Kamptråd: FFK - FC Lyn (2. serierunde)
Kjempe knall med seier og 3 poeng!! Meget viktig!! 
Godt å se at West er tilbake igjen,litt rusten med dog... Hvem hadde ikke vært det etter et lengre skadeopphold 
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av MariusFFK
Får et comeback av West!
Dem som sier Kvisvik ikke er god nok får FFK fikk svaret sitt der
Norgesmester
Norgesmester
bra innsats av alle guttæne i dag selv om det var litt rusk i pasninger innimellom....
west tilbake er gull!!!
irske fyren virket veldig god
ihvertfall alle jeg så rundt meg på feltet sang av full hals :P skikkelig trøkk!!!!
lenge siden jeg har vært så happy :D
JADDAAAAA!!!!
Dette var digg, og fult fortjent! Jeg synes dog det fortsat er litt å jobbe med i det offansive pasningsspillet, mye rusk der til tider, men ellers en solid gjennomført kamp av samtlige.
Pål andre slet vel litt med farta til Hoff, men tok seg inn utover i kampen på rutine i plasseringene.
Alt i alt en god kamp, fortsetter det slik kan vi få mye glede på Fredrikstad Stadion i år...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Håper hvertfall at Prytz er klar til neste kamp.. Må innrømme at jeg føler meg ikke helt trygg med Multe som venstre back..
Og en annen ting.. Hvorfor er Hoås den som tar innlegg?? Så ved et par anledninger at Hoås kom til innlegg,men jeg syntes da heller at han skal være foran målet enn å fly ut på kantene!! 
Hoås er jo ikke en hode spiller... (!!!) til tross for høyden, så er han en spiller som trives med ballen i bena.. men, det er klart, hadde vært bedre å ha han inne forran som en goal getter, men i noen situasjoner, så blir det bare sånn at hoås er på kanten...
Synes multe gjorde en helt grei kamp, litt slurv i dag også, men vi må huske på at han egentlig ikke er venstre spiller, han blir tydelig svekket av at han ikke kan slå gode pasninger med venstre benet, og i så måte blir det tryggere å få inn prydzm men multe gjorde seg på ingen måte bort idag synes jeg...
Jørn Moum
Greit nok at Hoås kanskje ikke er en typisk hodespiller,men han er hvertfall ikke en typisk kantspiller som skal komme til innlegg!! hehe 
Trodde forresten du skulle ut å drekke deg full idag jeg,Jørn?? 
paco har sagt at han får lite spilletid i år. Da spør jeg : Hvem skal ta fra`n plassen ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
hehe hei rune,snakket med raymond på olavs idag han var fitt for fight og var grisebra idag det samme var stadheimOpprinnelig postet av MariusFFK
paco har sagt at han får lite spilletid i år. Da spør jeg : Hvem skal ta fra`n plassen ??
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
hehe hei rune,snakket med raymond på olavs idag han var fitt for fight og var grisebra idag det samme var stadheimOpprinnelig postet av MariusFFK
Stadheim spilte jo ikke lange tia. Å si han var grisebra er å ta hardt i.
Kan være engi i at hoås heller ikke er kant spiller som skal komme til inlegg, men vi spiller ikke mot kjegler, og i noen situasjoner blir han presset til å gå utover i banen, da må han slå inlegg...
kan ikke drekke i dag desverre, har lova å være sjåfør i kveld.. hehe
Jørn Moum
spillerbørs FFK:
shaaban 5 to klasseredninger da han stopper hoff og powell i 1omg, men virker som en grov tabbe på lyn målet i 2omg. ellers trygg og solid, leser spillet godt og bryter ballbanen, en autoritet i FFK.
pac 3 blir rundspilt og overspilt av især hoff spesielt i 1omg. underlig posisjonering og dårlig press på ballfører. heller ikke med offensivt noe særlig før slutten av 2omg. nær 2er på børsen.
martinsen 6 har startet sesongen utmerket. en solid kamp på åråsen ble fulgt opp med en meget god kamp ikveld, virker som vidar har hatt hjertet i fredrikstad hele tiden slik han spiller!
duellsterk, rask og til og med type hoftun bidrag framover ved et par anledninger! min BB ikveld.gerrbrand 5 enorm ro i spillet og gutta boyz i midtforsvaret utfyller hverandre meget bra. fin pasningsfot, intelligent i spillestilen. samt et par susende taklinger.
