Ny prøvespiller: Thomas Sobotzik (33) (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av T.Olsen
Keiko, 30 år for en fotballspiller er gammelt. Blir flott med denne karen inn på midtbanen, slik at vi kan få kastet ut både ramberg og bjørkøy av laget.
Du høres ganske lur ut
I like så, som du kanskje ikke skjønner mangler det ett stk "eller" i den siste setningen, men siden noen har sitert meg har jeg tydeligvis ikke muligheten til å endre.
---------------------------
FFK, i 50 mot toppen.
CV`en er det i alle fall ingen ting i veien med. Rutine er heller ikke feil.
Sentral midtbane, betyr det at kjøpet av Martyn henger i en tynn tråd?
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Sentral midtbane, betyr det at kjøpet av Martyn henger i en tynn tråd?
Det betyr iallefall at FFK sjekker om de kan finne bedre alternativer. Vi har opsjon på kjøp av Martyn, så vi har "kontroll" på han. Dukker det opp andre og bedre spillere enn Martyn, så hvorfor ikke la de prøve seg og se om de er bedre.
Sobotzik er Bosman-spiller, dvs. at vi ikke må betale noen overgangssum for han, men sannsynligvis må vi ut med et sign-on-fee.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av Tango
Sats heller på Martyn.
Martyn er slik jeg har forstått det primært en offensiv midtbanespiller.
Thomas Sobotzik er vel en defansiv midtbanespiller med ballvinneregenskaper...?
Om FFK kun har råd til en midtbanespiller i førstkommende overgangsvindu, så mener jeg helt klart at en defansiv midtbanespiller med lederegenskaper burde prioriteres fremfor nok en offensiv spillertype (som Martyn er).
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hørte bra ting om fyren fra dagens trening.......
Å f..n
. Fortell, fortell 
RednWhite
Bare fått noen tilbakemeldinger fra folk som var på treninga og som jeg anser som kompetente at dette ville bli en forsterkning uten tvil. Men en trening er nå bare en trening........
Høres bra ut "so far" ihvertfall
. Hvor lenge skal han være hos oss?
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Bare fått noen tilbakemeldinger fra folk som var på treninga og som jeg anser som kompetente at dette ville bli en forsterkning uten tvil. Men en trening er nå bare en trening........Høres bra ut "so far" ihvertfall
. Hvor lenge skal han være hos oss?
Etter hva Grønis sa på R. Fredrikstad kl.16.15 , så var vel det snakk om kun 2-3 dager han skulle være her, og det virka ikke på meg at han var noe mer aktuell enn de andre som kom hit. Og han hadde danna seg et bilde av fyren allerede da, så jeg tror ikke flere treninger spiller noen særlig rolle.
Opprinnelig postet av denialsander
Sobotzik er Bosman-spiller, dvs. at vi ikke må betale noen overgangssum for han, men sannsynligvis må vi ut med et sign-on-fee.
Dessuten vil han sikkert ha en slikkepinne i uka i lønn. Og et drops for hvert mål han scorer
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Positivt
Rart at Grönhagen ser på de offensive kvalitetene hans. Trodde det var et anker på midtbanen de var ute etter.
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Positivt
Rart at Grönhagen ser på de offensive kvalitetene hans. Trodde det var et anker på midtbanen de var ute etter.
Offensive kvaliteter er så mangt.
Et midtbaneanker må ha overblikk og kunne sette igang spillet kjapt med smarte gjennombruddspasninger.
Det er helt klart en offensiv kvalitet.
Eller så er det jo mulig at de defensive kvalitetene hans var veldig tydelige, og han ville vurdere de offensive i tillegg for å se hvor komplett spilleren er.
Jeg har ikke sett denne spilleren i aksjon, men jeg må si at jeg har positivt inntrykk av ham ut fra rapportene jeg har sett.
Virker ihvertfall som han blir signet ja, om vi har nok spenn
Opprinnelig postet av bjorn
Reagerte på det samme jeg også, men JJunior har nok rett.
Virker ihvertfall som han blir signet ja, om vi har nok spenn
Kanskje bedre å ta ham framfor Martyn? Da skulle det vel være penger som vel er satt av til Martyns eventuelle overgang? Og så bør vi vel kvitte oss med et par angripere?
RednWhite
Forhåpentlig en positiv tilvekst (midlertidig).
Hvorfor denne parentesen, mannen er 33 og har ikke så altfor mange år igjen som ballvinner/ motor / igangsetter på midtbanen. La han få kontrakt ut året og benytte høsten til å finsikte en noe yngre spiller med samme kvaliteter, som FFK kan signe etter sesongen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Martyn kan vel knapt kalles en forsterkning siden han ikke engang er fast på laget. Jeg mener FFK bør slippe han siden han ikke er en vesentlig tilvekst.
Har mere tro på denne Tyskeren! 130 Kamper på øverste nivå i Tyskland står det respekt av. Vil vel ha den beste CV`en av samtlige FFK spillere de siste 20 åra i konkurranse med Tore Pedersen og Thomas Myhre. Han har trolig de kvalitetene FFK trenger og holder ett par år til. Og jeg liker tanken på å få litt Tysk mentalitet inn i laget.
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25