Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss satser

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Tror ikke Bakke går til Vålerenga. Han gikk fra å være ass.trener i Vålerenga til å bli hovedtrener i Moss (som satser mot oprykk). Så hvorfor skal han gå tilbake til en ny assisterende trenerrolle? Da mangler han i såfall ambisjoner. Tror heller ikke Andresen får oppfylt ønsket sitt med Petter Myhre og Tor Ole Skullerud. Jeg mistenker i hvert fall at de har større ambisjoner enn å bli styrt av Martin Andresen...

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza
Nå har Moss sikret seg Kenneth Kvalheim. Opprykk neste sesong bør absolutt være innenfor rekkevidde.

Tja, dersom det nye serieoppsettet blir  klubbet gjennom vil jeg hevde det er en gedigen fiasko dersom de ikke kommer seg opp neste sesong...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Drar fram denne tråden igjen, satsninga til Moss gikk som sagt til he***** og Moss ligger nå i 2 divisjon. Der ligger dem nest sist og sliter.. Idag har klubben sendt ut en pressemelding med bønn om hjelp: 

http://www.mossfk.no/artikkel/5275/ROP-OM-HJELP-FRA-MOSS-FOTBALLKLUBB

Klubben sliter med kortsiktig gjeld, daglig leder/kontorsjef Frode Andresen har sagt opp.. Skuta sprekker mer og mer.. og supporterne sitter på sitt forum og klager og syter.. Ble visst ikke mye av den satsingen gett

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvor er foresten Bjørnen og co? Stille på dem nå gett Cool

15.05.2010

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Sant at det er stille,  men jeg håper ikke at moss går konk da.. greit jeg ikke vil unde dem suksess, men jeg koser meg ikke over at dem sliter økonomisk...

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: FFKgutt1

Selvom det kanskje kunne virke sånn i det første innlegget her sånn, så gjør ikke jeg det heller Smile

15.05.2010

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Det vikeret ikke slik ut for min del Smile

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Synes faktisk det er meget leit at MFK har kommet opp i den situasjonen de er i. Østfold som fotballfylket trenger MFK !!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

Det vikeret ikke slik ut for min del Smile

Det gjorde kanskje det. Formulerer meg litt feil innimellom Wink

Men hvertfall: Jeg unner ingen den situasjonen Moss har kommet oppi akkurat nå, ingen morsom situasjon. Vi har selv vært der, men vi fikk heldigvis hjelp.

15.05.2010

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av hasse33

Synes faktisk det er meget leit at MFK har kommet opp i den situasjonen de er i. Østfold som fotballfylket trenger MFK !!

Med tanke på måten de har drevet de siste årene kan jeg likevel ikke si annet enn at det er fortjent. Mozz hadde hatt bruk for en "Kosten". Eller ti...

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Synes ikke vi burde være belærende overfor Moss når man tenker på alle problemene vi har hatt også. Uten Kosten og Høili hadde vi sansynligvis spilt mot Moss i 2. div i år. Jeg håper Moss klarer seg og synes det er veldig trist hvis de går konkurs.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Erikk
Synes ikke vi burde være belærende overfor Moss når man tenker på alle problemene vi har hatt også. Uten Kosten og Høili hadde vi sansynligvis spilt mot Moss i 2. div i år. Jeg håper Moss klarer seg og synes det er veldig trist hvis de går konkurs.

Belærende? Var vel heller at jeg mente vi hadde et forferdelig vanstyre av klubben vår vi og, da trenger man å rydde opp. Men for all del, sikkert en god idé og fortsette med samme taktikk...

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Ha ha ha, når jeg endelig spiller på oddsen at de kommer til å tape så finner de brått ut at de skal grisebanke Byåsen. Leder vel 5-0 nå.

Denne tråden sier vel litt om hatforholdet mellom klubbene. Der mossingene i årevis har snakket dritt opp og ned om Moss, så har vi hele tiden sagt at vi egentlig ikke bryr oss om dem. Vel, en tråd som vekkes til live etter fire år sier vel sitt. Nedrykket til Moss ble vel knapt nevnt på forumet her, og de fleste syns det egentlig var litt synd at de gikk på en slik smell.

Likevel er altså vi de hovne ekle ælvetrolla for dem. Rart det der. Men interessen for FFK tok jo ganske raskt slutt for dem etter sølvsesongen. Da var det ikke så moro å dra frem gamle Morgan-saker og slikt.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Arte et labore

Ha ha ha, når jeg endelig spiller på oddsen at de kommer til å tape så finner de brått ut at de skal grisebanke Byåsen. Leder vel 5-0 nå.

Denne tråden sier vel litt om hatforholdet mellom klubbene. Der mossingene i årevis har snakket dritt opp og ned om Moss, så har vi hele tiden sagt at vi egentlig ikke bryr oss om dem. Vel, en tråd som vekkes til live etter fire år sier vel sitt. Nedrykket til Moss ble vel knapt nevnt på forumet her, og de fleste syns det egentlig var litt synd at de gikk på en slik smell.

Likevel er altså vi de hovne ekle ælvetrolla for dem. Rart det der. Men interessen for FFK tok jo ganske raskt slutt for dem etter sølvsesongen. Da var det ikke så moro å dra frem gamle Morgan-saker og slikt.

Mossinger er bedre enn sarpinger. Any day of the week. Cool

Samhold

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Synes Kvik imponerer, de vant vel 3-0 i dag og ligger helt i toppen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes Kvik imponerer, de vant vel 3-0 i dag og ligger helt i toppen.

Mener Halden er altfor lite til å drømme om TL egentlig. Adecco maks.

Samhold

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Mossinger er bedre enn sarpinger. Any day of the week. Cool

Enig.

Haldensere - Mossinger - Sarpinger i den rekkefølga!

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Av familiære årsaker, så har jeg alltid likt Kvik-Halden, men truer jo aldri FFK sin posisjon i hjertet mitt :)

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs

Landslagsspiller

Lagt til:

Har fått det jeg mener er troverdig info at MFK er konkurs. Synd hvis dette stemmer.

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07

Lagt til:

Det er jo trist i så fall.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Får håpe at dette ikke stemmer, jeg ønsker MFK tilbake i toppen, de har tross alt noe tradisjoner.

Off-topic: Også banner jeg litt i kjærka og håper at HamKam rykker opp til Eliteserien igjen.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av foyn

.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?

Mentalt virker det som om supporterne har gitt opp for lenge siden i hvert fall. Trist lesing på kraakevingen.no i det siste.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av foyn

.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?

Mentalt virker det som om supporterne har gitt opp for lenge siden i hvert fall. Trist lesing på kraakevingen.no i det siste.

Jeg hørte at de fysisk er i ferd med å "kaste inn håndkledet"..... ble fortalt at det antagligvis skjer innen denne uka eller begynnelsen på neste.... som sagt dette er ikke bekreftet av noen i ledelse i MFK, men av en som står klubben nær

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Moss har egentlig ikke råd til å spille de to siste bortekampene, men Kraakevingen tømmer kontoen sin for å hjelpe klubben. Føler virkelig med dem der oppe. Greit at dem har vært tette i kjeften noen ganger men unner dem virkelig ikke det her.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankehue

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88