multeharju 4 OK, tross alt ikke hans posisjon. gjør sammenliknet med pac en langt bedre backjobb. starter svakt, dårlig pasninger og posisjonering. spiller seg stort opp i 2omg ved å vinne en rekke luftdueller på venstre siden. gjør ting enkelt og fornuftig.bidro lite offensivt, dog han scoret et mål(annulert).
tarik 6 startet meget bra,involverte seg i spillet og tok ansvar tross ung alder. litt ujevn utover i 1omg, men kommer meget sterkt tilbake i 2omg, hvor han kroner en flott innsats med et vakkert mål.
ramberg 4 helt OK, men ikke noe mer. forventer meg mer av ramberg på hjemmebane, på utebane har han ikke de kvalitetene som behøves på dette nivået. spiller trygge baller, men lite kreativt offensivt.
bjørkøy 5 en sliter i dagens kamp. står på og går foran som lagkaptein. fin assist på målet til tarik. oppofrende innsats, men ikke like mye involvert i spillet som ønskelig.
kvisvik 6 var meget god idag! herlige crossballer!!men dessverre også noen feilpasninger i 1omg. jobber som en gud i mine øyne for laget, og korrekt byttet ut når kreftene tok slutt.
hoås 5 en bra kamp. scorer mål. bra til å dempe ballen og spille videre. MEN fremdeles mye unødvendig slurv fra øivind, fryktelig irriterende når vi vet hvilket talent gutten besitter!!for sløv og treg i enkelte situasjoner.
fofana 4 starter friskt. sørger for at FFK spiller 11 mot 10 i nesten 90min. nesten målscorer ved et par anledninger. her besitter vi et ubestridt talent som med korrekt skolering vil kunne bidra MASSE for ffk framover!2omg bør han helst glemme, beveget seg knapt og ble fryktelig stasjonær. byttet ut.
Innbytterne:
stadheim gjør et fint innhopp, et par fine detaljer på siden, meget bra å ha en spiller som han å sette inn på venstresiden når kvisvik blir sliten.
ciaran martyn, årets scoop? undertegnede så i hvert fall en autoritet og selvsikkerhet kombinert med type simen brenne ferdigheter som vil bli gull verdt for FFK. tok tak fra første stund, nydlig driv med ball. assist. bør helt klart starte på color line.
west scorer mål og får 10min kamptrening, flott!!
UEFA KØPPEN 2007?!
duellsterk, rask og til og med type hoftun bidrag framover ved et par anledninger! min BB ikveld.Martinsen spilte horribelt i 1.omg. , farlige tversoverpasninger som nær fører til sjanser for Lyn, ellers headinger i farlig rom foran resten av 4`ern. Headinger bør enten gå ut til siden eller langt fram. Han skal ha for at han tok seg stort opp i 2.omg.
Men BB, langt der i fra.
Ellers synes jeg du bedømmer spillerne bra.
UEFA KØPPEN 2007?!
Ellers viste 4-millionersmannen Martyn prov på at han kan tilføre både duellkraft, overblikk og gode offensive løp.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Synes du er altfor snill mot Bjørkøy - kun assisten trekker opp - og jeg er faktisk skuffet over formen Bjørkøy viser om dagen. I dag synes jeg faktisk Ramberg var bedre enn ham på midten. Vi mangler nok en gang duellkraft på midten. Gutta våre opptrer som juniorspillere mot sterke Gislason og Tessem. Kvisvik var enormt viktig i dag. Han har evnen til å holde på ballen, dra av en mann og slå en presis, forløsende pasning.Mangler duellkraft? du mener vel da før Ciaran kom inn for hvilken spiller var grisegod den lille tiden han spilte
Ellers viste 4-millionersmannen Martyn prov på at han kan tilføre både duellkraft, overblikk og gode offensive løp.
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av paco
Mangler duellkraft? du mener vel da før Ciaran kom inn (...)
Det er jo det jeg skriver, paco... Nå må du begynne å lese før du svarer.
Har du lest forumets retningslinjer?

Den irske spilleren har jeg tro på
Grønnhagen fornøyd med hjemmepublikummet :
Opprinnelig postet av Grønnhagen
Når vi har det flotte publikummet og det trykket fra tribunene så øker det automatisk prestasjonene til spillerne.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25