Før kampen: FFK - Start (10. serierunde)
Til deg Rune. Innlegget har med kampen og gjøre
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
plankwkæll: jeg sa martin og mente vidar martinsen...
Ok. Det forsto jeg ei.
Opprinnelig postet av rshaaban
lol nå er også espen børufsen ute. dette laget MÅ vi bare slå!
Vi må ikke ta for lett på det...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av keiko99
Til deg Rune. Innlegget har med kampen og gjøre
Er ikke derfor du skrev innlegget etter meg vel ?? Skjønner ikke en døyt hva du mener . At jeg ikke har noe spesielt sansen for VM, hva har det med det jeg skrev i innlegget ?? Er det det at jeg i det hele tatt skrev om VM som ikke overraska deg ?? Ærlig talt , så er jeg et stort spørsmålstegn.
nå syns jeg det blir mer å mer krangling å dumme kommentarer her inne. hvis det er noe dere vil si til noen så ta det på p.m.
jeg vil se dette laget entre stadion i morra.
shaban
shabani gerrbrandt piroja prytz
multe bjørkøy ramberg/martin kvisvik
tarik gardar.
start er et lag som er hardt kjempende. så vi må passe oss å gi alt i alle dueller. hadde vært veldig morro med 3 poeng i morra.
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hvorfor blir noen presentert med fornavn og andre med etternavn?Ja, noen kun med initialer?
Hvor mange kan stave etternavnet til PAC uten å jukse? Er det Pål-André eller Pål André? Hvilken vei skal fnuttene? Skal det være noen fnutter? Hvor mange n`er og s`er er det i etternavnet til Gardar? Hvor mange iii`er er det i etternavnet navnet til Raio? R i Gerrrrrbrand? Gerrbrandt? Shaban? Shaaban? Shaaban? Shabanan? Ismaël Béko Fofana. Her er det jammen tøddler og fnutter til man gråter. Ellejohnussey?
FFK har et lag som består av mange spesielle navn. Selv om de fleste av oss her inne er over gjennomsnittet FFK-interessert trur jeg faktisk ikke de fleste er i stand til å skrive navna på spillerne...
Dermed blir det slik at man kaller spillerne for det man synes passer og det man klarer å skrive. :)
Mener forøvrig å ha lest en artikkel om det at FFK hadde så mange utfordrene navn før sesongstart.
Uansett: Her er lista med navn som gir de skrivekåte her inne - og journalistene i avisene generelt - utfordringer med å få ting rett:
Rami Shaaban
Lasse Staw
Tamas Szekeres
Pål André Czwartek
Patrik Gerrbrand
Agim Shabani
Raio Piiroja
Anders Prytz
Ciaran Martyn
Miikka Multaharju
Konan Serge Kouadio
Tarik Elyounoussi
Ismaël Béko Fofana
Mihály Tóth
Hermanni Vuorinen
Garðar Jóhannson
Hei Denial
Takk for et godt svar som "mæjker sens"Du har helt rett.
Jeg er forøvrig en han.
MOD: Slettet flere innlegg hvor det eneste innholdet var om et innlegg passet i en tråd eller ikke. At dere slenger på et resultattips i en bisetning er ikke nok for å holde tråden on-topic.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.
"Hans Erik Ramberg og Raymond Kvisvik er trolig blant de elleve som starter for FFK i kveldens seriekamp.
Det går på bekostning av Miika Multaharju og Ciaran Martyn, som begge fikk tillitt mot Rosenborg forrige uke. På topp danner trolig Tarik Elyounoussi og Gardar Johansson spissduoen."
Innebærer det at Fofana skal spille på høyre midtbane? Med Kvisvik og Fofana på hver sin kant i 4-4-2 blir det farlig offensivt...
Lagoppstillingen er dog ikke bekreftet.
I dag blir det makrell i tomat!

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Opprinnelig postet av Costanza
Hentet fra f-b.no:
"Hans Erik Ramberg og Raymond Kvisvik er trolig blant de elleve som starter for FFK i kveldens seriekamp.
Det går på bekostning av Miika Multaharju og Ciaran Martyn, som begge fikk tillitt mot Rosenborg forrige uke. På topp danner trolig Tarik Elyounoussi og Gardar Johansson spissduoen."
Innebærer det at Fofana skal spille på høyre midtbane? Med Kvisvik og Fofana på hver sin kant i 4-4-2 blir det farlig offensivt...
Lagoppstillingen er dog ikke bekreftet.
Lagoppstillingen er bekreftet og du har rett Constanza.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88