FFK og baller

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:
hvis jeg har skjønt rett så brukte FFK vanelige umbro baller før kampen mot lillestrøm, jeg legger ikke skyld på det at vi tapte..😉..men jeg syns det er lurt å bruke f.eks nike baller på trening før vi møter VIF, 👍

---------------------------

CUPVINNER 06

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Nå er det dette med utstyrsavtaler og slikt da. Skal FFK løpe rundt og kjøpe baller fra all verdens leverandører som motstanderne kan finne på å benytte? 😉

Personlig tror jeg det er viktigere å få spillere tilbake fra skade, samt at midtbanen vår får litt mer hår på brystet og gror noen skikkelig manneballer. Men igjen, det er jo meg da. 😉

Har du lest forumets retningslinjer?

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Nå er det dette med utstyrsavtaler og slikt da. Skal FFK løpe rundt og kjøpe baller fra all verdens leverandører som motstanderne kan finne på å benytte? 😉

Personlig tror jeg det er viktigere å få spillere tilbake fra skade, samt at midtbanen vår får litt mer hår på brystet og gror noen skikkelig manneballer. Men igjen, det er jo meg da. 😉

poeng der..men nike sponset VIF med puma baller osv, det hadde ikke vært noe problem å få en sportsbutikk i byen til å sponse ffk med baller⚽🔴⚪

CUPVINNER 06

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

15/09/2026 19:48 | c3edb317