Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Hvem faen tror dere vi er??? . Vi skal bare bukke å si JA TAKK!!!!  Hadde vi hatt mulighet til å få en spiller som Martin Andresen. Vi er små i detta gemet. "Han vil jeg ikke ha" , " Liker ikke typen" . hehehehe . Skal vi sette krav til slike spillere med et slik fotball kaliber som han??  TULL!!!  . Dere som fortsatt drømmer om den 4 plassen. Glem det. Vær realistiske. Leser at Rosenborg er ute etter han nå. Brann er villig til å la han gå.  Investor gruppen i Brann er villig til å legge opptil 30 milioner på bordet for forsterkninger.   Desverre folkens. Vi ligger langt bak de beste.  Vi er små gutter i forhold .  

Jeg elsker klubben min . Men på tide å være både realistisk og ærlig. 

Amen.

(men Sigurdsson sier vi nei takk til, fordi han er søppel)

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av kjo

Enig!!! Håper inderlig å slippe å se den typen der i FFK-drakt. Uansett hva han måtte stå for fotballmessig!!!

Ja, huff. Tenk å få landslagskapteinen til FFK. Det ville vært trist. Martin Andersen er en spiller alle motstandere elsker å hate - jeg savner dypt en slik spiller hos FFK...

Hvis du spør samtlige fotballspillere i eliteserien, trur du NOEN nevner en FFK-spiller som de hater? Det trur ikke jeg... Det er Vidar Riseth, Martin Andersen, Frode Kippe, Hannes Sigurdsson, osv. som får hatet. Er det fordi de er dårlige fotballspillere? Neppe. Rasshøl mot motstanderne på banen? Meget mulig. Ville jeg hatt alle sammen på FFK? Jepp. Fordi de er bedre fotballspillere enn de fleste andre i Norge.

Men "hat" av personligheter er jo selvsagt subjektivt... Jeg ville personlig slitt med å se en person som Hulsker i FFK-drakta. Men så synes jeg heller ikke han er god nok heller...

Kan forstå at mange mener vi skal heve oss over slikt som "hatspiller" osv. Men MA har en framtoning og en opptreden jeg synes er så ufordragelig at jeg ikke orker tanken på å se en slik type i FFK-drakt. enig at vi trenger en som er litt  urokråke, gjerne en Roy Kean-type, eller typer som Riset, Sigurdsson etc, men MA? NEVER!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Pøh, spør dere meg så er hatet mot Andresen kunstig. Ja, han kjefter og smeller på banen så det holder, men er ikke en skikkelig grisespiller sammenlignet med mange andre. Og utenfor banen er han veldig sympatisk, reflektert og rolig. Det er kun i kampens hete han koker over. Kan ikke huske å ha hørt en skikkelig idiotuttalelse fra Andresen noensinne.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Endret:
Og der  punkteres alle rykter om at Andresen komme til FFK, ihvertfall denne sesongen...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:

Nå ja, de sa vel noe av det samme når det gjalt Kvisvik.

Kan like gjerne være ett spill for galleriet, så de kan få prisen litt høyere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Kun et spill for galleriet og gullkampen kan jo fort glippe for Brann også da, da er MA brått til salgs som de selv sier det.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Muligheten for at Shaban forsvinner i sommer er vel mindre nå da Bråthen er skadet

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av paco
Muligheten for at Shaban forsvinner i sommer er vel mindre nå da Bråthen er skadet

Vi har jo Staw da. Holder vel ca. samme nivå som Bråthen?

Hvordan står det til med Staw for tiden for øvrig? Skadet? Eller skadefri?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:
Har mine tvil om Shaaban er så veldig attraktiv for noen der ute i Europa og jeg da ...
Hvis han skal dra noe sted så blir det ikke akkurat billig for dem.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco

Vi har jo Staw da. Holder vel ca. samme nivå som Bråthen?

Hvordan står det til med Staw for tiden for øvrig? Skadet? Eller skadefri?

Staw spilte hvertfall mot SFK for FFK 2, regner med at han er skadefri da.

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bob Page
Og der  punkteres alle rykter om at Andresen komme til FFK, ihvertfall denne sesongen...

