Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør vi gå for Martyn?!

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.

næi.. han har vel prestert litt under forventet.... han glimter jo til i øyeblikk da men.... grei spiller... men ikke heelt på det jevne hele veien

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Endret:

Martyn er etter min mening god nok for 11er´n.

Derfor mener jeg at klarer ikke FFK få fått i noen solide forsterkninger kan han få en "prestasjonskontrakt", i tillegg til en solid midtbane kriger, tilrettelegger. Så selger vi to stk av trioen ramberg, Stadheim eller Berg. Legger da skikkelig press på Jonna som må begynne å vise igjen, ellers er han dager i 11er´n over.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Trudde du var stor fan av Martyn jeg.. Du har jo hele tida sagt at han burde få kontrakt.

Er forøvrig helt enig med deg nå at han bør spille seg kraftig opp..

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc

Trudde du var stor fan av Martyn jeg.. Du har jo hele tida sagt at han burde få kontrakt.

Er forøvrig helt enig med deg nå at han bør spille seg kraftig opp..

Ja men det er ikke jeg som bestemmer om han skal få kontrakt eller ikke,sier bare at han må spille seg stort opp hvis de skal gi han kontrakt

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
TV2 er også litt fan av martyn. Frode olsen sier i kampen mot vif at han er den diselen på midtbanen og roser han opp som bare det.. Jeg syns han ikke var så god nå heller jeg, men kanskje jeg har forventa for mye av han som jeg har sagt før, men noe kontrakt er han langt unna syns nå jeg

http://keiko99.net

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

joda, helt enig stjernengutt, men når han får sjansen gang etter gang, så bør han snart begynne å vise at han er verdig start elveren! Setter ikke grønhagen ut hansi i noen kamper nå så begynner det å ligne klippekortet som eggen hadde på noen spillere...

Ja, og det er vel fortsatt Grønnis som eventuelt deler ut det klippekortet ikke sant? Eller tror du han ikke tør å si nei til Ramberg?

I så fall er det Grønnis som bør ta seg en bolle og finne seg en annen jobb vel?

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til:
han må jo skjønne det når ramberg har spelt bedretent!!!!!!

(*)FREDRIKSTAD FK(*)PLANKEHAUGEN(*)SEVEN NATION ARMY(*)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25