Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Start (10. serierunde)

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
plankwkæll: jeg sa martin og mente vidar martinsen...

Til deg Rune. Innlegget har med kampen og gjøre

---------------------------

http://keiko99.net

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av keiko99
plankwkæll: jeg sa martin og mente vidar martinsen...

Ok. Det forsto jeg ei.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jun 07

Lagt til:
lol nå er også espen børufsen ute. dette laget MÅ vi bare slå!

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av rshaaban
lol nå er også espen børufsen ute. dette laget MÅ vi bare slå!

Vi må ikke ta for lett på det...

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Endret:
Vel vel, da var en gjeng med casuals observert på vei inn til sentrum. 8-12 stk i jeans, hvite joggesko, pique skjorter og caps. Fikk desverre ikke tatt bilder av dem når jeg passerte med bussen kl 1630 i skjæringa, men får håpe de ikke lager noe krøll på byen inatt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

Til deg Rune. Innlegget har med kampen og gjøre

Er ikke derfor du skrev innlegget etter meg vel ?? Skjønner ikke en døyt hva du mener . At jeg ikke har noe spesielt sansen for VM, hva har det med det jeg skrev i innlegget ?? Er det det at jeg i det hele tatt skrev om VM som ikke overraska deg ?? Ærlig talt , så er jeg et stort spørsmålstegn.

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

nå syns jeg det blir mer å mer krangling å dumme kommentarer her inne. hvis det er noe dere vil si til noen så ta det på p.m.

jeg vil se dette laget entre stadion i morra.

shaban

shabani           gerrbrandt             piroja                prytz

multe            bjørkøy            ramberg/martin       kvisvik

tarik            gardar.

start er et lag som er hardt kjempende. så vi må passe oss å gi alt i alle dueller. hadde vært veldig morro med 3 poeng i morra.

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til:
Ikke meningen å være negativ, MEN ingen kamper er lette i tippeligaen. Blir litt oppgitt når spillere og fans hauser opp stemningen fordi vi FFK nå har flere antatt svake lag på rappen. Men er ikke det typisk av FFK og supportere og tro at det nå går greit? Håper for all del at det er jeg som surrer her med mine antakelser og de ikke går på flere smeller på rad nå......

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av stjernengutt

Hvorfor blir noen presentert med fornavn og andre med etternavn?Ja, noen kun med initialer?

Hvor mange kan stave etternavnet til PAC uten å jukse? Er det Pål-André eller Pål André? Hvilken vei skal fnuttene? Skal det være noen fnutter? Hvor mange n`er og s`er er det i etternavnet til Gardar? Hvor mange iii`er er det i etternavnet navnet til Raio? R i Gerrrrrbrand? Gerrbrandt? Shaban? Shaaban? Shaaban? Shabanan? Ismaël Béko Fofana. Her er det jammen tøddler og fnutter til man gråter. Ellejohnussey?

FFK har et lag som består av mange spesielle navn. Selv om de fleste av oss her inne er over gjennomsnittet FFK-interessert trur jeg faktisk ikke de fleste er i stand til å skrive navna på spillerne...

Dermed blir det slik at man kaller spillerne for det man synes passer og det man klarer å skrive. :)

Mener forøvrig å ha lest en artikkel om det at FFK hadde så mange utfordrene navn før sesongstart.

Uansett: Her er lista med navn som gir de skrivekåte her inne - og journalistene i avisene generelt - utfordringer med å få ting rett:

Rami Shaaban
Lasse Staw
Tamas Szekeres
Pål André Czwartek
Patrik Gerrbrand
Agim Shabani
Raio Piiroja
Anders Prytz
Ciaran Martyn
Miikka Multaharju
Konan Serge Kouadio
Tarik Elyounoussi
Ismaël Béko Fofana
Mihály Tóth
Hermanni Vuorinen
Garðar Jóhannson

Hei Denial

Takk for et godt svar som "mæjker sens"Du har helt rett.   Jeg er forøvrig en han.

MOD: Slettet flere innlegg hvor det eneste innholdet var om et innlegg passet i en tråd eller ikke. At dere slenger på et resultattips i en bisetning er ikke nok for å holde tråden on-topic.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07

Lagt til:
jeg har bare gått glipp av en hjemme kamp jeg!!

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
nå skal jeg ned på stadion. lykke til idag alle sammen. håper vi vinner midtbanekrigen idag. er forøvrig veldig spent på start oppstillinga idag. med det mener jeg ikke start sin oppstilling. hehe. håper det blir noe i nærheten av det jeg satt opp tidligere i tråden.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Hentet fra f-b.no:

"Hans Erik Ramberg og Raymond Kvisvik er trolig blant de elleve som starter for FFK i kveldens seriekamp.

Det går på bekostning av Miika Multaharju og Ciaran Martyn, som begge fikk tillitt mot Rosenborg forrige uke. På topp danner trolig Tarik Elyounoussi og Gardar Johansson spissduoen."

Innebærer det at Fofana skal spille på høyre midtbane? Med Kvisvik og Fofana på hver sin kant i 4-4-2 blir det farlig offensivt...

Lagoppstillingen er dog ikke bekreftet.

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07

Lagt til:

I dag blir det makrell i tomat!

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Costanza
Hentet fra f-b.no:

"Hans Erik Ramberg og Raymond Kvisvik er trolig blant de elleve som starter for FFK i kveldens seriekamp.

Det går på bekostning av Miika Multaharju og Ciaran Martyn, som begge fikk tillitt mot Rosenborg forrige uke. På topp danner trolig Tarik Elyounoussi og Gardar Johansson spissduoen."

Innebærer det at Fofana skal spille på høyre midtbane? Med Kvisvik og Fofana på hver sin kant i 4-4-2 blir det farlig offensivt...

Lagoppstillingen er dog ikke bekreftet.

Lagoppstillingen er bekreftet og du har  rett Constanza.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88