Norsk fotball er korrupt, her er det kunn spillere fra etablerte lag som blir tatt med slik at gode spillere i andre klubber skal skifte klubb for og få sjansen. Hadde Tarik bytta klubb idag så hadde han sannsynelig vis blitt henta inn i troppen med det samme. Dette er noe NFF sportspressen og LSK, Brann og VIF samarbeider med. RBK kommer nok til og bli mere med for og øke sjansene for seriegull til året, rykte jeg har hørt er att forbundet nekter RBK og vinne seriegull visst de ikke blir med i den korrupte gjengen. Agenten Terje Hauge er sjefen for hele sulamiten, det er derfor Start ikke får bli med fordi Terje Hauge er missunelig på Soler pga hans påståtte romanse med Lene Alexandre. Lyn prøvde også og få bli med, men NF lurte dem da de solgte ut resten av Ullevål til NFF, men får likevel ikke bli med.
Nå må vi kutte ut a... Er enig i at Hareide kunne tatt med Simen enda tidligere, men er vel å dra det litt langt å si at Toppklubbene i Norge og NFF er gjennomkorrupte. Er jo ikke så veldig rart at flertallet av landslagsspillerne som spiller i norske klubber, faktisk spiller i de antatt beste klubbene?!?
At Simen var usærriøs i FFK, gressvikslampen, er også pissprek... At han tok seg en tur på byen innimellom gjør deg vel ikke usærriøs?!
Er redd vi har flere spillere som overgår Simen en høy gang, hva angår usærriøsitet, desverre.
Hehe, så at det innlegget var ironisk ment først nå ja... Ikke helt våken når jeg leste det i natt. Leser første linja, og så svarer jeg. Jaja, skål!!!
JIPPPPPPPPPPI . JUDAS. he he he . Nei da. Tror vi skal merke hvor surt det er å ha mistet Brenne. Han kommer til å bli bedre. Blir en av norges beste midtbanespillere. Blir fast på landslaget. Surt for oss. JÆVLIG surt blir det. PÅ en måte skjønner jeg klubb bytte, Men på en annen side. Så blir han en Judas.
Stå på tyrkia.. Ny tabbe av Thomas Myhre. Tyrkia får frispark 30 meter fra mål. Hamit Altintop skyter over muren og rett på Myhre, men den norske keeperen glipper ballen mellom hendene.
Slapp nå av med din hissige gemytt da Jeg er en ekte landsforeder og jeg ønsker hareide vekk for jeg er så jævla lei den fyren. Så da må jeg bare håpe at norge ikke kommer til noe EM. Myhre har ikke spilt kamper på lenge og enda er han 1 keeper. ja ja klippe kort sa vi ? så at Tyrkia bare fikk 1 poeng var synd dem skulle hatt 3 nå
Hehe, så at det innlegget var ironisk ment først nå ja... Ikke helt våken når jeg leste det i natt. Leser første linja, og så svarer jeg. Jaja, skål!!!
keiko, det her er mer eller mindre patetisk av deg og jeg mistet den siste lille respekten jeg hadde for deg....dessverre må jeg krype ned på et lavt nivå, nivået du befinner deg på for at du skal ta det til deg. man jubler IKKE når en av norges menn gjør en tabbe, man blir forbannet med engang men i ettertid trenger de støtte. å JUBLE over at tyrkia scorer er provokasjon ut av en annen verden.
keiko99 er ikke alene om å ikke ønske Norge til EM. Hva i h...... har vi der å gjøre ?? Vi er langt i fra gode nok. Jeg gremmes av å se Norge spille for tiden, og det er ikke bare basert på de 2 siste kampene.