PH trenger BRH (og Zoran)
Gleder meg til kamp.
Skal bli gøy å høre Zoran og Brigaden på kamp igjen. Synes vi også skal gi ros til Plankehaugen som tydeligvis har tatt selvkritkk her, slik at de kommer tilbake.
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Morgaine
Klanen har jo sangkontrakt som må underskrives for å få plass på enkelte felt. Kanskje noe å tenke på?
Høres ut som en utmerket ide! At noen ønsker å distansere seg litt fra PH fordi de føler at mange av medlemmene ikke er der av rett grunn er et problem PH styret må ta tak i og som de nå kanskje har gjort. Jeg vil aldri melde meg inn i PH fordi jeg ikke er den type supporter og det handler om å respektere PH`s verdier. Jeg vil jo også tro at det hadde gått utover min egen sanginnsats om jeg stod og sang uten at sidemann var med.
Og flott at Zoran kommer tilbake!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Ser at enkelte forsøker å tone ned betydningen av den 12.mann. Jeg spilte på stadion fra 85-90 og det var sørgelig stille. Responsen fra publikum kom først når vi ledet med 2-3 mål (og det var jo ikke så ofte
)...
Men det negative fikk man med seg...
Siste sesongen jeg spilte så var det en kamp jeg startet på benken og fikk beskjed om å varme opp. På vei opp fra benken hørte jeg fra tribunen "Å nei , ikke han...."
Det gjør deg ikke akkurat innstilt på å blø for klubben......
Så dere (vi ) på tribunen er faktisk med på å påvirke de elve som er ute på banen og kjemper for klubben. Negative ting (ref all dritt som er slengt til bl.a Hoås siste år...) er av en eller annen årsak lettere å få med seg når du er ute på banen.
Gjør du en feil så blir det ikke bedre når "alle" forteller hvor "dårlig" du er..
God stemning på stadion gjør faktisk at jeg selv forsøker å synge med noen ganger... og selvfølgelig blir spillerne påvirket positivt når de har et entusiastisk publikum i ryggen..
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Norgesmester
Opprinnelig postet av Rafn
Ser at enkelte forsøker å tone ned betydningen av den 12.mann. Jeg spilte på stadion fra 85-90 og det var sørgelig stille. Responsen fra publikum kom først når vi ledet med 2-3 mål (og det var jo ikke så ofte
)...
Men det negative fikk man med seg...
Siste sesongen jeg spilte så var det en kamp jeg startet på benken og fikk beskjed om å varme opp. På vei opp fra benken hørte jeg fra tribunen "Å nei , ikke han...."
Det gjør deg ikke akkurat innstilt på å blø for klubben......
Så dere (vi ) på tribunen er faktisk med på å påvirke de elve som er ute på banen og kjemper for klubben. Negative ting (ref all dritt som er slengt til bl.a Hoås siste år...) er av en eller annen årsak lettere å få med seg når du er ute på banen.
Gjør du en feil så blir det ikke bedre når "alle" forteller hvor "dårlig" du er..
God stemning på stadion gjør faktisk at jeg selv forsøker å synge med noen ganger... og selvfølgelig blir spillerne påvirket positivt når de har et entusiastisk publikum i ryggen..
Helt enig med deg Rafn. Husker selv kamper på stadion fra den tiden. Da kan det ikke alltid vært enkelt å være spiller. Lite entusiasme og publikumstrykk på den tiden. Husker mest de "gubbene" som som stod å skrek ukvemsord til spillerene.
Dagens supportere er ikke til å sammenlikne med de fra den tiden. Må være fantastisk for spillerene når Plankehaugen dominerer på tribunen. 12 mann får sin betydning da. Slik som mot Lyn på Ullevåll i fjor,når FFK måtte vinne. Et helt fantastisk trykk fra ca 7000 FFK-supportere var det som vippet kampen til FFK`s fordel i den viktige kampen. 
Artig å se at det er flere Stoke City supportere
Får håpe de får PL-kvalik i år,og kanskje opprykk
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Ja, bra at Zoran å BRH kommer på neste kamp.
Det var gooooode nyheter syns jeg,,
men kanskje det ikke hadde vært så dumt å gjøre noe for de som faktisk vil synge hele tia ?
