Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter Kamp: FFK - Viking (Runde 4)

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av #8

Hehe godt spørsmål til det hvorfor han gjore det..

Her er svaret, den t-skjorta han hadde på seg er Estland sin landslags drakt, og den fikk Zoran av Raiio

Så sa Zoran at han skulle ha den på seg =)

Takk for svaret. Det var en god grunn

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Tarik på rundens lag på tv2 sporten, grattis med den, stooorkamp av deg idag.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Endret:
TV2-sporten gjorde en sammenligning mellom Prytz sitt fantastiske skudd i dag mot Ahlsen sitt i 1984. (jeg var tilstede og så begge to live ). Men synes det var rart at de klarte å måle begge to til 100 km/t, da jeg fortsatt mener at Ahlsen sitt må være hardere. Man kan se at når ballen forlater Ahlsen sin fot, så stiger den uavbrutt helt til den ender i nettmaskene. Man kan trekke en linjalstrek fra utgansgposisjonen til den er fremme i krysset. Prytz sitt skudd for en liten dupp på slutten - dvs den har da begynt å miste fart. Prytz skjøt riktignok fra ca en meter lenger hold, men ikke så mye lenger at det skal ha noe å si. Men bevares, for et skudd. Årets mål allerde i 4. runde. Grattis Prytz!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:
Utrolig bra første omgang!
Andre var ikke allverden men tre poeng er selvsagt viktigst.
Det var tre spillere som uthevet seg i dag etter min mening: Tarik, Martyn og Gerrbrand.
Det var vel ingen som uthevet seg i negativ retning, bra innsats av hele gjengen.

Begynner vi å vinne på bortebane nå så kan det bli bra dette.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

En meget morsom og underholdende kamp i første 45 min, samt at de kontrolerte de siste 45 greit inn..

Morsomt og se Tarik og Fofana herje rundt med vikingforsvarerne, synes de klarte seg glimrende sammen.

Mange ting og glede seg over i ettertid også, vi har endelig fått en som kan dundre til så det holder på frispark, nei glemmer ikke at vi har kvisvik, men jeg mener at Kvisvik ikke har de langdistanse skudd kvalitetene, hvertfall har han ikke vist det her i FFK.. Så litt på tabellen å der har utrolig nok Fredrikstad "+ mål"  Kan nesten ikke huske sist det skjedde..

FFK viser også kvaliteter på hjemmebane som ifjor, måtte døm bare gå ubeseira  på nye Fredrikstad stadion i 2007

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Dette er bare å nyte folkens... Kan se det om og om igjen

www.fxt.no/tippeligaen/article997890.ece

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:
Anders Carlos Ahlsen Prytz!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Deilig med en seier igjen på hjemme bane. Nå skal vi ta 3 poeng borte også

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
må si at jeg syns hoås gjorde en del bra idag. er vel en av de bedre kampene jeg har sett han. jobba hardt å var vanskelig å ta. nå er det bare å glede seg til at raio kommer tilbake. noen som har hørt noe. hørte de snakka om det før kampen. men han snakka så lavt. så jeg hørte ikke noe.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Det er vel minst tre uker til Raio er tilbake, i beste fall.

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
Endret:
får håpe kneet til vidar holder til raio er tilbake da. er det noen her som har sett noe av shabani. er han god nok til å gjøre det bra i tippeligaen.

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av scheien
får håpe kneet til vidar holder til raio er tilbake da. er det noen her som har sett noe av shabani. er han god nok til å gjøre det bra i tippeligaen.

Dem sier at han er _veldig_ god, men om han har modenheten som kreves for å spille stopper i TL.. Vel, eneste måten å finne det ut på er vel å kaste han til ulvene, så og si.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Raio er klar til Vålerenga kampen.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Ja gutta, dette smakte godt. Ikke nok med at vi vant, men vi vant med stil også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
Fins det noen snille mennesker her som kan legge denne kampen på nett?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Martin

Les topptråden på Plankehaugensiden da mann.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 apr 07

Lagt til:
Men hva med storskjermen rett fremfor plankehaugen? Litt trist at den ikke var i bruk i dag..

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:

Fått sett fotballxtra nå. Er det fortsatt noen som tror TV2 hater FFK? Ble i hvert fall viet stor oppmerksomhet i dag, og kun positive ting ble sagt. Vikings krise ble nevnt, men det var FFKs gode prestasjoner, Tarik og kanonmålet som ble hyllet.

Blir spennende å se om laget klarer å nullstille seg etter en slik kamp, regner vel med Grönhagen tar tak i nettopp det.

Hvordan var det over gangbroen i dag? Har ikke sett noen som har nevnt det, så jeg regner med at det gikk litt bedre enn forrige gang?

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av rikkem90
Men hva med storskjermen rett fremfor plankehaugen? Litt trist at den ikke var i bruk i dag..

Syns det er dårlig at de ikke klarte å få igang den. De har jo hatt to uker på seg siden forrige hjemmekamp...

Ellers for å klage litt mer, syns jeg de nye resultat/klokketavlene er altfor små. Er jo neste ikke mulig å se de fra PH ihvertfall...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Bra kamp av guttane igår! Spilte en strålende 1 omgang og skapte mye sjanser. Hadde vi leda 3-0 til pause så trur jeg storspillet hadde fortsatt også i 2 omgang. Grønhagen gjorde ett godt trekk med å sette inn martyn fra start. Og at vi hadde 2 raske spisser var genialt.. Den eneste som skuffa meg idag var Jonna. Han er for treig og virker å væra helt ute av form.. Hadde forventa mer, selv om han spilte på kant. Utrolig at denna sida mener at han var bedre enn Ramberg idag. For idag var ramberg god, takla godt og spilte gode passninger. Martyn var viktig idag, trur han er den krigeren vi har savna på midten.. Backene var også mye bedre idag enn før i sesongen, og Gerrbrant gjør sin beste kamp i FFK trøya.. Detta kan bli bra hvis det fortsetter sånn!

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03

Lagt til:

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Martin

Les topptråden på Plankehaugensiden da mann.

Mulig jeg er blind. Men hvor mener du? Finner ikke det du sikter til jeg...

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Han mener en tråd i underforumet Plankehaugen her på denne siden :)

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07

Lagt til:
Endret:
Med det laget vi så i går, ser det veldig lyst ut. Martyn regjerer midten med stor ro, Tarik leker med forsvaret og den bakre fireren holder nullen. Så ut til at Jonna trivdes bedre slik han spilte i går, selv om han kanskje har hatt mer krutt før. Ramberg er derimot ikke i samme klasse etter min mening - fortsetter med feilpassninger og mister ballen. Likevel står det jo aldri på innsatsen til mannen. Synd Prydtz må bytte - får alltid litt noia når Multi skal innpå...
Gleder meg til å se West komme i gang med sessongen på ordentlig, tror det vil bringe inn det Fofana mangler av trykk.

Må bare driste meg til å kommentere et par ting: Det er så mye som ER BRA - alt annet SKAL BLI bra. Mer support, mindre suttring (men jeg blir sikkert slaktet på det...) Topp med Zoran tilbake, det ga fantastisk lyd i PH. Godt at køene ikke var fullt så lange i går - og snart får vi storskjerm i vår retning også!

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Når det gjelder Martyn, sier jeg som Elkjøp-reklamen : Løp og kjøp....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25