Husk meg
Brukernavn
Passord

Norge-Ungarn, kniv på strupe og de greiene der

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av Bjørnen
...alle de tre siste målene kom etter beinhard jobbing fra spesielt Carew og Bråten.

Ja, vi la alle merke til hvor hardt Bråhen jobba. Særlig hvordan han slet seg til målet han skåra.

Herregud for en instilling. Du mener at Bråten var dårlig i går fordi han scoret et enkelt mål fordi Carew hadde jobba som en galeislave i forkant? Hadde han bommet så kunne det vært en slags logikk i vrøvlet, men han kom inn og jobba og sleit og gjorde en kjempejobb.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

...alle de tre siste målene kom etter beinhard jobbing fra spesielt Carew og Bråten.

Ja, vi la alle merke til hvor hardt Bråhen jobba. Særlig hvordan han slet seg til målet han skåra.

Herregud for en instilling. Du mener at Bråten var dårlig i går fordi han scoret et enkelt mål fordi Carew hadde jobba som en galeislave i forkant? Hadde han bommet så kunne det vært en slags logikk i vrøvlet, men han kom inn og jobba og sleit og gjorde en kjempejobb.

Pøh, halvfulle soffagriser vet alltid best !

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av bjorn

Du har gått tom for intelligente argumenter ser jeg...

---------------------------

RednWhite

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av bjorn

Du har gått tom for intelligente argumenter ser jeg...

Tror de fleste forstår hva jeg mener, Bråthen blir alltid hakket på for det meste, giddaløs og generelt en dårlig spiller.
De har forstått det, mens resten av de som driver profesjonell fotball i alt fra landslag til storklubber ute i Europa som følger han er uvitende.

Det blir aldri godt nok hva noen presterer på landslaget da, når de får til noe er det bare tilfeldigheter og flaks, og nesten ett ork for de å sette fram foten for å score mål.

Jeg er en tilghenger av å gi ros der det er fortjent.

Tror du forfølger meg etter vår lille episode, kan ikke forstå noe annet siden det florerer meg hjernedøde kommentar her og du alltid henger det opp i mine små stikk i siden., det var ikke samme som sist denne gangen, med min kommentar mente jeg mer mannen i gata...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25