Hoås ble den siste på Holmen, er han klar til lørdag såvlir det vel han som også starter den nye æran på et supert nytt stadion. Er vi virkelig klar over hva som nå er på plass, fotball og fest i 100 nye år !!!
Hoås blir igjen historisk, 1-0 etter 17 minutter, deilig å tenke på!
Hoås ble den siste på Holmen, er han klar til lørdag såvlir det vel han som også starter den nye æran på et supert nytt stadion. Er vi virkelig klar over hva som nå er på plass, fotball og fest i 100 nye år !!!
Hoås blir igjen historisk, 1-0 etter 17 minutter, deilig å tenke på!
Jeg er i hvertfall ikke med på fest så lenge ( 100 år ).
har en følelse at noen av nye scorer, litt ufortjent kjankjse men hva vet jeg, tenk hvis Martyn scorer et kjempe mål fra 25 meter i deby kampen, hadde ikke gjort no det heller lizm, men det hadde jo vært best hvis pål andre scorer siden han har vært i klubben lengst og fotjener jo å innvie den nye stadion med ett mål
Raymond har jo for vane å vise seg frem for de store anledninger som gjør at han blir husket i flere dårlige kamper etterpå, så jeg ser ikke bort fra det er han som smeller inn det første målet om har blir frisk nok til kampen.
Så lenge vi holder nullen i denne kampen, så er det egentlig det samme for meg hvem som scorer det første målet. Eller, litt kjedelig om det er en selvmål da men.