Bør vi gå for Martyn?!
Opprinnelig postet av paco
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.
næi.. han har vel prestert litt under forventet.... han glimter jo til i øyeblikk da men.... grei spiller... men ikke heelt på det jevne hele veien
---------------------------
pippisangen kommer sæi;)
Martyn er etter min mening god nok for 11er´n.
Derfor mener jeg at klarer ikke FFK få fått i noen solide forsterkninger kan han få en "prestasjonskontrakt", i tillegg til en solid midtbane kriger, tilrettelegger. Så selger vi to stk av trioen ramberg, Stadheim eller Berg. Legger da skikkelig press på Jonna som må begynne å vise igjen, ellers er han dager i 11er´n over.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av paco
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.
Trudde du var stor fan av Martyn jeg.. Du har jo hele tida sagt at han burde få kontrakt.
Er forøvrig helt enig med deg nå at han bør spille seg kraftig opp..
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ja men det er ikke jeg som bestemmer om han skal få kontrakt eller ikke,sier bare at han må spille seg stort opp hvis de skal gi han kontraktOpprinnelig postet av paco
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.Trudde du var stor fan av Martyn jeg.. Du har jo hele tida sagt at han burde få kontrakt.
Er forøvrig helt enig med deg nå at han bør spille seg kraftig opp..
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
joda, helt enig stjernengutt, men når han får sjansen gang etter gang, så bør han snart begynne å vise at han er verdig start elveren! Setter ikke grønhagen ut hansi i noen kamper nå så begynner det å ligne klippekortet som eggen hadde på noen spillere...
Ja, og det er vel fortsatt Grønnis som eventuelt deler ut det klippekortet ikke sant? Eller tror du han ikke tør å si nei til Ramberg?
I så fall er det Grønnis som bør ta seg en bolle og finne seg en annen jobb vel?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
(*)FREDRIKSTAD FK(*)PLANKEHAUGEN(*)SEVEN NATION ARMY(*)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25