Husk meg
Brukernavn
Passord

Opptak av den historiske åpningskampen...noen?

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Er det noen ivrige sjeler som gidder å ta bryet med å ta opp dagens sending og poste den som en torrent ett eller annet sted?

Jeg spør fordi jeg befinner meg på den andre siden av kloden og ikke får sett kampen både pga. rettighet begrensninger fra TV2 og båndbredde begrensninger over de 7 hav, men det er sikkert andre som ønsker å forevige denne også?

På forhånd takk!

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Faren min skulle filme litt med videokamera.. men tror ikke han filmer hele kampen :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av SirLion

Faren min skulle filme litt med videokamera.. men tror ikke han filmer hele kampen :P

Såfremt han ikke jobber for TV2 eller har tenkt til å filme tv`en, så vil han få problemer...

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av SirLion

Takker for tilbudet men et digitalt opptak av TV2 sin sending vil være godt nok for meg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kent

Takker for tilbudet men et digitalt opptak av TV2 sin sending vil være godt nok for meg

Du tar til takke med lite...

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Har opptak på Get-dekoderen hjemme (Hvis ikke da det ble føkka opp da). Skal prøve å få overført det til DVD-opptakeren...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bob Page

Har opptak på Get-dekoderen hjemme (Hvis ikke da det ble føkka opp da). Skal prøve å få overført det til DVD-opptakeren...

Javel... men hvordan hjelper dette Kent??  Eller mente du at du deretter planlegger å legge ut opptaket som en torrent på nettet?

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Gikk det bra med opptaket, eller?  En Torrent er underveis, håper jeg; hadde ikke akkurat kremplasser på stadion igår, for å si det forsiktig - gikk glipp av en del detaljer i 2. omgang. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

Gikk det bra med opptaket, eller?  En Torrent er underveis, håper jeg; hadde ikke akkurat kremplasser på stadion igår, for å si det forsiktig - gikk glipp av en del detaljer i 2. omgang. 

Nei, men jeg fikk tatt opp reprisen i formiddag.... Er på jobb fram til 22.00 i kveld. Skal se hva jeg får gjort da...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Landslagsspiller

Lagt til:

Nei, men jeg fikk tatt opp reprisen i formiddag.... Er på jobb fram til 22.00 i kveld. Skal se hva jeg får gjort da...

Konge! Håper det ordner seg med en torrent

Landslagsspiller

Lagt til:
Alt håp ute? Ingen torrent?

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:
Jeg også kunne veldig gjerne tenke meg en torrent av denne kampen! Hadde vært fint å hatt opptak av den første kampen på nye stadion! Kom igjen a noen....

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03

Lagt til:

Vel, jeg sitter med et opptak, men... det virker kun i vlc player (feil codec eller noe) og aspect ratio må isåfall settes manuelt til 16:9 ... om det alikevel er av interesse kan jo noe gjøres men.... Jeg har ikke villet lagt det ut da jeg er langt ifra fornøyd :)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av kingleh

Vel, jeg sitter med et opptak, men... det virker kun i vlc player (feil codec eller noe) og aspect ratio må isåfall settes manuelt til 16:9 ... om det alikevel er av interesse kan jo noe gjøres men.... Jeg har ikke villet lagt det ut da jeg er langt ifra fornøyd :)

VLC er gratis og man behøver ikke være rakettforsker for sette aspect ratio til 16:9...  Kjør hårdt! Vil gjerne ha en torrent, jeg!

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:
Ja det er bare å få den ut!! Vi årnærn sjæl til 16:9!! ikke noe problem! Hvor legger du den ut da??

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:
seed da

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:

Jeg tanker ned og opp

Takk for denne!  Satser på at kvaliteten er ok!

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
fungerer filmen viss en laster ned fra bitlord?

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 nov 05

Lagt til:
Endret:
Bitlord er bare torrentklienten, programmet du bruker for å laste ned og dele filer. Filmen er den samme uansett hvilken slik du bruker.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
ok. tusen takk for svar!

A-lagspiller

Lagt til:

hvor ble det av denne karen æ?? dvd er helt klart å foretrekke

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av torkr

Hvem bryr seg om formatet så lenge det er bra kvalitet?!  Må si jeg er litt "scheptisk" til 1,2GB MPEG som den nåværende torrenten er, men det får vi jo se etterhvert.

Seed, gentlemen! Seed!

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av torkr

Hvem bryr seg om formatet så lenge det er bra kvalitet?!  Må si jeg er litt "scheptisk" til 1,2GB MPEG som den nåværende torrenten er, men det får vi jo se etterhvert.

Seed, gentlemen! Seed!

han sa selv det var dårlig kvalitet jo.....

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til:
Venter med å laste ned til det blir flere seeders. 2 seeders på 8 leechers gir vel ikke bra hastighet?

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:
Ligger på 40 kbs nå. Ikke altfor gæli det..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25