Husk meg
Brukernavn
Passord

2. runde i cupen settes opp til fredag

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:

kart.gulesider.no/kart/map.c

Bør være enkelt å finne fram dit...

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
Rune. Jeg spørr hvor det er så sier du sarp etter på sier du skal du ha kart.  Kan du ikke heller si meg hvor i sarp da

Tune banen 

Hva tror du?

Sarpsborg Fotball Klubb har alltid spilt på Sarpsborg Stadion! (ihvertfall etter stadion ble bygd!)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Oi,oi,oi, er det mulig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:
Sarpsborg - Fredrikstad bør bli en knallkamp. Mange store cup-oppgjør å se tilbake på der. Var det ikke en tilsvarende kamp på Fredrikstad Stadion man engang i tiden satt gjeldende publikumsrekord for FFK?  

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Nei,det var mot Larvik Turn.

Whiskeypætt med dusk

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Sarpsborg - Fredrikstad bør bli en knallkamp. Mange store cup-oppgjør å se tilbake på der. Var det ikke en tilsvarende kamp på Fredrikstad Stadion man engang i tiden satt gjeldende publikumsrekord for FFK?  

Du sikter vel til oppgjøret i serien 15/10 1972 , hvor FFK vant i Særp 1 -0 foran 9246 tilskuere. Per Haftorsen spilte en kongematch og fikk 10 på VG-børsen. Jan Fuglset scorte forøvrig FFK`s goal. Og ikke nok med det , SFK fikk siste spiker`n i kista og røkka ned. Var siste kamp for året denne kampen, og det smakte utrolig deilig å få ned naboklubben.

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Du sikter vel til oppgjøret i serien 15/10 1972 , hvor FFK vant i Særp 1 -0 foran 9246 tilskuere. Per Haftorsen spilte en kongematch og fikk 10 på VG-børsen. Jan Fuglset scorte forøvrig FFK`s goal. Og ikke nok med det , SFK fikk siste spiker`n i kista og røkka ned. Var siste kamp for året denne kampen, og det smakte utrolig deilig å få ned naboklubben.

Var det i -72? Jeg var der og hadde det helt konge . Utrolig deilig seier og vi sendte SFK ned i andre... (Hadde vel 9 en-null seire det året og Jan Fugleset scoret mange av dem?)

RednWhite

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av HotDream

(Hadde vel 9 en-null seire det året og Jan Fugleset scoret mange av dem?)

Det stemmer det der æv.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Det som er litt spessielt med cupen-kampen er at FFK2 skal møte Sarpsborg til seriekamp 11.juni.

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til:
men hvor får man kjøpt bilett ? å hvor mye vil det koste?!

pippisangen kommer sæi;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Sikkert på Sarpsborg stadion, der kampen spilles...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25