viking for Trond Erik Bertelsen. I løpet av et par dager kan det komme en avklaring. www.ba.no/sport/article2873416.ece
Hmm...synes det er mange piler som peker i samme retning nå. Setter pengene mine på at Bertelsen desverre har spilt sin siste kamp for FFK. Og at vi får en erstatter som verken er Norsk eller holder Norsk landslagsnivå.....
Det positive er at vi kommmer til å tjene masse penger på Bertelsen men han blir ikke lett å erstatte.
---------------------------
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Pengene går nok til å dekke opp budsjettet og noen erstatter blir det nok ikke, de satser vel på den trege Prytz og røde Agim, noe som fort kan bety nedrykk for oss er jeg redd for.
Pengene går nok til å dekke opp budsjettet og noen erstatter blir det nok ikke, de satser vel på den trege Prytz og røde Agim, noe som fort kan bety nedrykk for oss er jeg redd for.
LOL!! Ja Bertelsen har jo spilt bra så langt i år så det blir nok nedrykk om han forsvinner til Viking!
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Viking og FFK har forhandlet om Bertie, men FFK forlanger mer en det Viking er villige til å betale...
Dette syns jeg er bra. Vi må prise spillerene våre for det de er verdt for FFK, slik at vi holder andre klubber unna. Nå gjelder det for FFK å tilby Bertie en langtidskontrakt for å gjøre ham enda dyrere 
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Det kan til tider være sunt og skifte litt ut på spillerstallen i ny og ne :)
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ikke på v.back. Vi har slitt i årevis med å finne orntli spillere på den plassen, og når vi først har funnet en så skal vi kvitte oss men. Hallo!!! Håper inderlig han kommer tilbake til vanlig form, og skriver lang kontrakt med han.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ikke på v.back. Vi har slitt i årevis med å finne orntli spillere på den plassen, og når vi først har funnet en så skal vi kvitte oss men. Hallo!!! Håper inderlig han kommer tilbake til vanlig form, og skriver lang kontrakt med han.
Er ikke tvilt om at han er savnet, med han på banen, tør jeg påstå at vi kanskje hadde hatt tre-fire poeng til og ligget blant de tre-fire beste.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Enig, gode venstre backer vokser ikke på trær, Bertelsen var ett særdeles godt kjøp og bør prises som den landslagspilleren han var, selvom han har vært ute ett år. Mye betalte 3 Div laget Randaberg for Svenning egentlig?
Det eneste som kan velte en overgang nå, er at Viking ikke får på plass en erstatter for Svenning.
- Jeg har veldig lyst til å være med å bygge opp Randaberg. Det er jo som et eventyr. Dessuten trives jeg veldig godt her i distriktet, sier han.
link
Opprinnelig postet av keiko99
Det eneste som kan velte en overgang nå, er at Viking ikke får på plass en erstatter for Svenning.
- Jeg har veldig lyst til å være med å bygge opp Randaberg. Det er jo som et eventyr. Dessuten trives jeg veldig godt her i distriktet, sier han.
Ett fantastisk eventyr!! Være med en klubb fra 3 Div til kanskje å bli ett middelmådig adecco lag....... Skulle tru det var bedre å spille i Tippeligaen......
Svenning er nå formelt klar for Randaberg.
Viking ville jo ikke slippe han før de fikk en erstatter for han, betyr det at Viking har godtatt FFKs bud????
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
FFK skal ha styremøte i morgen.
Ser ut som han har tapt for FFK?Hva vet du om det.. ?
Håper ikke Bertelsen forsvinner! 
Håper og ber om at Rösler har skaffa seg Stefanutto..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ser ut som han har tapt for FFK?Hva vet du om det.. ?
Vet ikke mer det.
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Seriøst..Jeg orker ikke Prtyds lengere azza..så mye dritt pansinger.. Jeg kunne gjort bedre, Jeg gleda meg til Bertie kom tilbake..Han kan ikke forsvinne ¨nå
Nå er det jo sann at i dagens fotball har alle sin pris, men jeg håper at prisen for Bertelsen er for høy for viking. FFK kan jo ikke selge han nå slik jeg ser det. Først solgte de Brenne og så selger de Bertelsen, og allikevel sier de at de satser.... Nei, det rimer rett og slett ikke. En annen ting er at det også er negativt å bytte ut alle norske med utlendinger selv om det sikkert er god økonomi i det.
Si nei til salg av Berti.............. At vi har behov for han burde det ikke være noen tvil om all den tid vi har slitt på venstresiden siden han ble skadet........og det dreier seg om ett år med samme problem.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
jeg vil selge berti og hente Shane Stefanutto. Berti vil hjem og det bør vi respektere, men da må vi hente noe annet for viking har ikke noe vi ønsker oss
Det må være mye bedre butikk å beholde Bertelsen ut sesongen, kanskje også frem til neste sommer, og vente på at Christian Halvorsen kommer opp og kan erstatte Bertelsen. Ikke noe hadde vært bedre. Vi har en veldig god junioravdeling og Halvorsen er blant de som peker seg mest ut positivt. Han bør få sjansen i a-stallen neste sesong. Han er både norsk - og lokal. Betydningen av det må ikke undervurderes, spesielt ikke nå når vi stadig nærmer oss en startoppstilling med kun utenlandske spillere. Om vi bytter ut Bertelsen med en ny utlending så fortsetter vi i feil spor.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25