Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking ønsker Bertelsen (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Fredrikstad eller Viking for Bertelsen?

Agent Rune Hauge er koblet inn for å få til en overgang fra FFK til Viking for Trond Erik Bertelsen. I løpet av et par dager kan det komme en avklaring. www.ba.no/sport/article2873416.ece

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Fredrikstad eller Viking for Bertelsen?

Agent Rune Hauge er koblet inn for å få til en overgang fra FFK til Viking for Trond Erik Bertelsen. I løpet av et par dager kan det komme en avklaring. www.ba.no/sport/article2873416.ece

Hmm...synes det er mange piler som peker i samme retning nå. Setter pengene mine på at Bertelsen desverre har spilt sin siste kamp for FFK. Og at vi får en erstatter som verken er Norsk eller holder Norsk landslagsnivå.....

Det positive er at vi kommmer til å tjene masse penger på Bertelsen men han blir ikke lett å erstatte.

---------------------------

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Landslagsspiller

Lagt til:

Pengene går nok til å dekke opp budsjettet og noen erstatter blir det nok ikke, de satser vel på den trege Prytz og røde Agim, noe som fort kan bety nedrykk for oss er jeg redd for.

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Pengene går nok til å dekke opp budsjettet og noen erstatter blir det nok ikke, de satser vel på den trege Prytz og røde Agim, noe som fort kan bety nedrykk for oss er jeg redd for.

LOL!! Ja Bertelsen har jo spilt bra så langt i år så det blir nok nedrykk om han forsvinner til Viking!

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Jeg tror viking går lei å vente og kjøper SS fra Lsk isteden. Bertelsen er for dyr, og det skal han være.

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Viking og FFK har forhandlet om Bertie, men FFK forlanger mer en det Viking er villige til å betale...

Dette syns jeg er bra. Vi må prise spillerene våre for det de er verdt for FFK, slik at vi holder andre klubber unna. Nå gjelder det for FFK å tilby Bertie en langtidskontrakt for å gjøre ham enda dyrere

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Om han ikke er interesert i og spille for FFK er det jo bare og selge han, så lenge prisen er rett da.

Det kan til tider være sunt og skifte litt ut på spillerstallen i ny og ne :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Ikke på v.back. Vi har slitt i årevis med å finne orntli spillere på den plassen, og når vi først har funnet en så skal vi kvitte oss men. Hallo!!! Håper inderlig han kommer tilbake til vanlig form, og skriver lang kontrakt med han.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ikke på v.back. Vi har slitt i årevis med å finne orntli spillere på den plassen, og når vi først har funnet en så skal vi kvitte oss men. Hallo!!! Håper inderlig han kommer tilbake til vanlig form, og skriver lang kontrakt med han.

Er ikke tvilt om at han er savnet, med han på banen, tør jeg påstå at vi kanskje hadde hatt tre-fire poeng til og ligget blant de tre-fire beste.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Enig, gode venstre backer vokser ikke på trær, Bertelsen var ett særdeles godt kjøp og bør prises som den landslagspilleren han var, selvom han har vært ute ett år. Mye betalte 3 Div laget Randaberg for Svenning egentlig?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Det eneste som kan velte en overgang nå, er at Viking ikke får på plass en erstatter for Svenning.

- Jeg har veldig lyst til å være med å bygge opp Randaberg. Det er jo som et eventyr. Dessuten trives jeg veldig godt her i distriktet, sier han.

link

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99

Det eneste som kan velte en overgang nå, er at Viking ikke får på plass en erstatter for Svenning.

- Jeg har veldig lyst til å være med å bygge opp Randaberg. Det er jo som et eventyr. Dessuten trives jeg veldig godt her i distriktet, sier han.

link

Ett fantastisk eventyr!! Være med en klubb fra 3 Div til kanskje å bli ett middelmådig adecco lag....... Skulle tru det var bedre å spille i Tippeligaen......

Landslagsspiller

Lagt til:

Svenning er nå formelt klar for Randaberg.

Viking ville jo ikke slippe han før de fikk en erstatter for han, betyr det at Viking har godtatt FFKs bud????

www.vg.no/pub/vgart.hbs

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Eller de har fått inn en annen erstatter.

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg sjekker om Bertelsen er solgt.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Ser ut som han har tapt for FFK?

FFK skal ha styremøte i morgen.

Landslagsspiller

Lagt til:
Krysser fingrene for at dette gjelder noe annet. Klarer han å få FFK til å hoppe noen hakk opp på tabellen når sesongen er ferdig heller jeg mot å beholde ham ut sesongen og heller la ham gå gratis. Gi ham nå heller en superkontrakt med klausul om salg til utlandet. Ikke lysten på å selge landslagets fremtidige venstreback til en konkurent.

Landslagsspiller

Lagt til:

Hva vet du om det.. ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Håper ikke Bertelsen forsvinner!

Håper og ber om at Rösler har skaffa seg Stefanutto..

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Lagt til:

Hva vet du om det.. ?

Vet ikke mer det.

Landslagsspiller

Lagt til:
Spennende dette her. LSK-fansen har ikke tro på at Shane forsvinner (sikkert på samme måte som vi ikke har tro på at Bertie forsvinner..)

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:
Seriøst..Jeg orker ikke  Prtyds lengere azza..så mye dritt pansinger.. Jeg kunne gjort bedre, Jeg gleda meg til Bertie kom tilbake..Han kan ikke forsvinne ¨nå

CUPVINNER 06

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av TothNR1
Seriøst..Jeg orker ikke  Prtyds lengere azza..så mye dritt pansinger.. Jeg kunne gjort bedre, Jeg gleda meg til Bertie kom tilbake..Han kan ikke forsvinne ¨nå

Nå er det jo sann at i dagens fotball har alle sin pris, men jeg håper at prisen for Bertelsen er for høy for viking. FFK kan jo ikke selge han nå slik jeg ser det. Først solgte de Brenne og så selger de Bertelsen, og allikevel sier de at de satser.... Nei, det rimer rett og slett ikke. En annen ting er at det også er negativt å bytte ut alle norske med utlendinger selv om det sikkert er god økonomi i det.

Si nei til salg av Berti.............. At vi har behov for han burde det ikke være noen tvil om all den tid vi har slitt på venstresiden siden han ble skadet........og det dreier seg om ett år med samme problem.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Landslagsspiller

Lagt til:
jeg vil selge berti og hente Shane Stefanutto. Berti vil hjem og det bør vi respektere, men da må vi hente noe annet for viking har ikke noe vi ønsker oss

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
jeg vil selge berti og hente Shane Stefanutto. Berti vil hjem og det bør vi respektere, men da må vi hente noe annet for viking har ikke noe vi ønsker oss

Det må være mye bedre butikk å beholde Bertelsen ut sesongen, kanskje også frem til neste sommer, og vente på at Christian Halvorsen kommer opp og kan erstatte Bertelsen. Ikke noe hadde vært bedre. Vi har en veldig god junioravdeling og Halvorsen er blant de som peker seg mest ut positivt. Han bør få sjansen i a-stallen neste sesong. Han er både norsk - og lokal. Betydningen av det må ikke undervurderes, spesielt ikke nå når vi stadig nærmer oss en startoppstilling med kun utenlandske spillere. Om vi bytter ut Bertelsen med en ny utlending så fortsetter vi i feil spor.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25