Shaaban - lite profesjonell?
Jeg leste et innlegg på baksiden ab FB idag om Shaaban.
Her er det:
Gammel skade
Det er en gammel skade som gjør at FFK`s keeper Rami Shaaban ikke tør å strekke seg helt ut når han kaster seg til venstre.Skaden har han slitt med i mange år. Til høyre kaster han seg og redder alt,sier Espen.
Hva i svart f... er dette???
Noen andre som har hørt noe liknende,eller er dette bare "BULL"?
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Det du sier stemmer etter det jeg ble fortalt i dag. Dette var noe F-b.no ikke skulle røpe, men det dem har gjort er jo noe jeg kaller svik. Dem lovet å ikke røpe dette ble jeg fortalt i dag. Så gjør dem dette for å skade FFK spør jeg omJeg leste et innlegg på baksiden ab FB idag om Shaaban.
Her er det:
Gammel skade
Det er en gammel skade som gjør at FFK`s keeper Rami Shaaban ikke tør å strekke seg helt ut når han kaster seg til venstre.Skaden har han slitt med i mange år. Til høyre kaster han seg og redder alt,sier Espen.
Hva i svart f... er dette???
Noen andre som har hørt noe liknende,eller er dette bare "BULL"?
---------------------------
Blæh med det. Shaaban gikk ut i full lengde til høyre i dag og reddet IKKE skuddet fra Gunnarson. Ikke for å si at Shaaban burde tatt det, men likevel.
Dessuten er det ikke på strek Shaaban har svakheter. Tvert i mot, på strek er han den beste keeper i Norge. Det er i feltarbeidet han i blant svikter. En fattig trøst at det ikke var det som var problemet i dag.
Fredrikstad Blad skriver mye rart. I blant er de svært så patriotiske, andre ganger får man inntrykk av at de blir skadefro av å skrive stygt om FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25