Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter Kamp: Aalesund - FFK (Runde 3)

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av DrDRE
Opprinnelig postet av torkr
det har aldri vært 3+ keeper! som dre sier så blander dere sikkert med en utespiller som går i mål.....
DrDre om jeg må be...

DrDre!

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Snart 20 innlegg om antall bytter i kamptråden.... Begynner å bli dritt lei å gå inn å se hva som blir skrevet av synspunkter om kampen. Ja, det var ett år med prøveordning, noe man avsluttet året etter.....

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Vel... uansett åssen det har vært tidligere. Er bare lov med tre bytter nå uansett.

Og for å få tråden tilbake på riktig spor:

Litt usikker på hva vi må gjøre for å komme oss ovenpå igjen. Vi blir tidvis totalt overkjørt i dag. Klarer ikke ta ut den lange stakan Aarøy i det hele tatt i første omgang. Blir litt bedre i andre, men han får fortsatt gå opp ganske uhindret. Kan ikke skjønne at forsvaret vårt skal være så dårlig i duellene som de var i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:
ganske svak kamp av hele forsvarsfirern...., men de får ikke så mye hjælp eller da.... ålesund springer enkelt gjennom midtbanen...

sånn som de rotet... ufff, flax at dommern tok feil å annulerte det ene målet
redd for fortsettelsen med sånt spill....

fofana burde også putta den returen han fikk servert i mååål !!

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Ikke enig i at det var feil annulert. Aalesundspilleren er i klar offside i det passningen/headingen eller hva det nå var kommer fra medspiller. At ballen går via Gerrbrand er irrelevant. Spilleren har en klar fordel av å stå i offside når passningen kommer.

De som får + av meg i dag:
Bråthen: Kommer inn i pausen bak et, for dagen, svakt forsvar og starter med å gjøre en kjemperedning bare minutter ut i omgangen. Spiller ellers trygt og godt

Tarik: Scorer mål og er stadig et uromoment. Blir grisetaklet tidlig i kampen, men blir ikke satt ut av den grunn

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:
Det var offside, helt riktig av dommeren........ Nesten det eneste riktige han gjorde faktisk.....

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Edvardsen burde aldrig dømt kamper i tippeligaen, den mannen gjør garantert feil, skjønte med engang at dette ble en kaos kamp når jeg så hvem dommeren var.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er rart at ikke Brian kom inn, kunne vel byttet med Fofana, han var ikke det store i dag.

Akkurat det satt jeg og denialsander og kommenterte også (i godstolen). Men da vi venta på at West skulle komme inn som "tredje" bytte, hadde vi nok glømt bort at Bråthen kom inn for Shaaban og "brukte opp" ett av byttene. :-)

For meg som haldenser var det forresten artig å se at Bråthen gjorde en upåklagelig jobb i debuten. Det eneste en kan sette fingeren på er vel den misforståelsen som førte til at det ble corner, men det var ikke bare hans skyld heller. Forøvrig klandra vi ikke Shaaban for noe heller, sjøl før vi visste at han var skada.

Ellers... var det jo mye rart. Martinsen hadde vel ikke helt dagen sin, for eksempel (sjøl om jeg syns han kom seg litt etter hvert). Ikke dommeren heller, for å si det pent, men han surra jo i alle retninger, så det jevna seg vel mer eller mindre ut. Alt i alt var det vel greit med poengdeling. Borteseier hadde jo - som alltid - vært glimrende, men det hadde vært særdeles surt å reise hjem med en smultring etter tre mål.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
OK fornøyd med ett poeng i dag, men det er mye å rette på for å si det mildt, men sånn kampen ble er det greit.

Grönhagen har messet om vi skal slippe inn færre mål i år, utenom mot Lyn som fikk en mann utvist som og gjorde det til en spesiell kamp renner målene inn.

Hva er egentlig forandret siden forrige år? Ingenting, ihvertfall foreløpig.
Begredelig forsvarsspill og en dommer som er en katastrofe hver gang gjorde dette til en morsom kamp å se på for den nøytrale men ikke så gøy for de som holder med ett av lagene, ingen tvil om to av de lagene som kommer til å slite i år var i aksjon i dag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er rart at ikke Brian kom inn, kunne vel byttet med Fofana, han var ikke det store i dag.

