Overgangsvinduet Juli 2007

Kjipt å miste han til Portsmouth eller Sunderland som har vært nevnt aiaiai.. snufs
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Opprinnelig postet av FFK Forever
Leste i en kommentar på Fb a Raio forsvinner til portsmouth for 9 millioner... Får håpe dette er kødd
Ikke selg han..... Det sier jeg i hvart fall han er helt konge!! 9 millioner..????? I hvartfall:15millioner....
Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.
ILLE BRA ;)
Opprinnelig postet av GurrBass
Leste i en kommentar på Fb a Raio forsvinner til portsmouth for 9 millioner... Får håpe dette er kødd
Tar det som blir skrevet under kommentarene på FB med en klype salt!!
Blir han solgt,så bør vel prisen være litt høyere??
Ikke ta slike kommenterer alvorlig, men det kan jo være noe i det iom de har hentet inn Sjøberg (var det riktig navn ?), som liker seg best på midtstopperplass...
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Som flere har sagt før her...legg inn "5.giret" og se å få lagt frem en pen slump penger til Start og kontrakt til Alex Valencia.
Det ville være synd om han går til AGF Aarhus uten at FFK har vært frempå...
Det toget har nok gått for en stund siden.... 
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av GurrBass
Tar det som blir skrevet under kommentarene på FB med en klype salt!!
Blir han solgt,så bør vel prisen være litt høyere??
Ikke ta slike kommenterer alvorlig, men det kan jo være noe i det iom de har hentet inn Sjøberg (var det riktig navn ?), som liker seg best på midtstopperplass...
Ja,du nærmer deg nå Bob Page!! hehe 
Jeg håper og tror at grunnen til at Sjöberg har kommet,er pga skaden til Martinsen! *Krysser fingrene*
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Hva med å prøve oss på Robbie Fowler spesielt iom han står uten kontrakt for øyeblikket og har gjort det en stund ? Må vel være en bra erstatter for Tarik, hvis han gjør som ryktene sier og går til en spansk klubb...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Hva med å prøve oss på Robbie Fowler spesielt iom han står uten kontrakt for øyeblikket og har gjort det en stund ? Må vel være en bra erstatter for Tarik, hvis han gjør som ryktene sier og går til en spansk klubb...
Hvorfor kommer du med det der når det er flere utenlandske klubber som har han på blokka ?? Vi greier ikke å matche brøkdelen av de klubbene. Rangers og Celtic er bare 2 av de som har han på blokka. Kan vi matche disse Bob Page ??
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Nei, men det må da være en grunn til at han fremdeles ikke er signert da..
Det er nok andre spillere å ta av i dette overgangsvinduet ( lenge oppe ennå ), derfor venter klubbene.
Opprinnelig postet av scheien
hva med huseklepp. han nekter igjen på å signere en ny kontrakt med brann. vi trenger en høyre kant. syns han er litt morsom å se på når han er i form. selvom han løper som ståle solbakken. hehe.
Helt enig. Huseklepp er en kar jeg har sansen for. Han er rask, uredd, driblesterk, ung og NORSK! De negative sidene nevner vi ikke, for dem plukker Grönhagen av ham. Hehe.
Men fra løk til revolver; han hadde vært god nok for 1.elleveren til FFK pr. dags dato spør dere meg. Men jeg bestemmer ikke, og godt er kanskje det? 
You`ll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av Askegutt
Hører at Robbie Fowler har problemer med å finne seg ny klubb. Det hadde vel ikke vært noen dum mann å hatt i troppen...
Du gadd ikke å lese litt mer av tråden før du svarte??? Les forrige side for eksempel. Og seriøst - hva skal vi med han? Jeg nekter å tro at han er noe bedre enn de vi har, historie og meritter til tross. Det er faktisk over 10-12 år siden gutten var god spør du meg.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Askegutt
Hører at Robbie Fowler har problemer med å finne seg ny klubb. Det hadde vel ikke vært noen dum mann å hatt i troppen...Du gadd ikke å lese litt mer av tråden før du svarte??? Les forrige side for eksempel. Og seriøst - hva skal vi med han? Jeg nekter å tro at han er noe bedre enn de vi har, historie og meritter til tross. Det er faktisk over 10-12 år siden gutten var god spør du meg.
Han hadde sikkert ikke hevdet seg i FFK
Hallooooo
http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/02/505159.html
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Han hadde sikkert ikke hevdet seg i FFKHallooooo
![]()
Nei, JEG tror ikke han hadde gjort det. Gammel, avdanka, treg, umotivert. Ikke noe å satse på. Og selv om han heter Robbie Fowler betyr ikke det at han er så jævli god anno 2007. Men da han var 18-22 var han konge, det er jeg enig i.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Lex
Han hadde sikkert ikke hevdet seg i FFKHallooooo
![]()
Nei, JEG tror ikke han hadde gjort det. Gammel, avdanka, treg, umotivert. Ikke noe å satse på. Og selv om han heter Robbie Fowler betyr ikke det at han er så jævli god anno 2007. Men da han var 18-22 var han konge, det er jeg enig i.
JEG tror alle lag i tippeligaen hadde nytet godt av denne spilleren... gammel treig, man faen for en rutine...Håper det er greit for deg.
Heia FFK
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Han får nok kontrakt, men er enig i at det hadde vært noe jaikke vær for sikker: Knut Walde har signert for Brann, tre år etter at han forlot klubben.
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25