Husk meg
Brukernavn
Passord

"Sikkerhet på stadion"

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:

Tror du bare kan glemme å ta med noe ultrasrelatert inn.  For Bjørn er "støtende budskap" en maskert supporter med rød caps og rødt/hvitt skjerf. Og tostangs med "mot den moderne fotballen" er selvfølgelig støtende for NøFF og compani. Er du heldig, får du med deg "Fredrikstad mot verdensherredømme" med deg inn, det er støtende det også. Herregud, vi støtter jo ikke diktatur.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
ja det er helt håpløst Jeg ble faktisk spurt om hva som var meningen med teksta... Hallo?

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:
Så du fikk ikke med deg "FFK mot verdensherredømme"-tostangern med deg inn? Tror dette er noe PH bør ta opp med klubben. Personlig hadde jeg likt en demonstrasjon ala Kjernen gjorde mot Rosenborg da det samme skjedde med dem.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Endret:
Ifølge vakta var INGEN flagg lovlige.. Jeg spurte vakta "hva om det stod Jeg HETER KNUT " på flagget, var det greit da??.. Da sa han idiotvakten:  Ingen som er interesserte i å vite det vettu..

HALLO????  Nisse...

Hva slags demo? Jeg er faen meg med!!!

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88