Akkurat det satt jeg og denialsander og kommenterte også (i godstolen). Men da vi venta på at West skulle komme inn som "tredje" bytte, hadde vi nok glømt bort at Bråthen kom inn for Shaaban og "brukte opp" ett av byttene. :-)

Etter mitt skjønn var det bra at Brian West ble spart for å spille på underlaget på Color Line Stadion. Dessuten synes jeg ikke Fofana gjorde noen spesielt svak kamp. Han gjør veldig mye bra, men det er klart at han har en del å gå på. Spesielt virker han fortsatt litt for lite målfarlig... men jeg synes egentlig ikke han har spilt seg ut av laget. Det bor mye fotball i den gutten!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
er enig i at FFK bør slippe inn færre mål, men det er faktisk restene og rufset etter Eggen som gjør at FFK opptrer usikkert bak, guttane er ikke mentalt omstilt fra Eggen perioden til den nye perioden, noe som også kan forklare ruffs og usikkerhet. Men jeg tror det vil forandre seg.. Eller var jeg fornøyd med at FFK satser på og bruke flere unge spiller og at de viser seg frem. Negative var vel dommern, og han pølsa Lasse Olsen som konstant klaga. Seier mot Viking i neste

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det var offside, helt riktig av dommeren........ Nesten det eneste riktige han gjorde faktisk.....

Det var det vi i sofan hjemme mente å.. Han hadde aldri fått den sjansen hvis han hadde stått på riktig sie når aalesunnderen sendte pasningen som går via beina på Gerrbrandt, noe kommentatorene ikke var enige i.. Synes dommern og komentatorene var like RÆVA.. Noen som har noe å si om straffene?? Vil selv si at siden aalesund fikk straffe, var det helt reelt og gi FFK straffe å..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
Endret:

er ikke lett for en spiss å være veldig aktiv før midtbanen vår fungerer. han er en bakromsspiss å trenger å få gjennomspill.

det jeg lurer litt på er hvorfor toth ikke fikk sjangsen idag. han er en sliter på topp som binder opp mye. syns han ble bedre å bedre ifjor. men er vel kanskje for at hoås er yngre å noe å satse på fremover istedenfor en ungarer på vei til pensjon

forresten så må jeg si at edvardsen er en ræva dommer. har ikke noe på toppnivå å gjøre i hele tatt.

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til:

er fornøyd med 1 poeng i dag. vi kunne fort ha tapt denne kampen.

PAC sliter veldig når han møter er kantpsiller som er like rask eller raskere. pac har som regel reddet seg på farten, men når han ikke lenger har den fprdelen, kommer han til kort.

Virker som prytz er spilleren som bør ta frisperk som skal resultere i direkteskudd på må. han har nok betraktelig bedre tilslag på ballen en kvisvik.

forøvrig bør laget ha masse å gå på..

cupmester 06, uten tromme

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Mye rare situasjoner... Aafk skulle hatt rødt kort (ifølge tv2) etter taklinga av Tarrik.. Er fornøyd med ett poeng jeg, Ålesund går ned alikevel, sammen med Odd...

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Edvardsens sin innsats idag var viet mye plass på sporten ja, ikke bare vi som mener mannen er udugelig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Kampens værste avgjørelse var at det ikke ble rødt kort på den grisetaklinga av tarik. Utrolig flaks at det gikk bra.

Norgesmester

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Idiotisk kommentar fra han ene reporteren rett før intervjuet med Aafk-trenern. Han sa i forbindelse med offside-målet til Aafk at dommeren tok fra Aafk målet som ville gitt de tre poeng. Hvor dum er ikke den kommentaren da dette skjedde etter 38 minutter av kampen og stillingen var 2-2. Ting blir ikke nøyaktig de samme etterpå om det hadde blitt godtjent mål. Aafk ville sannsynligvis ikke fått sitt 3-2-mål senere, alle situasjonene hadde blitt annerledes.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Bjørkøy(ja hadde en nydelig scoring)Ramberg,Kvisvik og Pål andre var ræva idag,helt krise og jeg håper Martyn tar Ramberg sin plass neste kamp,kansje Bjørkøy inn for Pål andre.