Haha, tror du? Enkelte her er merkelig nok så besatte av denne ideen at MA sikker kunne brukket begge bena og lagt opp og vi ville fortsatt fått tråder om "Andresen gjør comeback for FFK?".. Jeg skjønner ikke greia egentlig.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av algern0n

Haha, tror du? Enkelte her er merkelig nok så besatte av denne ideen at MA sikker kunne brukket begge bena og lagt opp og vi ville fortsatt fått tråder om "Andresen gjør comeback for FFK?".. Jeg skjønner ikke greia egentlig.

Morgan Andersen har jo også avkreftet alt som har med Andresen å gjøre ved flere anledninger:

– Det er alltid rykter som svirrer rundt i den byen her. Det har vært rykter i hele vinter om Martin Andresen til tross for at han aldri har vært på blokka til noen som har med sport i klubben å gjøre.

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
om martin går til RBK.. hva med han tetty i RBK da.. vil han slite benk da ?

kunne det vært noe for oss ?

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Leste du linken ? Martin går ikke til RBK denne sesongen...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Leste du linken ? Martin går ikke til RBK denne sesongen...

Det er straks overgangsvindu, Bob Page. Selv om jeg er ganske sikker på at MA ikke går til RBK har det skjedd større ting innen fotballoverganger tidligere.

Keiko99: Ja, selvsagt ville Tettey vært en interessant spiller dersom MA går til RBK.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 aug 05

Lagt til:
Ang. Wehrman så skulle ikke det kommet ut, men det gjorde det fra en sentral voksen person i plankehaugen på bussen hjem fra Trondheim. Jeg vet ikke noe mer, men jeg stoler på denne personen!!

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.

Any given sunday

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Krumtapp
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.

30-6=24. Han ble kåret til årets nykommer i 2001 - ikke årets talent. Men det store spørsmålet er : Behøver vi virkelig enda en skadeutsatt spiller?

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

FFK har jobbet med han en stund, skal ikke se bort i fra at han kommer.

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07

Lagt til:

Arrester meg gjerne, men dette er vel ingen defansiv midtbanetype?

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av TurnipZ

Arrester meg gjerne, men dette er vel ingen defansiv midtbanetype?

Etter hva jeg har forstått er han god på høyre midtbane, og det er jo også noe FFK trenger. Grönhagen har sagt at han ønsker to midtbanespiller. Den ene er nok sentral (defensiv) og den andre en som kan spille på kanten (Barsom).

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

30-6=24. Han ble kåret til årets nykommer i 2001 - ikke årets talent. Men det store spørsmålet er : Behøver vi virkelig enda en skadeutsatt spiller?

Etter det jeg leste i den linken så er jeg skeptisk til fyren.

Landslagsspiller

Lagt til:
Har lest en god del om Barsom på mange forskjellige sider nå, og han får en hel del positive referanser fra ulikt hold. Det som taler i mot han er skadehistorien, alderen på 30 år, fra utlandet (begynner å bli veldig mange) og spilte sist for et bunnlag i gresk 2. divisjon.

Men han skal være en teknisk god og ballsikker midtbanespiller som trives best på høyre midtbane og har tidvis gjort det veldig bra i Allsvenskan. Grönhagen kjenner han også fra tiden i Djurgården. Dessuten var Shaaban også lagkamerat med han i Djurgården en periode. Så Grönhagen vet nok hva han får i Barsom, og det er ingen tvil om at vi trenger et godt alternativ på høyre midtbane. Multaharju er ganske begrenset og Tarik er best som spiss.

Hvis det stemmer at vi skal hente 3 spillere i sommer, så bør iallfall minst 1 av disse være norsk. Mot RBK stilte vi med 8 av 11 utenlandske spillere, og vi befinner oss egentlig allerede ved smertegrensen for hvor mange utenlandske spillere vi kan ha i klubben. Men kanskje forsvinner jo noen i sommer også...?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Snart Arsenal, der er vel ingen av de faste spillerne Engelske

Neida, er vel ett stykke igjen til de tilstandene, men grunnen er vel så enkel at de norske som er noe å samle på koster skjorta, lite å stille opp med der, tror jeg ...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25