det er HELT sykt av tv2 (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
så mye som jeg gleder meg te lørdaan så må jeg ta opp det med morgan og tv2, så klippet på f-b. Det er helt sykt at tv2 klarer å lage en hetse sak mellom eggen og morgan, stakkers Morgan som plutselig våkner og leser i avisa det med medalje når han ikke hadde noe med saken å gjør.
MOD:Stenger denne tråden. Det ligger allerede en tråd om medaljeproblematikken SAMT en sak om "Tv2s forfølgelse av Morgan" på første siden i forumet. Dette innlegget kunne fint vært tatt i en av disse trådene. Prøv også å bruk en mer beskrivende tittel på innlegg en annen gang
MOD:Stenger denne tråden. Det ligger allerede en tråd om medaljeproblematikken SAMT en sak om "Tv2s forfølgelse av Morgan" på første siden i forumet. Dette innlegget kunne fint vært tatt i en av disse trådene. Prøv også å bruk en mer beskrivende tittel på innlegg en annen gang
---------------------------
CUPVINNER 06
TV2 er så jæverlig etter Morgan hele tiden . Han får skylden får alt som hender . PGA det i Lyn så er han en dårlig mann trur alle , men han er det motsatte
Opprinnelig postet av MariusFFK
TV2 er så jæverlig etter Morgan hele tiden . Han får skylden får alt som hender . PGA det i Lyn så er han en dårlig mann trur alle , men han er det motsattehehe i lyn sier de at han fortsatt er uærstatterlig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
20/02/2026 20:30 | 392cfb88