At de som synger kan ha et sånt eget "område" på PH feltet ??
Det hadde vært bra tror jeg,,
Da blir det trøkk oxo :D men det viktigeste er at vi støtter laget,,, i tykt å tynt, Er iallefall kamp til helga, å da vinner vi 2-0 over Ålesund
MaRcUs
Det sier meg i all hovedsak en ting:
Spillerne bør gjøre mer mental trening. Profesjonelle_heltids_ idrettsutøvere bør kunne yte maksimalt uavhengig av ytre påvirkning.
Opprinnelig postet av Marcus
Ja, bra at Zoran å BRH kommer på neste kamp.Det var gooooode nyheter syns jeg,,
![]()
men kanskje det ikke hadde vært så dumt å gjøre noe for de som faktisk vil synge hele tia ?
Det hadde vært bra tror jeg,,Da blir det trøkk oxo :D men det viktigeste er at vi støtter laget,,, i tykt å tynt,
Er iallefall kamp til helga, å da vinner vi 2-0 over Ålesund![]()
Da tror jeg du har missforstått meningen med PH-feltet. PH-feltet er ikke et felt beregnet for PH-medlemer. PH-feltet er beregnet på syngende PH-medlemer.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av Bob Page
![]()
Det hadde vært bra tror jeg,,Da blir det trøkk oxo :D men det viktigeste er at vi støtter laget,,, i tykt å tynt,
Da tror jeg du har missforstått meningen med PH-feltet. PH-feltet er ikke et felt beregnet for PH-medlemer. PH-feltet er beregnet på syngende PH-medlemer.
Han mener sikkert en hard kjerne som synger hele tiden da Bob. Å det mener jeg bør være riktig også. En hard kjerne midt på som kan være toget for alle andre. Jeg er enig med deg at feltet burde være bare for syngende medlemmer, men slik er det nå en gang ikke. Derfor bør vi få gjort det beste ut av det, og ha en hard kjerne på midten.
Opprinnelig postet av McPhisto
Det her skulle vel gi et lite svar til T. Olsen
www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.2237143
Selvfølgelig må han takke tilhengerne, det er jo vi som betaler lønnen hans.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Takk for at du kom med denne. Nå kan T. Olsen finne seg en tåtesmokk å su på i steden. Makan til tulling.
Du kaller meg en tulling fordi jeg sier at TIFO`et eller at tilhengerne identifiserer seg med laget ikke hever nivået på banen? Tenk deg om en gang til, er du snill.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av T.Olsen
Takk for at du kom med denne. Nå kan T. Olsen finne seg en tåtesmokk å su på i steden. Makan til tulling.
Du kaller meg en tulling fordi jeg sier at TIFO`et eller at tilhengerne identifiserer seg med laget ikke hever nivået på banen? Tenk deg om en gang til, er du snill.
Det er ikke TIFO det er snakk om. Du husker jo knapt hva du skriver selv en gang. Du skriver at spillerne ikke enser hva vi synger ut på banen. Og hva leser du da i linken T. Olsen ??
Opprinnelig postet av T.Olsen
Den jakken hvor det står Fredrikstad opp over ermene er bare harry, minner dessuten for mye om klanen..
Spillerne spiller heller ikke en bedre kamp om tifoet er bra/ om de vet at supporterne "identifiserer seg med laget", eller om syngingen er bra. Jeg kan love dere:
Når de er der ute og fokuserer hører de ikke hva som blir sunget på tribunen.
Har du hørt / lest uttalelser fra spillerne ang. synginga ?? Hvis ikke så hold kjeften godt lukket T.Olsen !!!!
Det er dette jeg henger meg opp i T.Olsen.
Opprinnelig postet av Bob Page
![]()
Han mener sikkert en hard kjerne som synger hele tiden da Bob. Å det mener jeg bør være riktig også. En hard kjerne midt på som kan være toget for alle andre. Jeg er enig med deg at feltet burde være bare for syngende medlemmer, men slik er det nå en gang ikke. Derfor bør vi få gjort det beste ut av det, og ha en hard kjerne på midten.
JA det er det jeg mener
Bra at noen forstår :P hehe EN HARD KJERNE PÅ MIDTEN AV FELTET
MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25