Husk meg
Brukernavn
Passord

Shaaban - lite profesjonell?

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Jeg leste et innlegg på baksiden ab FB idag om Shaaban.

Her er det:

Gammel skade

Det er en gammel skade som gjør at FFK`s keeper Rami Shaaban ikke tør å strekke seg helt ut når han kaster seg til venstre.Skaden har han slitt med i mange år. Til høyre kaster han seg og redder alt,sier Espen.

Hva i svart f... er dette???

Noen andre som har hørt noe liknende,eller er dette bare "BULL"?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Hjalp veldig mye de utblåsingane der gett.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg leste et innlegg på baksiden ab FB idag om Shaaban.

Her er det:

Gammel skade

Det er en gammel skade som gjør at FFK`s keeper Rami Shaaban ikke tør å strekke seg helt ut når han kaster seg til venstre.Skaden har han slitt med i mange år. Til høyre kaster han seg og redder alt,sier Espen.

Hva i svart f... er dette???

Noen andre som har hørt noe liknende,eller er dette bare "BULL"?

Det du sier stemmer etter det jeg ble fortalt i dag. Dette var noe F-b.no ikke skulle røpe, men det dem har gjort er jo noe jeg kaller svik. Dem lovet å ikke røpe dette ble jeg fortalt i dag. Så gjør dem dette for å skade FFK spør jeg om

---------------------------

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Blæh med det. Shaaban gikk ut i full lengde til høyre i dag og reddet IKKE skuddet fra Gunnarson. Ikke for å si at Shaaban burde tatt det, men likevel.

Dessuten er det ikke på strek Shaaban har svakheter. Tvert i mot, på strek er han den beste keeper i Norge. Det er i feltarbeidet han i blant svikter. En fattig trøst at det ikke var det som var problemet i dag.

Fredrikstad Blad skriver mye rart. I blant er de svært så patriotiske, andre ganger får man inntrykk av at de blir skadefro av å skrive stygt om FFK.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25