Husk meg
Brukernavn
Passord

AC Milan-Liverpool

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Liverpool spiller utrolig kjip fotball..  Nå var det ikke akkurat festfotball fra Milan igår heller da.   Men det var da ikke ufortjent at Milan vant. Av to dårlige lag igår, vant det laget som scorte flest. Ingen av lagene hadde noe særlig sjanser..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK1903

Greit nok at dommeren er personen som burde stoppet dette, men Dudek oppførte seg like fullt som en idiot. Revansje er det nå uansett... Noe fair play er det ikke.

Tar gjerne en sånn "idiot" i mål i FFK jeg. Han er en "stor" keeper. Den som ikke ser det får spørre førerhunden eller støttekontakten sin.

RednWhite

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:
Liverpool tapte!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHA

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til:

At dere gidder å følge med på en så uinteressant kamp. Jeg foretrekker heller frimerker fra Uganda eller finsk spillefilm fra 1972.

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Endret:
Kan du nevne en bra finsk spillefilm fra 1972 som du kan anbefale da?

Landslagsspiller

Lagt til:

En uinteressant kamp må bare blåses av 30 sekunder før tiden. En fornuftig dommer som vet å fremme sporten i en så kjedelig finale. Jeg så heldigvis ikke kampen, og hadde foretrukket å se en spillefilm fra Finland fra 1972 i svart hvitt. Eller lest om frimerker fra Uganda fra 1980-tallet.

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Nei det kan jeg ikke, men ville ha foretrukket å sett en istedenfor å slått på TV for å se Milan og Svimmingpool.

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Hehe, jeg skjønte ironien i inlegget ditt da, ville bare pese deg litt, kampen var dårlig ja, ikke mere å si om det

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Jonek

En uinteressant kamp må bare blåses av 30 sekunder før tiden. En fornuftig dommer som vet å fremme sporten i en så kjedelig finale. Jeg så heldigvis ikke kampen, og hadde foretrukket å se en spillefilm fra Finland fra 1972 i svart hvitt. Eller lest om frimerker fra Uganda fra 1980-tallet.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Tv2 !! Øy ! Ikke kødd med han Morgan gett !

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av Jonek

ja DET bildet viste jo mye, kan du hjelpe meg kjære administrator?

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Tv2 !! Øy ! Ikke kødd med han Morgan gett !

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Du må linke mot en url på nettet og ikke mot harddisken som du har gjort. Er ingen upload funksjon av bilder.

Sjefskodærn

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Kan ikke huske at de sendte finske spillefilmer den gangen. Men på tirsdagene sendte de Fjernsynsteateret, med innslag av finsk og det som verre var.

Teater-eksport

– Har nordmenn det rette biletet av Finland?

– Nei, ideane våre stemmer ikkje, eller kanskje berre litt. Filmskaparen Aki Kaurismäki har sørgt for å forsterka ideane me har om Finland. Finsk fjernsynsteater som vart sendt i Noreg på 70-talet, vart ikkje sett av finnane. Det var for eksport, og lat oss håpa at norsk fjernsynsteater vart sendt tilbake. Det finske fjernsynsteateret sementerte inntrykket av Finland og skogane, men landet er trass i alt svært urbanisert.

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07

Lagt til:

Liverpooooooooool!!!!!!!! To lag i verden, FFK og Liverpool (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen).

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25