Landslagsspiller

Lagt til:
Det var mye rart, men kampens klart svakeste var dommeren og kommentatorene..........

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Hvor var Toth idag da? Håper han kommer snart også.. At han scorer mere mål ;o) hehe

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av SirLion
Hvor var Toth idag da? Håper han kommer snart også.. At han scorer mere mål ;o) hehe
Torh er ute og kommer trolig ikke inn igjen.

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til:

Uavgjort på bortebane er vel greit? Vi ser jo stadig eksempler på at hjemmebane teller rimelig mye. At Fredrikstad stadion skal være vårt fort, gjelder nok for andre lag også.

Uavgjort borte og seire hjemme gir ganske mange poeng faktisk.

Hei og hopp

Landslagsspiller

Lagt til:
Er det ingen som lurer på hva det er som skjer i hodet på Kvisvik,det virker som at han rett og slett driter i laget og at det humøret han føler seg i der og da skal bestemme,eller er han i så ræva form at han burde få 30 spark i ræva nei sett han på benken for maken til slett innsats er det år siden jeg har sett.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

ekstremt mye å diskutere etter denne kampen..men foreløpig nøyer jeg meg med e n spillerbørs:

shaaban     4   langt fra landslagsnivå idag, beina planta i bakken på 3-2. forventer mer fra shaaban.

czwartek     3  nok en horribel kamp fra lojale PAC. faller igjennom og blir rundspilt fullstendig i duellen mot austnes som jeg i en annen tråd beskrev som en nøkkelsituasjon i kampen.

martinsen  4  svak 4er. ruser for ofte, svakt plassert mer enn èn gang.

gerrbrand  5 helt OK idag, har roen vidar mangler, dog er unødvendig klønete med ball til tider som med en annen dommer ville straffet seg(tenker på goalen til AAFK som feilaktig ble annulert)

prytz           3  til tider grusomt av vår nye venn! svake pasninger, lite bidrag offensivt, feilplassert. uff, vond debut for svensken.

tarik        5   gjør en grei jobb, skaper tidvis farligeter. kriger inn 3-3. forsvinner ut av kampen som spiss.

jonna   5   scorer et fantastisk mål, samt et bra straffespark. jobber helt OK, men formen er ikke på topp.

ramberg  3 svak treer. nå krever jeg at hansi sliter treverk i neste kamp. overbevist om at martyn, berg og elvestad er bedre spillere. spiller uten lyst og engasjement, veik, svak offensivt. skaper flere farlige kontringer imot ved unødvendig balltap.

kvisvik   4 har den nødvendige roen med ballen, blir dog litt treig på dette underlaget. for mange feilpasninger.

fofana  4  samme som mot lyn, starter meget bra, dog faller han av utover i kampen og virker tidvis uinterressert. skaffer straffe.

hoås  4 gjør lite ut av seg, vinner få hodedueller tross høyden. noen fine touch, men korrekt byttet ut.

martyn klarte ikke å involvere seg idag, samt feil valg av skotøy,bambi på glattisen. stadheim verken det ene eller andre, braathen absolutt positiv. meget bra redning på et AAFK frispark, sjef i feltet og bra fot på utspill.

grønhagen  5   ramberg burde IKKE startet denne kampen. laget står for høyt på 1-0, samt er lagdelene for langt fra hverandre. OK bytter, men skulle gjerne sett koaudio.

dommer edvardsen sørget for at dette delvis ble en parodi med sin glimrende spillforståelse og ikke misbrukt av den "makten" dommerdrakta gir deg.(ironisk) klapp,klapp for dommern som i det minste var konsekvent ræva. begge lag ble straffet hardt av en forferdelig svak dommer. poeng: klar 1er.

UEFA KØPPEN 2007?!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25